Jak na hru

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Jak na hru

Příspěvek od Michalc » květen 19, 2009, 12:18 pm

Na czech RPG jsem napsal takovy tutorial Jak si vytvorit vlastni hru od zakladu. Grim mi pod to napsal, ze kdyz on zacinal s RM, nic takoveho nebylo a velmi mu to chybelo a ze bych to mel hodit i sem. Tak tady to je.

Tak mě napdlo, udělat takový tutoriál s obecným téma "jak na hru". Kdy? to tak vezmu, přijde sem úplný nováček, který vidí RM poprvé. Tak si přečte asi FAQ a dozví se co je to RM. Ale jak dál? Pak tu najde tutoriály na průchodnost a podobně, ale to mu asi zezačátku bude k ničemu, pokud nebude chtít hned na první mapu v první hře custom grafiku. Tak jsem se rozhodl, ?e sem dám tutor, kde budu postupně popisovat na co slou?í jaké eventy a jak se hra dělá.

Tak asi zezačátku je příběh... Pro tutor jsem si vybral jednoduchý koncept hry, kdy král dá sluhovy úkol doručit dopis na jiný hrad a po cestě se setká i s několika bitvami a podobně.

Tak tedy jdu na to: DÍL 1. : ZADÁNÍ ÚKOLU
První věc co uděláme bude, ?e si zapneme Rpg Maker. Kliknem na bálý papír v levém horním rohu a napi?te jméno va?í hry, jméno souboru a umístění.

Obrázek

Poté se vám zobrazí velké okno, v něm? se hra bude tvořit. Nahoře je pruh nástrojů, vlevo je tileset, pod ním seznam map a vpravo vybraná mapa. My chceme mít jako první mapu královskou komnatu, tak si v levém dolním rohu klikneme pravím tlačítkem na "MAP001" a tam vybereme "Map Properites".

Obrázek

Poté do mapy dle vlastního uvá?ení dáme v?e, co by mělo v mapě být. Nejdříve si dáme pouze podlahu a zeď. Poté si nahoře zvolíme druhý layer, v něm umístíme křeslo, sochy popřípadě dal?í věci dle svého uvá?ení. Nesmíme v?ak dávat dvě věci přes sebe.

Obrázek

Poté klikneme na eventový layer. Pokud jste dosud postupovali podle mých instrukcí, někde v prostředku mapy budete mít písmeno "S". Klikněte na něj, dr?te levé tlačítko my?i a přemístěte ho tam, kde chcete aby hráč začínal (S - Starting Position). Pokud vám "S" z mapy nějak zmizelo, klikněte pravým tlačítkem tam, kde chcete aby hráč začínal a vyberte Player's starting position. Nyní kliknete levým tlačítkem na trůn. Teď tvoříte krále. vyberete mu grafiku a podobné.

Obrázek

Podle obrázku nastavte krále... Poté klikněte na zavináč a objeví se vám mo?nosti, co event mů?e dělat. Jako první vybereme show text. Napí?eme něco jako: "Král: Pojď blí?, mám pro tebe úkol". Poté klikneme znovu na zavináč (bude o něco ní?) a vybereme na druhé stránce Set Move Route. Necháme v?e být a akorát několikrát klikneme na Up (podle toho, o kolik políček se má hráč pohnout). Poté opět klikneme na zavináč, dáme show text: "(jméno hráče) : Co si přejete?" Poté klikáme a pí?eme postupně rozhovor postav dle va?ich představ. Poté zvolíme opět zavináč, stranu dva a set move route, tentokrát naklikáme stejný počet pohybů, ale opačný směr. Nakonec klikneme je?tě jednou na zavináč a nastavíme na první stránce erase event. Klikneme na OK a král je hotov.

Tady je download. Snad to jde pochopit, ale pokud by to ne?lo, zkontrolujte si to podle toho. Jen prosím vás nekopírujte celý event popřípadě alespoň změňte text, a? to je va?e hra a me moje hra. Pro spu?tění tutoru je nutné mít nainstalovaný RTP. http://www.ulozisko.sk/169815/Thdd.exe - Nefunkční

V pří?tím díle: Někteří z vás mo?ná hru zkou?ely a v?imli si, ?e po rozhovoru král zmizí. To zpravíme v pří?tím díle. Navíc si vytvoříme mapu a pojmenujeme si hrdinu, kterému nastavíme i jeho atributy.
Naposledy upravil Michalc dne leden 19, 2010, 8:10 pm, celkově upraveno 2

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » květen 19, 2009, 12:20 pm

dost dobre.seklo by sa to aj na web.
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 19, 2009, 12:22 pm

Jestli by jste to dali na web, tak bych proti tomu nic nemel, jsem rad, ze muzu pomoct zacinajicim...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 19, 2009, 1:01 pm

Tak jsem zjistil, ?e tohle mě baví víc ne? práce na Howlingu, tak?e jsem hned začal plácat dal?í díl. Tady to je:

DÍL 2. : MAPA A VLASTNOSTI HRDINY

Tam kde jsme minule skončily, tam teď začínáme. Dole v dolním levém rohu klikneme pravým tlačítkem na ?lutou slo?ku, vedle ní? je jméno hry. Poté vyberem "New Map" a nastavíme to podobně jako minule. Jméno například mapa, velikost je na vás, BGM a BGS té?, ale co tileset. Narozdíl od 2003 nebo VX, RMXP neobsahuje v základním RTP ?ádný tileset na mapu. Jak to teda ře?it, pokud nechete stahovat ?ádnou grafiku z internetu? Zvolíme si Beach. Vytvoříme ostrov, na kterém se bude celá hra odehrávat... Tam, kde chcete mít hrad si vytvoříme event a dáme mu grafiku 198-Support06. Dáme mu direction fix, zru?íme moving animation a dame OK. TO je jedna věc. Nyná se vrátíme ke králi do mapy, otevřeme si event krále. a odstraníme příkaz "Erase event" A nahradíme ho příkazem z druhé strany "Transfer Player", tam si vybereme mapu a místo, kam se chceme po rozhovoru dostat. Krále potvrdíme.

Tak, a teď si upravíme hrdinu. Nejdřive klikneme v horním prou?ku na ikonu databáze.

Obrázek

Poté úplně nahoře v databázi najedem na system a tam nás bude zajímat initial party, ve které sma?eme postavy 2, 3 a 4 (jedničku necháme). Díky tomu bude hráč hrát pouze za jednu postavu...

Obrázek

Poté se přemístíme do Actors...

Obrázek

Nebudeme dělat v?echno, jen podle obrázku nastavíme potřebné. Grafiku hrdiny, jedno jméno a atributy. Ostatní necháme. Klikneme na OK a gratuluji, právě jste si vytvořily vlastní hratelnou postavu... Nyní mů?ete kousek hry vyzkou?et.

Download: Snad to jde pochopit, ale pokud by to ne?lo, zkontrolujte si to podle toho. Jen prosím vás nekopírujte mapu ani eventy, rad?i si vytvořte vlastní, a? to je va?e hra a me moje hra. Pro spu?tění tutoru je nutné mít nainstalovaný RTP. http://www.ulozisko.sk/169830/Thdd.exe - Nefunkční

V pří?tím díle: Vytvoříme si lokaci, ve které bude moct ná? hrdina získávat zku?enosti. To znamená i vytvoření vlastních nepřátel a několik eventů..
Naposledy upravil Michalc dne leden 19, 2010, 8:11 pm, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » květen 19, 2009, 1:04 pm

Dobrá práce, tohle tady rozhodně chybělo.
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 19, 2009, 1:14 pm

Co rict, ja se malokdy pustim do neceho tak velkeho, jako je tvorba kvalitniho tutorialu na nejakej program. Ale kdyz uz se do neceho pustim, tak do toho dam vsechno a nikdy nepisu dalsi dil jen abych to mel uz zasebou, ale proto ze me to bavi.

Navic tenhle tutorial se dostane hodne hodne daleko. Pote, co dodelam tuhle zakladni hru (pocitam jeste takovejch 10 dilu tutorialu), chtel bych zacit popisovat i nektere pokrocilejsi funkce, stahovani vlastnich resources a davani jich do her, jak spravne vyuzivat switche a variably proste chci z toho udelat poradnej manual na tvorbu v RM...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » květen 19, 2009, 1:32 pm

No, ambice má?, teď je?tě to dotáhnout do konce. Ne, ?e bych ti nevěřil, ale vím jak to vet?inou dopadá. :wink:

A je?tě dotaz: Bude? tu hru potom dávat i na sta?ení? Proto?e, kdyby náhodou někomu něco nefungovalo tak, jak má, aspoň by se na to mohl podívat i přímo do funkční hry.
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 19, 2009, 2:48 pm

Vzdycky na konci lekce je download, odkaz na stazeni.

Jinak vim, ze vetsinou to lidi prestane bavit nekde tak u dilu 5-7, mam s tim zkusenosti, ale chci to dotahnout dal.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 20, 2009, 1:42 pm

Sepsal jsem třetí díl tutoriali, ale zklamal mě imageshack, kdy? jsem nahrál obrázky, nenačetla se mi galerie a tak jsem nemohl vlo?it obrázky do textu. To je problém, proto?e bez nich se to tě?ko chápe.

Doufám, ?e počkáte.

A je?tě dotaz, jde vám ostatním imageshack? Chci vědět, jestli je chyba u nich na serveru nebo u mě.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » květen 21, 2009, 8:38 am

Tak uz nejsou potize na imageshacku, takze uz muzu dokoncit treti dil, dice jse mmusel prohledavat ty obrazky, abych to nepriradil nak blbe, ale nakonec je to tu.

Díl 3. : Lokace na expení

V první řadě: Někteří z vás si nejspí?e u? v?imli jednoho malého detailu. U krále jste se portli velmi brzo na mapu a vlezli jste do vody po dokončení rozhovoru. Zpravíme dvě věci. Nejdříve si otevřeme event krále, levým tlačítkem klikneme na transfer player a vybereme polo?ku wait. Nastavíme 20 frames a je to. Tím jsme zajistily, ?e se portnete na mapu a? po dokončení kroků v královské síňi. Dal?í chybou je, ?e na mapě mů?eme chodit do vody. To není chyba, uvědomte si, co za tileset jsme pou?ily pro mapu. Vzpomínáte? Byla to plá?. Na plá?i je tedy ideální chodit do vody. My na mapě to ale nepotřebujem. Proto si otevřeme databázi, naleznem tam polo?ku tilesets, najdeme tam beach a klikneme na místo, kde je voda. Tím se na místě objeví kří?ek, který značí, ?e do vody nepůjde vlézt. Pokud chcete, mů?ete si tileset i přejmenovat na "tileset mapy"...

Obrázek

Dal?í věc co uděláme je, ?e si na mapě najdeme místo, kde bychom chtěli mít lokaci pro expení. Vybereme eventový layer a klikneme na místo, kde chceme lokaci vytvořit. Tím máme místo označeno. Nyní si vytvoříme novou mapu... Vybereme tileset grasslands, zbytek nechám na vás a pojmenujeme jí traviny. Poté na mapu umístíme dle na?eho uvá?ení co budeme chtít. Trávu, květiny a ideální je i cesta od někud z konce mapy, po které hrdina odejde. Jakmile lokaci dokončíme, vrátíme se na mapu světa, tam kde jsme si vyznačily event lokace kliknem a nastavíme u eventu Options "direction Fix" a Trigger "Player touch". Jako grafiku si vybereme tileset a nastavíme trávu.

Obrázek

Jakmile to dokončíme, klikneme na zavináč, nastavíme transfer player a umístíme ho někam na cestu, kterou jsme si vytvořily v lokaci.

Obrázek

Tím máme nastaveno, ?e hráč se na mapě objeví po kroku na trávu a objeví se na vámi vybraném místě. Nyní vytvoříme event v na?í lokaci "traviny". Dáme ho na stejné místo, kam se hráč portne po vstupu na travin, to znamená na konec cesty. Nedáváme grafiku, zvolíme Options "Direction Fix" a Trigger "Player Touch" a dáme do eventu transfer player na mapu tam, kde je ten event s grafikou trávy. Tak, a je to. A teď, co by to bylo za lokaci bez řádných nepřátel? V datábazi josu nějací přednastavení. Ale ty jsou udělaní pro základní postavy a my jsme si upravily postavu, proto budem muset editovat i nepřítele. Otevřeme databázi a najedeme na enemies... Klikneme na nepřítele s číslem jedna "Ghost" a stiskneme delete. Tim se nepřítel sma?e. Tak, teď si nastavíme vlastního nepřítele. Dáme mu jméno, ?ivot, manu mů?em nechat, tu zatím nepou?ijeme a atributy. Atributy budete muset zkusit, jde o to, ?e atributy musíte nastavim podle va?í postavy. Máte-li postavu s 600 HP, mů?e mít enemy docela vysoký atack a ubere vám sotva desetinu HP. Pokud by ale stejný nepřítel útočil na člověka s 80 HP, zabije ho na dvě rány. Tady platí, ?e to hold budete muset vyzkou?et.

Obrázek

Teď si je?tě otevřeme v databási troops, vyberem tu první, stiskneme delete a sma?eme jí. Poté si vytvoříme vlastní. Zadáme jméno a umístíme nepřítele. Zbytek nás nezajímá.

Obrázek

Nyní máme jednotku nepřátel a nade?el čas boje. Vybereme si místo, kde se má nepřítel nacházet, vytvoříme tam event, nedáme mu ?ádnou grafiku, nastavíme trigger na "player touch" a necháme options "move animation". Nastavíme random pohyb a poté klikneme na zavináč. Na třetí stránce vybereme "Battle processing" a nastavíme na?i jednotku. Pokud za?krtneme "Can Escape" hrdina mů?e z bitvy utéct. Za?krtneme-li "Continue even when looser", hra pokračuje i kdyby hrdina prohrál bivu.

Obrázek

Úplně poslední věc, kterou uděláme bude, ?e si najedem na event, ale neotevřeme ho, klikneme na Ctrl + C (kopírovat) a pak vlo?íme několik eventů na mapu klávesami Ctrl + V. Tím bude na mapě nepřátel víc a bude vět?í ?ance, ?e někoho potkáte. Nadruhou stranu, moc to nepřehánějte, příli? nepřátel by hráče unudilo k smrti. Dávejte maximálně tak pětinu políček nepřátele. A to u? by fakt byl extrém. Na mapu 20 x 20 políček já například bych dal jen tak 8 nepřátel... Víc ne.

Tak, a mů?ete jít expit.

Download zde. Snad to jde pochopit, ale pokud by to ne?lo, zkontrolujte si to podle toho. Jen prosím vás nekopírujte mapy ani eventy, rad?i si vytvořte vlastní, a? to je va?e hra a me moje hra. Pro spu?tění tutoru je nutné mít nainstalovaný RTP. http://www.ulozisko.sk/170290/Thdd.exe - Nefunkční

V pří?tím díle: Mo?ná by va?e postava mohla umět nějaké spelly a co takhle itemy k doplňování ?ivota? Na to se podíváme pří?tě.

Na závěr bych chtěl své zku?eněj?í kolegy poprosit, aby mi tutory kontrolovaly od chyb. Sna?im se to v?dy překontrolovat sám, ale chybyčka se vloudí...
Naposledy upravil Michalc dne leden 19, 2010, 8:11 pm, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » červen 7, 2009, 7:55 pm

Tak co? Jak to pokračuje :?: Dychtím po dal?ím tutoru pro nováčky, musím se koukat jak to vypadá abych taky uměl dělat tutoriály...
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » červen 7, 2009, 8:01 pm

No, ne ze bych na tom uplne nedelal, ale nemam ted moc casu. Mam toho moc do skoly, cekam, ze az v utery napiseme ty testy, tak uz se nebudu muset ucit a hodim to sem.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » srpen 17, 2009, 9:03 pm

Tak caute lidi. S tutorem jsem NESKONCIL. Chchi oznamit, ze v tomhle tydnu planuju dokonict dil 4. Az bude tak deset dilu, stalo by mozna za to to dat na web??? Treba Sorcovo tutor na ABS je tam taky, i kdyz neni kompletni, ale o to mi nejde.

Jo a este jsem obevil jednu krpu v dile 1. Jeden z obrazku se nezobrazoval a tutor se nedal moc pochopit. Ale upnul jsem ho na imageshack znova a uz by to melo jet jak ma. Tzn obrazek uz se zobrazuje.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Díl 4

Příspěvek od Michalc » srpen 20, 2009, 6:37 pm

DÍL 4. : Spelly, Itemy

Tak?e první věc. Pokud jste postupovali v minulém díle úplně stejně jako já, vznikla vám dal?í chybka, a to, ?e jakmile se portnete z lokace na expeni zpet na mapu, nebudete se moct hybat. Pak staci v eventu v lokaci na expeni, ktery vas prenese na mapu kliknout pravim tlacitkem na prikaz transfer player, vybrat edit a portnout hrace ne primo na znacku travin ale o jedno policko vedle.

Takze to by bylo a ted deme k novinkam. Dnesnim dilem neposuneme moc hru dopredu co se tyce pribehu, ale spise si upravime hrdinu tak, jak chceme.

Takze zacneme tim, ze si otevreme databazi, to uz umime. Pote si najedeme na zalozku skills, klikneme na prvni spell a stiskneme delete. Spelly, ktere se ve vasem okne nyni nachazeji jsou optimalizovany pro prednastavene postavy. TO znamena, ze pokud byste meli postavu s 80 Hp a 10 mana, tak by vas heal spell lecil zbytecne moc o 150 HP, ale spotreboval by 50 many, tolik on ani nema. Proto si vytvorime vlastni. Jedno lecive, jedno utocne. Takze nejdrive léčivé. Zatím ře?íme jen něktreré věci.

Obrázek

Tak, a teď útočné, bude to vypadat trochu jinak. Nejprve sma?eme skill 2 a pak se pustíme do tvorby.

Obrázek

Kdo by nemohl přečíst nápisy tam vpravo (jak je seznam kouzel) tak:
Nahoře: Animace, která se zobrazí u mága (ten, který pou?ije kouzlo) a animace u cíle (ten, na koho mág útočí.)
Ve středu: nezajímá nás
Dole: Zvuk, při pou?ití kouzla.

Tak, to by byl návod pro kouzla. Podle tohoto návodu si mů?ete vytvořit více kouzel. Teď jde je?tě o to, aby se kouzla dali pou?ít.

Najedeme si do classes, sma?eme class 1 a nahradíme jí vlastní.

Obrázek

Tak, teď máme class. Druhá věc, co chceme dnes udělat jsou lahvičky na doplnění ?ivota. Otevřeme si items a nastavíme.

Obrázek

Tak a nakonec je?tě potřebujem, aby hrdina item dostal do svého inventáře. Jsou dvě mo?nosti, buď si ho mů?e hrdina koupit a nebo ho někde najít/získat. My vyu?ijem tu druhou. Otevřem si kolonku enemies a tro?ku vyeditujem na?eho nepřítele. Najedeme si na kolonku "Treasure", kliknem na ?ipku, vybereme item a zvolíme propability podle uvá?ení. Propabilita je procentuální ?ance, ?e item padne. Doporučil bych, ?e čím vzácněj?í je item, tím men?í by měla být propabilita. Dáme ok a ulo?íme změny v databázi.

Obrázek

Tak, a máte to. Nyní mů?ete jít expit do va?í lokace na expení a nyní vám budou z nepřátel padat kromě peněz také i lahvičky. A navíc: Nyní mů?ete nepřátele odrovnat novými útoky.

DOWNLOAD: http://www.ulozisko.sk/203314/Thdd.exe - Nefunkční
AKTUÁLNÍ DOWNLOAD: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/204 ... 259KB.html . Pro spu?tění je nutné mít nainstalovaný RTP k RMXP. Nekopírujte celé eventy, a? je hra va?e a ne moje. Je to k va?emu prospěchu. Čím méně budete kopírovat, tím více se toho naučíte.

Pří?tě: Mo?ná by se va?emu hrdinovy hodila nějaká zbraň? A také si vytvoříme dal?í novou lokaci.
Naposledy upravil Michalc dne leden 19, 2010, 8:12 pm, celkově upraveno 1

 

Příspěvek od Jack.IV » listopad 14, 2009, 4:58 pm

no nevypádá to moc tě?ce

 
Příspěvky: 19
Registrován: leden 19, 2010, 1:38 pm

Prosí o mo?nost stáhnout

Příspěvek od sehes » leden 19, 2010, 6:06 pm

Díky za to ?e tvoří? tenhle tutoriál, ale nejde stáhnout soubor hází mi to, ?e neexistuje.
Tak ho prosí někdo někam nahrajte nebo mi ho po?lete mailem na adresu sehes@seznam.cz
moc by se mi hodil
něco mi toti? nefunguje jak by mělo.
jsem v tomhle zatím velká přerostlá lama.
Časem se to doufám podá
Jinak tohle velice dobrý fórum moc se mi líbí.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » leden 19, 2010, 8:07 pm

Kazdej nak zacinal, mel bys videt moje prvni projekty :wink: . Jinak asi vim, cim to je, dneska behem vecera to ted nahraju znova a pak to muzes stahnout. Asi na tom tutorialu budu pokracovat :D . No jinak diky za pochvalu fora, myslim, ze tu vsichni delame co muzem, ale nechci mluvit za adminy.

EDIT: Do dilu ctyri je pridan download. Starsi uz nemam, ale v tom ctvrtym je vse z predchozich, tak by to nemel bejt problem.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

 
Příspěvky: 19
Registrován: leden 19, 2010, 1:38 pm

Děkuji

Příspěvek od sehes » leden 19, 2010, 8:48 pm

Díky,
konečně snad pochopím jak správně nastavit krále aby se neustále neopakoval rozhovor a dal?í věci.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: září 6, 2010, 5:38 pm

Re: Jak na hru

Příspěvek od Aqiol » listopad 16, 2010, 6:13 pm

Chci se zeptat jestli jeste budes s tutorama pokracovat. Do zacatku mi dost pomohly a byla by skoda kdybys toho nechal.
Naposledy upravil Aqiol dne prosinec 19, 2010, 11:23 pm, celkově upraveno 1
http://www.gauneri.cz/register/Aqiol - klikněte, zaregistrujte se a postupte na hodnost přívrženec. Pomůže mi to.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Jak na hru

Příspěvek od Michalc » listopad 16, 2010, 8:18 pm

Premejslim o tom, ze se k tomu zas vratim. Sice od toho uz nemam presne materialy, ktery bych chtel, ale tak asi do mesice radove bych rad udelal dalsi dil.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: září 6, 2010, 5:38 pm

Re: Jak na hru

Příspěvek od Aqiol » leden 5, 2011, 10:38 pm

tak jak to vypada s tema tutarama :?: jen se ptam ne ze bych je nak extra potreboval - ucim se sam pozvolna zjizstuju co co dela a k cemu co slouzi ale s tutorama je to uceni prece jen lepsi :mrgreen:
http://www.gauneri.cz/register/Aqiol - klikněte, zaregistrujte se a postupte na hodnost přívrženec. Pomůže mi to.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Jak na hru

Příspěvek od Sorc » leden 6, 2011, 3:45 pm

Spíš kdybys napsal co ptřebuješ tak by někdo udělal tutorial on je těžký takhle odhadnout co se zrovna chceš naučit :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: září 6, 2010, 5:38 pm

Re: Jak na hru

Příspěvek od Aqiol » leden 6, 2011, 7:50 pm

No to co je v tutorech vyse jakztakz zvladam, chapu switche a to je asitak vsechno jinak vubec nic neumim :evil:
rozhodne se zatim nechci poustet do scriptu
jak jsem to tady procital tak jsem narazil na vyraz "variably" coz bych mozna pozdejs chtel vedet co to je ale ted bych
spis radsi vedel jak se daj zmenit napisu v titlu (new game, continue a shutdown) a napisi v menu (jak je pocestit podle sveho)
takze bych byl rad kdyby byl nekdo ochoten vytvorit tutor na zmeny (upravy) menu a titlu (cms zatim nechci (to je na me zatim moc slozity)
prozatim mi staci puvodeni herni, jen vedet jak zmenit napisy)
http://www.gauneri.cz/register/Aqiol - klikněte, zaregistrujte se a postupte na hodnost přívrženec. Pomůže mi to.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Jak na hru

Příspěvek od Michalc » leden 6, 2011, 7:52 pm

To je prave ve scriptech, no... Ale je to celkem jednoducha zmena.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 38
Registrován: září 6, 2010, 5:38 pm

Re: Jak na hru

Příspěvek od Aqiol » leden 6, 2011, 8:20 pm

No, pokud je to jednoduchy tak by mi stacilo napsat kde a co mam prepsat aby se zmenil jak title tak i menu
Prece jenom to vipada lip kdyz je to cesky
A pokud by se nasel cas tak i nak vysvetlit ty variably.
Predem dik.
http://www.gauneri.cz/register/Aqiol - klikněte, zaregistrujte se a postupte na hodnost přívrženec. Pomůže mi to.

Další

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků