propustka

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

propustka

Příspěvek od Chrono741 » březen 30, 2008, 9:20 am

udělal sem přístav a tam mám strá?ce který hlídá a? tam vlezu tak se mně zeptá jestli mám propustku kdyz reknu ano a nemam ji atd. tohle uz mam vyreseno ale chci zjistit ze se mne zepta jen jednou kdyz tam vstoupim ale treba kdyz chci spatky tak nechci aby se mne ptal tak sem to zkousel se self switch jenze jak mam potom udelat kdyz tam znova pujdu (do přístavu ) tak aby se mně zase ptal nebo treba kdyz ji stratim tak chci aby se mne ptal jak mam tohle udelat ??

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: propustka

Příspěvek od Grim » březen 30, 2008, 5:59 pm

Chrono741 píše:udělal sem přístav a tam mám strá?ce který hlídá a? tam vlezu tak se mně zeptá jestli mám propustku kdyz reknu ano a nemam ji atd. tohle uz mam vyreseno ale chci zjistit ze se mne zepta jen jednou kdyz tam vstoupim ale treba kdyz chci spatky tak nechci aby se mne ptal tak sem to zkousel se self switch jenze jak mam potom udelat kdyz tam znova pujdu (do přístavu ) tak aby se mně zase ptal nebo treba kdyz ji stratim tak chci aby se mne ptal jak mam tohle udelat ??


Ja bych to neresilpres selfswitch ,ale pres conditional branch s podminkou jestli ma propustku aa pokud ne tak ho tam nepusti pokud jine ma v inventari. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 30, 2008, 6:33 pm

jak vidim tak si mne trochu nepochopil uz sem rikal ze tohle mam vyreseny trocu ti to udelam obrazkove v dalsim postu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 30, 2008, 6:40 pm

#-event s tim jak tam prijde strazce a pta se
III smery odkud prichazim napr. # = prichazim k eventu ze zdola
**** - zdi III
M-východ


******* M *********
******* *********
*******III*********
# tohle je pohoda zepta se ho a proste kdyz ji ma tak vstoupi a opacne


******* M ********
******* ********
******* ********
#
III tady to neumim !!! kdyz chci zpatky tak se mne znova pta jestli mam propustku a to nechci kdyz du ven


proste chci kdyz vstoupim na pobrez tak se mne tam za celej pobyt zepta jen jednou ale kdyz odejdu a zase se po case vratim tak pro vstup se mne pta znova a zase za celej pobyt v pobrezi se ne nepta a takhle dokola

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 30, 2008, 6:40 pm

#-event s tim jak tam prijde strazce a pta se
III smery odkud prichazim napr. # = prichazim k eventu ze zdola
**** - zdi III
M-východ


******* M *********
******* *********
*******III*********
# tohle je pohoda zepta se ho a proste kdyz ji ma tak vstoupi a opacne


******* M ********
******* ********
******* ********
#
III tady to neumim !!! kdyz chci zpatky tak se mne znova pta jestli mam propustku a to nechci kdyz du ven


proste chci kdyz vstoupim na pobrez tak se mne tam za celej pobyt zepta jen jednou ale kdyz odejdu a zase se po case vratim tak pro vstup se mne pta znova a zase za celej pobyt v pobrezi se ne nepta a takhle dokola

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 30, 2008, 8:19 pm

Uz to chapu ty chces aby se te zeptal pouze tehdy kdy ji ztratis a ne pokazdy kdyz tam prijdes a uz jsi ji ukazoval. Tak v tomto pripade bych dal opet podminku skrz conditional branch na stranku s zapnutym selfswitchem a s trigrem parallel proces typu jestli nema propustku tak vypni selfswitch 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 31, 2008, 1:28 pm

zase si mne nepochopil kdyz ji strati tak to uz mam udelany


to co potreubuju: kdyz pride od vchodu/východu tak od zhora aby se ho ptal !!!! ale kdyz ppridu od zdola /zleva/zprava tak aby se mne neptal

jestli ani to nepochopis tak ti poslu tu mapu a uvidis co te tam nastve :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 31, 2008, 2:30 pm

Tak hoď pod východ event s podmínkou Player Touch a nastav tam switch, aby se hlídač přepnul do módu, kdy po tobě chtěl tu vstupenku.

= - event

******* M ********
******* ********
*******=********
#

Nebo tak nějak... Snad chápe?, jak to myslím. :D
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » březen 31, 2008, 3:02 pm

jj to sem myslel dík


Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků