Ikony

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 113
Registrován: duben 19, 2010, 10:56 am
Bydliště: Praha

Re: Ikony

Příspěvek od Darkmoor » červen 23, 2010, 8:10 pm

Vivi píše:Že zůstaneš na mapě a budou tam obrázky, chápu to správně?


Přesně tak.
“Hrdinství a bláznovství od sebe dělí jen slabá čára. Jde jen o to jak to skončí.“

Obrázek

Obrázek
HOTOVO 30%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Ikony

Příspěvek od Vivi » červen 23, 2010, 8:12 pm

Tak to jde opravdu nejlíp přes common eventy.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

 
Příspěvky: 113
Registrován: duben 19, 2010, 10:56 am
Bydliště: Praha

Re: Ikony

Příspěvek od Darkmoor » červen 23, 2010, 8:33 pm

No tak za chvíli skončim v práci a pak se na to vrhnu. Podám vám info jak mi to jde. Ale počítám, že až tak kolem 4. ráno. :D :mrgreen:
“Hrdinství a bláznovství od sebe dělí jen slabá čára. Jde jen o to jak to skončí.“

Obrázek

Obrázek
HOTOVO 30%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Ikony

Příspěvek od JKlena » červen 24, 2010, 5:58 am

Ja to dělám spúsobem že na každú mapu si dam event so ktereho dam podminku, ak je stlaČená nejaká klávesa, tak sa spustí common event
v damen commone mam potom neco jak show pic.1: pozadi, potom menu, tlaČítka a call commont event 2
v tem mam podminku ked je stlačene hore poČká 3-4 framesy(optimal pre rychlosť zmačknuťá) a do var. volba +1
ak je var. volba = (max. počtu tlačítek) a je stlaČené hore tak sa var. volba rovná 0, a naopak ak je stlaČené dole.
paralelne s tym sa spusti common event kery udava:
ak je var. volba = (napr.)3 tak erase pic.2 (tlačítko pod tym kere ma číslo 3, s tym že pic. 2 je vlastne pic. nad obrázkem tlačítka, ale je bledší(aby bylo videt že je vybrané práve toto tlačítko)) tak isto erase nad tym (možeme it zhora na dol ale aj zdola nahor a show pic. 3(bledší pic. nad daným tlačítkem)
paralelne s tým ide event kery udáva ak je stlačený enter :
teraz je tam vic podminek
ak je var. volba = 0
call common event (napr.)12
ak je var. volba = 1
call common event 13
.
.
.
(urČite chápeš)
a na daných commonoch (12, 13, ...) sú jednotlivé menu rozvedené dalej...
a potom eŠte
podminka ak je stlaČený Esc, tak vypnut šecky commony (switche kere ich spúšťajú) a zároveň erase šeckych obrázkú (keré coilen Možú byt) na hernej ploche

PS.:Zabudel sem paralelne s tym daj nejaky event kery sa neustále opakuje ak je otvorené menu a dáva Set move route to player wait (stačí 1 šak sa to opakuje), ale né len obyčajný wait! musíš it cez set move route, jelikož wait zastavi šecko, včetne common eventu a mi chceme zastavit len playera (nebylo by to potreba ak by sa player ovládal inýma tlač. a menu inýma, ale to by bylo nepohodlné

PS2.:Možeš spojit víc commonú do jedného, len bacha aby ti to fungovalo jak má, a co tam nemusí byt nechávaj vždy zmazat, aby to tak nezaťažovalo hru a nemnel si lagy...

PS3.: Základné menu, šecky neoznačené tlačítka, pozadí (staty na pozadí a tak co sa bude stejne prekrívat, urob jak 1 pic. aspoň to nebude tak lagovat :wink:

 
Příspěvky: 113
Registrován: duben 19, 2010, 10:56 am
Bydliště: Praha

Re: Ikony

Příspěvek od Darkmoor » červen 24, 2010, 10:36 am

JKlena píše:Ja to dělám spúsobem že na každú mapu si dam event so ktereho dam podminku, ak je stlaČená nejaká klávesa, tak sa spustí common event
v damen commone mam potom neco jak show pic.1: pozadi, potom menu, tlaČítka a call commont event 2
v tem mam podminku ked je stlačene hore poČká 3-4 framesy(optimal pre rychlosť zmačknuťá) a do var. volba +1
ak je var. volba = (max. počtu tlačítek) a je stlaČené hore tak sa var. volba rovná 0, a naopak ak je stlaČené dole.
paralelne s tym sa spusti common event kery udava:
ak je var. volba = (napr.)3 tak erase pic.2 (tlačítko pod tym kere ma číslo 3, s tym že pic. 2 je vlastne pic. nad obrázkem tlačítka, ale je bledší(aby bylo videt že je vybrané práve toto tlačítko)) tak isto erase nad tym (možeme it zhora na dol ale aj zdola nahor a show pic. 3(bledší pic. nad daným tlačítkem)
paralelne s tým ide event kery udáva ak je stlačený enter :
teraz je tam vic podminek
ak je var. volba = 0
call common event (napr.)12
ak je var. volba = 1
call common event 13
.
.
.
(urČite chápeš)
a na daných commonoch (12, 13, ...) sú jednotlivé menu rozvedené dalej...
a potom eŠte
podminka ak je stlaČený Esc, tak vypnut šecky commony (switche kere ich spúšťajú) a zároveň erase šeckych obrázkú (keré coilen Možú byt) na hernej ploche

PS.:Zabudel sem paralelne s tym daj nejaky event kery sa neustále opakuje ak je otvorené menu a dáva Set move route to player wait (stačí 1 šak sa to opakuje), ale né len obyčajný wait! musíš it cez set move route, jelikož wait zastavi šecko, včetne common eventu a mi chceme zastavit len playera (nebylo by to potreba ak by sa player ovládal inýma tlač. a menu inýma, ale to by bylo nepohodlné

PS2.:Možeš spojit víc commonú do jedného, len bacha aby ti to fungovalo jak má, a co tam nemusí byt nechávaj vždy zmazat, aby to tak nezaťažovalo hru a nemnel si lagy...

PS3.: Základné menu, šecky neoznačené tlačítka, pozadí (staty na pozadí a tak co sa bude stejne prekrívat, urob jak 1 pic. aspoň to nebude tak lagovat :wink:


Super, díky moc JKleno. Včera jsem si pořád lámal hlavu s tím jak udělat ten pohyb tlačítek. :yes:
Díky vám všem za pomoc. Jinak včera jsem se s tím pral a tak nějak jsem to dal dohromady. A technicky mi to tak nejak fungovalo. Ale nejdřív to musím udelat ty obrázky v Galu a nejak si to naplanovat. Aby to mělo nějakou podobou. Rozvrhnout si obrázky a tak nějak to zpracovat. To by nemelo moc dlouho trvat. A pak jsem hned dam nějakej screen.
“Hrdinství a bláznovství od sebe dělí jen slabá čára. Jde jen o to jak to skončí.“

Obrázek

Obrázek
HOTOVO 30%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Ikony

Příspěvek od JKlena » červen 24, 2010, 1:45 pm

Ja to pisal z hlavy a je vymyslene asi za 5 minut :D

 
Příspěvky: 113
Registrován: duben 19, 2010, 10:56 am
Bydliště: Praha

Re: Ikony

Příspěvek od Darkmoor » červen 24, 2010, 1:47 pm

Menší dotaz. Když najdu nějakou věc a seberu ji. Dejme tomu, že jsem našel jeden lektvar a třeba kámen.

Otevřu CMS a podle conditional branch zda jsou věci v inventáři nastavim zobrazeni obrazku těch předmětů.

Otazka: to rozmistění obrázků aby šli za sebou udělám podle var. Volba +1 apod. ?

Příklad: v inventáři je lektvar a kámen. Lektvar je nahoře a kámen dole. Použiju lektvar a kámen se posune nahoru, když při použití zadám var. Volba -1.

A ještě jeden dotaz: Jak udělám abych si třeba oblíknul kožené brnění a ne železné, když kliknu na obrázek koženého brnění. Tím, že bych pro každej předmět vytvořil swith a nebo podobným způsobem přes var. Volbu. A kdyby jo, nebude se to třískat s tím kdybych nastavoval pohyb šipky tak jak říkal JKlena?

Nejsem u compu, takže jen teoretizuji a přemýšlím o technickém provedení. :mrgreen:
“Hrdinství a bláznovství od sebe dělí jen slabá čára. Jde jen o to jak to skončí.“

Obrázek

Obrázek
HOTOVO 30%

Předchozí

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník