zbirani

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

zbirani

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 3:03 pm

jak udelat aby treba mel sebrat 3 truhly a potom nasledne zmizela ale za to aby z nich kazda mu dala varible +1 ? ja sem to nak skousel uplacat jenze kdyz sem sebral jednu tak zmizeli vsechny tri :cry:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 27, 2008, 3:09 pm

Nevím sice, jak jsi to dělal, ale udělej to takto:
1) Nastav u truhly Variable +1 a následně Self Switch A = On.
2) Vytvoř u truhly novou stránku, kde nastav jako grafiku "prázdno" a aktivaci, kdy? je zapnut Self Swicth A.

Dělal jsem to z hlavy, ale mělo by to fungovat. 8)
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

hmm

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 3:13 pm

hmm prave ze kdyz je to takhle u vsech tri tak zase staci sebrat jednu a nasledne zmizi vsechny tri
EDIT:ale ne ted sem to zkusil sorry mas pravdu a dik funguje to :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Re: hmm

Příspěvek od Drago » březen 27, 2008, 3:16 pm

Chrono741 píše:hmm prave ze kdyz je to takhle u vsech tri tak zase staci sebrat jednu a nasledne zmizi vsechny tri
EDIT:ale ne ted sem to zkusil sorry mas pravdu a dik funguje to :D

No proto, u? jsem se lekl. :D
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 4:57 pm

je?tě by se mi něco hodilo řekněme ?e babka chce aby si zabil nakych 5 pří?er a kdyz v boji vyhrajes tak se ti pricte jeden varible (varible +1) ale co kdyby dal v bitve escape tak jak mam nastavit ze kdyz utece z bitvy tak aby se mu nic nepricetlo ?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 27, 2008, 5:03 pm

Chrono741 píše:je?tě by se mi něco hodilo řekněme ?e babka chce aby si zabil nakych 5 pří?er a kdyz v boji vyhrajes tak se ti pricte jeden varible (varible +1) ale co kdyby dal v bitve escape tak jak mam nastavit ze kdyz utece z bitvy tak aby se mu nic nepricetlo ?

Tohle z hlavy neřeknu, ale mů?u zkusit udělat tutorial...
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 7:22 pm

Jde to ,ale muis nastavit podminky Battelprocessing na zskrtnuto can escape a continue if even when loose a dat tam variable +1 kde chces ,aby se pricitaly :P
Naposledy upravil Grim dne březen 27, 2008, 9:06 pm, celkově upraveno 2
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

je?tě

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 7:44 pm

sorry ale kdyz je tu toho malo tak bych se snad mohl jeste na neco zeptat .Takze : jak dát aby hrdina treba hunter mohl nosit mece a spear atd. v rm2k3 vim jak se to dela to se tam zaskrtne ale v XP to fakt newim jak to udelat

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: je?tě

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 8:03 pm

Chrono741 píše:sorry ale kdyz je tu toho malo tak bych se snad mohl jeste na neco zeptat .Takze : jak dát aby hrdina treba hunter mohl nosit mece a spear atd. v rm2k3 vim jak se to dela to se tam zaskrtne ale v XP to fakt newim jak to udelat


Obrázek
popis:
1)trida napr. Hunter
2)co muze si vzit za zbrane na utok
3)cosi muze vzit za brneni na obranu
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Dik

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 8:09 pm

JJ dik a ted sem zjistil ze budu na questy misto switches pouzivat radsi varibles protoze diky varibles muzu mit az 50 000 000 000 miliard questů (spocital sem to na kalkulacce a vyslo to nejak 49 99.........) a diky tomu nemusim delat treba 3 switche jen na jeden quest :) :) :) :D

EDIT:jeste neco kdyz sem knouckaut tak jak se mam uzdravit ?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Dik

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 8:38 pm

Chrono741 píše:JJ dik a ted sem zjistil ze budu na questy misto switches pouzivat radsi varibles protoze diky varibles muzu mit az 50 000 000 000 miliard questů (spocital sem to na kalkulacce a vyslo to nejak 49 99.........) a diky tomu nemusim delat treba 3 switche jen na jeden quest :) :) :) :D

EDIT:jeste neco kdyz sem knouckaut tak jak se mam uzdravit ?


no s questama byt to ttak dlooouze nevidel, t bys psal asi cca odhad 50let, jo kocnk out se myslim vymizi za cca 3 tahy
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 8:46 pm

fakt newim jak dlouho trva tah ale tech questu nebude 50 miliard ale jenom rikam ze to je maximum ! mimochodem nevite jak dat nakyho kontrolera ktery kontroluje jedno varible ?? reknu presneji co chci udelat Takze: hrdina kdyz 5x prohraje v boji tak bude automaticky game over (nemusi za nikim prijit protoze chci udelat ten automaticky kontroler) ale ty trestne body co zbira kdyz prohraje muzou taky vyminusovat nejake postavy treba za questy


napr . 4x prohraju tak mam varible 4 (jeste jeden a sel bych do kytek) a ted splnim quest u boha a odecte mi 1 trestnej bod tak budu mit varible 3 (moc to protahuju proste chci aby se stalo to ze kdyz budu mit varible 5 tak zmizim proste newim do koho to mam dat mne napadlo do hrdiny jenze hrdina neni event ze!!) takze prosim pomoc !!! :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 8:56 pm

Chrono741 píše:fakt newim jak dlouho trva tah ale tech questu nebude 50 miliard ale jenom rikam ze to je maximum ! mimochodem nevite jak dat nakyho kontrolera ktery kontroluje jedno varible ?? reknu presneji co chci udelat Takze: hrdina kdyz 5x prohraje v boji tak bude automaticky game over (nemusi za nikim prijit protoze chci udelat ten automaticky kontroler) ale ty trestne body co zbira kdyz prohraje muzou taky vyminusovat nejake postavy treba za questy


napr . 4x prohraju tak mam varible 4 (jeste jeden a sel bych do kytek) a ted splnim quest u boha a odecte mi 1 trestnej bod tak budu mit varible 3 (moc to protahuju proste chci aby se stalo to ze kdyz budu mit varible 5 tak zmizim proste newim do koho to mam dat mne napadlo do hrdiny jenze hrdina neni event ze!!) takze prosim pomoc !!! :)

no pres common event ,ktery bude hlidat jestli ma 5 spatnych tak gameover jestli aspon jeden spatny a pak jeden dobry tak spaty umaze a naopak jeden spatny umaze dobry.Kdyz tak upravim tutor myslim 2.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 8:59 pm

to common event skusim ale tys mne moc nepochopil zadny dobry a spatny !! jen jeden varible treba 4x prohraju tak se stane : varible+4 a kdyz splnim dva questy tak varible-2 = varible 2 ale urcite skusim ten common event

Edit:hmm ale co mam do toho common event dat tam neni jako u eventu stranky (stranky nepotrebuju ale to pokud switch,pokud varible,self switch atd.)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 9:08 pm

Grim píše:Jde to ,ale muis nastavit podminky Battelprocessing na zskrtnuto can escape a continue if even when loose a dat tam variable +1 kde chces ,aby se pricitaly :P


dat do eventu monstra tak do win das +1 do loose das -1 a do escape das +0 a do common event das podminku jestli je var dejme tomu 5 tak game over :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

jasny

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 9:11 pm

jasny ale v tom control varible mam hodnotu 5 ale co mam dat urcite to nebude set add ani ubirani tak co tam mam zaskrtnout ?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 9:17 pm

Das tento prikaz s touto podminkou Conditional Branch:Variables:[0001:game over]== 5 jestli ano tak Game Over jestli ne Else tak nic Branch End :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 27, 2008, 9:19 pm

NO KONECNE !!!!!! :D dik moc

EDIT:jeste bych chtel vedet za jak dlouho zmizi ten knokaut a nerikej 3 kola rekni to v realnym case nebo mi to vysvetli :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 27, 2008, 9:32 pm

Chrono741 píše:NO KONECNE !!!!!! :D dik moc

EDIT:jeste bych chtel vedet za jak dlouho zmizi ten knokaut a nerikej 3 kola rekni to v realnym case nebo mi to vysvetli :D


Promin ,ale zmilil jsem se ted jsem cumel doslova na RMK XP a Knock Out je to nejhori co te muze potkat. Duvod kdyz hrdinovo HP dosahne 0 tak nemuzes obdrzet zadne opakuji zadne EXP z bitvy ikdyz parta vyhraje. :evil:
Obrázek


Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků