Otázky a Odpovědi okolo práce RMK XP :D

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 8
Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm

Příspěvek od Klaru.ska » březen 3, 2008, 9:42 pm

jak mam prosim udělat že kdyz někdo klikne na věc v inventari objevi se obrazek? třeba nějaká karta nebo tak něco

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 3, 2008, 10:26 pm

Klaru.ska píše:jak mam prosim udělat ?e kdyz někdo klikne na věc v inventari objevi se obrazek? třeba nějaká karta nebo tak něco


Urcite to jde pomoci skriptu(bohuzel ja nevim jak na to :cry: ) ,ale jinak to jde i takhle pomoci CMS, moznost:

0.)dat na klapku Q zobrazit pseudo inventar
1.) pomoci Show Picture obrazek s pozadim veci
2.) pomoci Conditional Branch zjistit jestli vec je v inventari
3.) Jestli je tak Show Picture ukaz obrazek veci
4.) opakovat podle poctu veci ,ktere chces zobrazit
4a.) vlozit do smycky Loop
5.) pomoci Conditional Branch zjistit ,ktera klapka je pouzita
6.) jestli sipky tak posun kurzoru pomoci Show Picture a Move Picture posunout na dasli vec a dat do Control Variables cislo itemu a do dalsiho pocet itemu
7.) jestli klapka Enter je stlacena ukaz info o veci pomoci Show Picture, jestli klapka Enter je stlacena znovu zavri okno pomoci Erase picture
8.) jestli klapka Esc je stlacena ukonci event exit Event Processing a vymaz obrazky Erase Picture
Tu jsou klapky v cislech:
A=14 S=15 D=16 UP=8 DOWN=2 LEFT=4 RIGHT=6
Z=SHIFT=11 X=ESCAPE=12 C=SPACE=ENTER=13 Q=PAGE UP=17 W=PAGE DOWN=18


Budes-li potrebovat pomoct se zdrojovim kodem dej vedet. :lol:
Obrázek

 
Příspěvky: 8
Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm

Příspěvek od Klaru.ska » březen 3, 2008, 10:54 pm

no ještě se vtom moc nevyznam jak se prosimte delaj ty klapky?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 4, 2008, 4:26 pm

Klaru.ska píše:no ještě se vtom moc nevyznam jak se prosimte delaj ty klapky?


Tu je navod:
@>Control Variables:[0001:klapka]=0
@>Loop
@>Button Input Processing:[0001:klapka]
@>Conditional Branch: Variable[0001:klapka]==11
@>Text:Sem dat nejaky ukol nebo prikazy
@>
: Else
@>Text: Sem dat dalsi prikaz na Conditional Branch na jinou klapku
@>
: Branch End
@>
: Repeat Above
@>


Na ukonceni smycky bud pouzit Break Loop na pokracovani v dalsich prikazech eventu anebo Exit Event Processing na uplne ukonceni . 8)
Obrázek

 
Příspěvky: 8
Registrován: březen 2, 2008, 5:13 pm

Příspěvek od Klaru.ska » březen 4, 2008, 7:03 pm

Asi jsem hloupá :D vůbec to nechápu :( nemohl by jsi mi poslat na e-mail Klaruska12321@seznam.cz nejakej priklad? jako myslim hru kde bude jen jedna mapa a tam tohle...byla bych moc vděčna

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 4, 2008, 7:49 pm

A rovnou bys to mohl postnout sem jako tutorial, třeba se to ještě někomu bude hodit, hm? :wink:
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 4, 2008, 8:22 pm

Ok. udelam post v sekci tutorial a dam tam link na ten soubor. :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 5, 2008, 8:09 pm

ahojte mam jednu otazku:Ako sameni styl menu?myslim tym ked dam menu tak je pozadie iba modra farba a ja by som tam chcel dat obrazok.
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 5, 2008, 8:36 pm

Lubo 586 píše:ahojte mam jednu otazku:Ako sameni styl menu?myslim tym ked dam menu tak je pozadie iba modra farba a ja by som tam chcel dat obrazok.

Asi myslíš window skin. Nějaký stáhneš třeba tady:
http://vorpal86.snesorama.us/rmxp_windowskins.html
http://battleworldrpg.ipbfree.com/index ... 0&#entry91

Až ten skin stáhneš, importuj ho (nezapomeň, že musíš do Window Skins) a pak u nastavení hry, v záložce System si ho nastav. 8)
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 6, 2008, 7:40 pm

ahojte mam taky maly prblem.Mam mvojaka a ten chce heslo napr. na 5 pismen a heslo je napr. 12345.No a ked dam napr. 65489 mi napise zle heslo(no ked to tak urobim aby to povedal)ale ked necham tu tabulku s cislami a je tam 00000 tak dam ENTER a on povie spravne.Ako to mam urobiit aby to nerobil ked zadam take spatne heslo?diki za kazdu odpoved :wink:
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 6, 2008, 8:02 pm

Lubo 586 píše:ahojte mam taky maly prblem.Mam mvojaka a ten chce heslo napr. na 5 pismen a heslo je napr. 12345.No a ked dam napr. 65489 mi napise zle heslo(no ked to tak urobim aby to povedal)ale ked necham tu tabulku s cislami a je tam 00000 tak dam ENTER a on povie spravne.Ako to mam urobiit aby to nerobil ked zadam take spatne heslo?diki za kazdu odpoved :wink:


Event Strazce Hesla:
Kód: Vybrat vše
@>Control Variables:[0002:heslo spravne]=12345
@>Input Number[0001:heslo],5 digit(s)
@>Conditional Branch: Variable[0001:heslo]==Variable[0002:heslo spravne]
@>Text:Spravne. Muzes projit.
@>Set Move Route:[Straz]
:               :$>Move Left
> Else
@>Text:Spatne. Muzes akorat zustat.
@>
: Branch End
@>


A ver tomu ze te nepusti dal dokud nedas spravne heslo. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 7, 2008, 1:12 pm

dik
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 8, 2008, 4:23 pm

caute ako mam urobit ked mam nejaky rozhovor a on skonci a znovu na ten isty event dam enter a aby nehovoril to iste?podla switchov?no viem tak sa to da ale je to dost slozite ci sa to neda nejako ulahcit
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 8, 2008, 4:43 pm

Je to zakomponovane do tutuorialu. Staci to stahout. Snazim se to inovovat kdy tam neco pridam. :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 9, 2008, 1:17 am

Lubo 586 píše:caute ako mam urobit ked mam nejaky rozhovor a on skonci a znovu na ten isty event dam enter a aby nehovoril to iste?podla switchov?no viem tak sa to da ale je to dost slozite ci sa to neda nejako ulahcit

Stačí u toho eventu na konci nastavit přepnutí na Self Switch A a vytvořit novou prázdnou stránku, kde zadá? aktivaci jen při Self Switch A = On. Doufám, ?e jsem to vysvětlil srozumitelně. :D
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 9, 2008, 9:21 am

jj :D vidim to aj v tych tutorialoch.
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 11, 2008, 2:42 pm

no mozno je to zvlastne ale ako sa robi mapa sveta?myslim tak ze je vsetko take male...
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 11, 2008, 4:44 pm

Lubo 586 píše:no mozno je to zvlastne ale ako sa robi mapa sveta?myslim tak ze je vsetko take male...


Vlastni tvorba Tilesetu v malem a pak teleport na predem urcenych mistech do lokaci jako v BH. 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 11, 2008, 4:51 pm

a ako to mam urobit v malom?
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 11, 2008, 5:29 pm

Lubo 586 píše:a ako to mam urobit v malom?


Treba se zkus mrknout na world mapu v Rm2k3 v me hre Weird Story. :P
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 11, 2008, 7:07 pm

a kde by som ju nasiel?myslis pocas hrania? :D
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 11, 2008, 7:20 pm

Az budes pojedes v lodi tak ji uvidis. Ale jiank se na ni muzes podivat tak, ze si stahes RPG Maker 2003 a otevres tu hru v nem a uvidis ji v cele krase. Je to prvni mapa v editoru. :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 11, 2008, 8:45 pm

stiahol som si to ale vihodi mi chybu ze RPG Maker 2003 Runtime Package is not set up.Co mam robit? :P
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 11, 2008, 9:29 pm

Staci stahnout RTP for RPG maker 2003 z internetu. :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 13, 2008, 5:16 pm

ako sa meni počasie?myslim tma,dazd,atd.dakujem za kazdu odpoved :wink:
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

PředchozíDalší

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků