Jméno v textu

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 4
Registrován: červenec 8, 2008, 10:49 pm

Jméno v textu

Příspěvek od Sundance » červenec 13, 2008, 4:56 pm

Jak udělám,aby se v textu zobrazilo jméno,které si hráč vybral při zadávání jména :)?napadlo mě /name/ apod. ,ale jaksi mi to nedělalo,co by mělo...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Jméno v textu

Příspěvek od Grim » červenec 13, 2008, 7:24 pm

Sundance píše:Jak udělám,aby se v textu zobrazilo jméno,které si hráč vybral při zadávání jména :)?napadlo mě /name/ apod. ,ale jaksi mi to nedělalo,co by mělo...


prikaz je v textovem okne \n[1] to cislo muze byt 1-4 podle hrdiny
Obrázek

 
Příspěvky: 4
Registrován: červenec 8, 2008, 10:49 pm

Re: Jméno v textu

Příspěvek od Sundance » červenec 13, 2008, 7:27 pm

Díky,funguje to,jak má :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » červenec 13, 2008, 7:53 pm

Nechtel jsem to psat tam ,ale existuje script na zobrazeni jmen hrdiny a eventu v textu a obrazku veci atd. Jestli bude zajem tu je script.

Nazev je :Advance Message Script.

Dat ho pred Main v script editoru.

V textovym editoru se pise toto:
Kód: Vybrat vše
\Name[\n[1]] jmeno hridiny jinak \Name[text] text je jmeno eventu prip
\p[0] text nad evente p=0 hrdina cislo je Event id 001
V=Variable    I=Items          S=Skills
A= Armor     W=Weapons \ v[s1] -> Example: \v[s1]
Přílohy
advance message script.zip
ams
(7.16 KiB) 299 krát
Obrázek

 
Příspěvky: 4
Registrován: červenec 8, 2008, 10:49 pm

Re: Jméno v textu

Příspěvek od Sundance » červenec 14, 2008, 1:51 pm

výborně :) stáhnu si ho...v rpg makeru dělám sotva týden,tak se omlouvám za hloupé dotazy :) moc děkuji za ochotu

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 2
Registrován: srpen 11, 2008, 5:32 pm

Příspěvek od Rawcrath » srpen 13, 2008, 10:51 am

pekny, taky stáhnu :D

 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 24, 2008, 4:10 pm

Příspěvek od Bin77 » říjen 31, 2008, 5:19 pm

Cauky.Nevite nekdo,jak se delaji v textu jmena s obrazky jako v Last Scenario?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 31, 2008, 5:49 pm

Bin77 píše:Cauky.Nevite nekdo,jak se delaji v textu jmena s obrazky jako v Last Scenario?

Jde to s AMS skrz \f[jmeno souboru]. Velikost 96x96 pixelu. Umisteni v Graphics\Pictures. Vsechno vlozit do radku s textem. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 31, 2008, 5:49 pm

já tam dával za nebo před text toto: \f[thief2]
- to thief2 označuje obrázek, co má? ulo?ený v pictures pod názvem thief2.png (nebo jpg...)
mů?e? to pojmenovat jak chce?
ObrázekObrázek Obrázek

 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 24, 2008, 4:10 pm

Příspěvek od Bin77 » říjen 31, 2008, 6:24 pm

Me to jaksi nejde...dam \f[Jmeno toho obrazku] , a nejde mi to.Obrazek mam vyrobeny z Face Makeru,vzdycky ho ulozim do graphics\pictures,a nic...
PS:co je to AMS?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 31, 2008, 6:36 pm

tohle si vlo? do scriptů před main

EDIT: a nebo spí? mů?e? vyu?ít toho AMS, má? to nahoře, nwm jesi je to to samý...

Kód: Vybrat vše
#=================================================
#=============================
# Window_Message
#------------------------------------------------------------------------------
#
#=================================================
#=============================

class Window_Message <Window_Selectable>= 0 and color <7>= 128 ? 32 : 384
end
@gold_window.opacity = self.opacity
@gold_window.back_opacity = self.back_opacity
end
next
end

if c == "\n"
if y >= $game_temp.choice_start
@cursor_width = [@cursor_width, x].max
end
y += 1
x = 0

if y >= $game_temp.choice_start
x = 8
end
next
end

self.contents.draw_text(4 + x, 32 * y, 40, 32, c)

x += self.contents.text_size(c).width
end
end

if $game_temp.choice_max > 0
@item_max = $game_temp.choice_max
self.active = true
self.index = 0
end

if $game_temp.num_input_variable_id > 0
digits_max = $game_temp.num_input_digits_max
number = $game_variables[$game_temp.num_input_variable_id]
@input_number_window = Window_InputNumber.new(digits_max)
@input_number_window.number = number
@input_number_window.x = self.x + 8
@input_number_window.y = self.y + $game_temp.num_input_start * 32
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
#
#--------------------------------------------------------------------------
def reset_window
if $game_temp.in_battle
self.y = 16
else
case $game_system.message_position
when 0 # ?
self.y = 16
when 1 # ?
self.y = 160
when 2 # ?
self.y = 304
end
end
if $game_system.message_frame == 0
self.opacity = 255
else
self.opacity = 0
end
self.back_opacity = 160
end
#--------------------------------------------------------------------------
#
#--------------------------------------------------------------------------
def update
super

if @fade_in
self.contents_opacity += 24
if @input_number_window != nil
@input_number_window.contents_opacity += 24
end
if self.contents_opacity == 255
@fade_in = false
end
return
end

if @input_number_window != nil
@input_number_window.update

if Input.trigger?(Input::C)
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$game_variables[$game_temp.num_input_variable_id] = @input_number_window.number
$game_map.need_refresh = true

@input_number_window.dispose
@input_number_window = nil
terminate_message
end
return
end

if @contents_showing

if $game_temp.choice_max == 0
self.pause = true
end

if Input.trigger?(Input::B)
if $game_temp.choice_max > 0 and $game_temp.choice_cancel_type > 0
$game_system.se_play($data_system.cancel_se)
$game_temp.choice_proc.call($game_temp.choice_cancel_type - 1)
terminate_message
end
end

if Input.trigger?(Input::C)
if $game_temp.choice_max > 0
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$game_temp.choice_proc.call(self.index)
end
terminate_message
end
return
end

if @fade_out == false and $game_temp.message_text != nil
@contents_showing = true
$game_temp.message_window_showing = true
reset_window
refresh
Graphics.frame_reset
self.visible = true
self.contents_opacity = 0
if @input_number_window != nil
@input_number_window.contents_opacity = 0
end
@fade_in = true
return
end

if self.visible
@fade_out = true
self.opacity -= 48
if self.opacity == 0
self.visible = false
@fade_out = false
$game_temp.message_window_showing = false
end
return
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
#
#--------------------------------------------------------------------------
def update_cursor_rect
if @index >= 0
n = $game_temp.choice_start + @index
self.cursor_rect.set(8, n * 32, @cursor_width, 32)
else
self.cursor_rect.empty
end
end
end


EDIT: a nebo spí? mů?e? vyu?ít toho AMS, má? to nahoře, nwm jesi je to to samý...
ObrázekObrázek Obrázek

 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 24, 2008, 4:10 pm

Příspěvek od Bin77 » říjen 31, 2008, 6:41 pm

V 13.radku mas nejakou chybu...alespon mi to tak hlasi...(Udelal jsem to,co jsi rekl...)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 31, 2008, 6:54 pm

ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 31, 2008, 7:16 pm

Nebo tady i s vysvetlenim.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » únor 16, 2009, 8:33 pm

mě to furt pí?e : Unable fo find file graphics/pictures/jméno charakteru
co mám dělat?
EDIT : Vyře?eno
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche


Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků