David a Golias patch

Diskuze ohledně patchů, pomocných programů a různých pluginů pro RPG Maker 2000 a 2003.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

David a Golias patch

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 5:31 pm

Omlouvam se, ze je to v anglictine, ale neodolal jsem je tam update.
Zdroj:http://www.gamingw.net/forums/index.php?topic=73906.80

UPDATE!!

By popular demand, here it is. The David Patch! Dude to most people here not being able to handle the Goliath, they asked for little David to be their guide in conquering him. Now here it is, in all its glory.

Changes, this patch ahs the 9999 Max arrays of Goliath version2, other then that, this is the same patch as Goliath but well... smaller... xD


Goliath patch version 2 (click to reveal)

UPDATE!!

After some insistent nagging requests, I've updated Goliath. The new update is not very major, but now, EVERY ARRAY IN THE MAKER can now go up to 9999.

Yup. 9999 switches, 9999 variables, 9999 heroes whatever you want! Link at the bottom.

Click to hide

Sup folks, I've been using this for a long time, (I made this a long time ago, and since I've already released some patches of mine, (like the exp patch) I thought I'd give this out as well)

It's named 'GOLIATH' because I use a very high resolution and rm2k3 just looked so'. small. So I took it upon myself to enlarge it. And this is the result.

REMEMBER YOU NEED TO BE ON 1280 x 960 RESOLUTION OR HIGHER

I've included a log of all the stuff I've changed in it to hopefully make it better.

ENJOY Smile



DATABASE EDITS


HERO TAB

* Hero's name can be 30 characters long

* Experience curve can go between 2000 and -2000, which means you can make FF8 type of level up system, no problems!

* Skills, conditions and Attributes fields have been ENLARGED ;)


CLASSES TAB

* nothing changed

SKILLS TAB

* nothing changed


MONSTERS TAB

* Monsters names can be 20 characters long

* Max HP can now be 9999999 that's about ONE BILLION compared to the default 99999 (one hundred thousand)

* Max MP, STR, DEF, INT can now be 9999 instead of 999

* Max AGILITY can now go upto 255, because higher values will make the game ATB bars go REALLY SLOW.

* Monsters can now drop 9999999 EXP and 999999 Money

MONSTER GROUP TAB

* Trust me. You'll LOVE this tab Cool

ATTRIBUTE TAB

* made so that attributes can go up to 2000 and -2000 ON ANY RANK. Yes, this means ANY RANK CAN NOW HEAL INSTEAD OF DAMAGE Cool

CONDITION TAB

* nothing changed

ANIMATION TAB

* enlarged 'effect timing' box

* you can now make animations up to 9999 Frames long!!

COMMON EVENT TAB

* Trust me. You'll LOVE this tab also ;)

EVERY THING ELSE

* nothing changed at all


INTERFACE EDITS

* Message box patch done

* Money/EXP remove/add amount set to 999999

* Event editor is now GYNORMOUS

* Item dropdown box in now loooooonger

* BGM TEMPO can now be really FAST or really SLOOOOW

goliath patch
goliath 2
DAVID PATCH stejny jako goliath ale s mensimy pozadavky na rozliseni
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » prosinec 1, 2008, 6:18 pm

Nemohl by jsi to trochu popsat? Popř to dát v Ruštině? :D:D:D :lol:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: David a Golias patch

Příspěvek od Poryg » prosinec 10, 2010, 2:57 pm

Jo mimochodem, mám to chápat jako že David patch pouze zvýší max variably, apod. na 9999 a nic jiného?
Protože Goliath je pro můj comp trochu moc. Má sice super vychytávky, ale já mám malý monitor. Tak bych chtěl vědět, jaké rozlišení potřebuje David a co vlastně dělá, protože dneska je to editovaný trochu jinak a dokonce jsou tam i na 120 picturů :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: David a Golias patch

Příspěvek od Michalc » prosinec 10, 2010, 3:27 pm

no dneska je 1280x960 uz takovej standard ze by s tim nikdo nemel mit problem.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: David a Golias patch

Příspěvek od Poryg » prosinec 11, 2010, 10:30 am

Jo, to je možný, já měl taky takový monitor, ale ten už mi dosloužil, tak teď používám starý, dokud nedoslouží a ten má max. rozlišení 1024*XXX
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(


Zpět na Patche a utility pro RM 2000/2003

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků