Otázky a Odpovědi okolo práce RMK XP :D

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 10, 2008, 8:35 am

Chrono741 píše:
Grim píše:
Ty Priority jsou vysvětleny o 2-3 stránky nazpět.


jo to vim jenže sem to nepochopil jako jakej je rozdíl kdybych tam dal *1 místo *3 ???

No na stolek s prioritou *3 nemůžeš dát věc s priorotou *2, ale s *4 a *5. Důvod věc *2 bude pod stolkem.(vizuálně)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » srpen 10, 2008, 8:37 am

aha díky :D a co když na věc s prioritou *3 dám věc s prioritou *3 ? :D
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 10, 2008, 8:41 am

Chrono741 píše:aha díky :D a co když na věc s prioritou *3 dám věc s prioritou *3 ? :D

Promiň na *2 můžeš dát *2-*5.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 93
Registrován: listopad 18, 2007, 12:27 pm
Bydliště: Most

Příspěvek od Chrono741 » srpen 10, 2008, 8:29 pm

Jak jde zrušit známý cheat CTRL ?
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 12, 2008, 8:39 pm

Chrono741 píše:Jak jde zrušit známý cheat CTRL ?

Snad jediná cesta jak toto zrušit je při kompresi dat zaškrtnout Create Encrypted Archive. Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 2:45 pm

Pls poraďte jak mám udělat u zprávy jméno jako v Grom wars?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 6, 2008, 4:38 pm

Sorc píše:Pls poraďte jak mám udělat u zprávy jméno jako v Grom wars?


To je delany pomoci Advance Message Scriptu

Trochu popisu v cestine hlavne okolo textu:
Kód: Vybrat vše
\Name[\n[1]] jmeno hridiny jinak \Name[text] text je jmeno eventu pripadne
\p[0] text nad evente p=0 hrdina cislo je Event id 001
V=Variable    I=Items          S=Skills
A= Armor     W=Weapons \ v[s1] -> Example: \v[s1]
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 7:24 pm

Díky moc, já už si s tim poradim...snad.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 8:41 pm

Díkes, fachá výborně.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 6, 2008, 8:50 pm

rád jsem pomohl. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 8:51 pm

Pls ještě potřebuji, jak se dá udělat že třeba když mám předmět tak můžu promluvit s někým?

EDIT: Spěchá to.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 6, 2008, 9:05 pm

Sorc píše:Pls ještě potřebuji, jak se dá udělat že třeba když mám předmět tak můžu promluvit s někým?


Obrázek
1) má hrdina tento předmět?
2) ano má tak nejaký úkony nebo kecy
3) ne nemá třeba neotravuj atd.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 9:07 pm

Už chápu, omlouvam se že mam tolik otázek, ale snažim se aby moje první hra byla trochu kvalitní.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 6, 2008, 9:14 pm

Není se zaco omlouvat, od toho je tu tento post a má první hra nebyla nic moc až druhou jsem teprve dal na web a to na anglický. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 6, 2008, 9:40 pm

Ono to vypadá že jsem si ukrojil moc velký krajíc, ale ani nevím jak, docela to zvládám.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 12, 2008, 2:14 pm

Pls jak udělam aby postava šla jen jedno políčko a ne pořád když dám set move route? Repeat action zaškrtnutý neni.

PS: Dost spěchá.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 3:14 pm

Sorc píše:Pls jak udělam aby postava šla jen jedno políčko a ne pořád když dám set move route? Repeat action zaškrtnutý neni.

PS: Dost spěchá.

V Move Route:
1 Step Forward udela jeden krok dopredu smerem kam je otocem celem.
1 Step Forward udela jeden krok dozadu proti smerem kam je otocen celem.
:twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 12, 2008, 3:21 pm

To mi došlo, ale stejný výsledek.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 3:26 pm

Tipni obrazek eventu kde to pouzivas a ja ti pak snad poradim. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 12, 2008, 3:31 pm

Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 3:35 pm

To je soucast intra nebo nejakeho ukonu? Cim se to spousti automticky pri vstupu nebo ma chodit i nekam jinam?
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 12, 2008, 3:36 pm

Projdeš dveřma a na políčko kam tě to hodí jsem dal event switch 1=ON a u co mam otevřenej jsem nastavil že když je switch 1 ON tak 1 step forward, ...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 3:39 pm

Sorc píše:Projdeš dveřma a na políčko kam tě to hodí jsem dal event switch 1=ON a u co mam otevřenej jsem nastavil že když je switch 1 ON tak 1 step forward, ...

Postni obr tohoto eventu s tim switch1:on. prosim. d' :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » září 12, 2008, 3:42 pm

Ten switch mi fungoval.

Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » září 12, 2008, 3:47 pm

Toto snad pomuze upraveno:
Kód: Vybrat vše
@>Conditional Branch: Self Switch A==ON
@>
  :Else
@>Control Switches:[001]=ON
@>Set Move Route:[EV32]
         :$>1 Step Forward
@>Control Self Switch:A=ON
@>
 :Branch End
@>

Nepouzivej Erase Event, protoze pri dalsim vstupu na MAPU kde byl tam zas bude.
Naposledy upravil Grim dne září 12, 2008, 3:52 pm, celkově upraveno 1
Obrázek

PředchozíDalší

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků