Otázky a Odpovědi okolo práce RMK XP :D

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 12
Registrován: září 27, 2008, 11:27 am

Příspěvek od Česílko » říjen 7, 2008, 11:31 am

nevite nekdo jak udelat ze v title menu nebude ten vyber to new game contie a tak uprostred obrazovky ale jak si to mam soupnout treba nahoru nebo tak?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 7, 2008, 2:40 pm

máš to tady v texťáku : http://www.mediafire.com/download.php?luodtsocmzn (snad poznáš, co se má hodit do scriptu)
a ještě to je tady:
http://www.rpgmakervx.net/index.php?showtopic=1532&hl=title(nevim jestli sem ten odkaz můžu dát; musíš být tam registrovanej asi abys to viděl)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 12
Registrován: září 27, 2008, 11:27 am

Příspěvek od Česílko » říjen 7, 2008, 2:51 pm

dík ale ja s rpg makerem fakt zacinam tak se vtom moc nevyznam lepsi by bylo kdybys uploadnul treba demo nebo neco.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » říjen 7, 2008, 4:53 pm

j jasně, ale teď jsem si všim, že to je z vx-ka, takže nevim, jestli to pude
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 7, 2008, 5:13 pm

Česílko píše:nevite nekdo jak udelat ze v title menu nebude ten vyber to new game contie a tak uprostred obrazovky ale jak si to mam soupnout treba nahoru nebo tak?

V Script Editoru v makeru XP odrážka Scene_Title řádek 37-43 změnit toto:
Kód: Vybrat vše
 
  37  s1 = "New Game"
  38  s2 = "Continue"
  39  s3 = "Shutdown"
  40  @command_window = Window_Command.new(192, [s1, s2, s3])
  41  @command_window.back_opacity = 160
  42  @command_window.x = 320 - @command_window.width / 2
  43  @command_window.y = 288

A příkaz @command_window.x a @command_window.y určuje kde má být Menu na title screenu. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 12
Registrován: září 27, 2008, 11:27 am

Příspěvek od Česílko » říjen 8, 2008, 10:26 am

jj díky moc

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 1, 2008, 10:42 am

Potřeboval bych vědět když jsem si do hry dal jinej windowskin, dá se udělat aby se jména zobrazovaly pomocí AMS skriptu jako třeba v Grom wars? Nebo to jde jen s původním windowskinem?

EDIT: Vyřešeno.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 1, 2008, 1:13 pm

Sorc píše:Potřeboval bych vědět když jsem si do hry dal jinej windowskin, dá se udělat aby se jména zobrazovaly pomocí AMS skriptu jako třeba v Grom wars? Nebo to jde jen s původním windowskinem?

EDIT: Vyřešeno.

Jinak řešení je tudleřádek 49-77:
Kód: Vybrat vše
def initialize
 
 @name_box_x_offset = 0       #Choose the X axis offset of the name bos. default= 0
 @name_box_y_offset = -10    #Choose the Y axis offset of t.he name bos. default= -10
 @name_box_width = 8           #Choose the width of the Name Box. default= 8 
 @name_box_height = 26        #Choose the height of the Name Box. default= 26
 
 @font_type = "SlimLikeGotica"           #Choose the Font Name (Case Sensitive) for message box
 @name_font_type = "SlimLikeGotica" #Choose the Font Name (Case Sensitive) for Name Box
 @font_size = 20                     #Choose the default Font Size for message box text
 @name_font_size = 20            #Choose the deafault Font Size for Name Box text
 @name_box_text_color=6        #Choose the Text Color of the Name Box
 @message_box_text_color=0   #Choose the Text Color of the Message Box
 
 @message_box_opacity = 160            #Choose the opacity of the message window. Default=160
 @message_box_skin = "001-Blue01"   #Choose the WindowSkin for the Message Box
 @name_box_skin = "001-Blue01"       #Choose the WindowSkin for the Name Box
 
 @message_width = 480          #Choose the width size of the message box. Default=480
 @message_height = 160         #Choose the height size of the message box. Default=160
 @message_x = 80                  #Choose the X position of the message box. Default=80
 @message_y_bottom = 304    #Choose the Y bottom position of the message box. Default=304
 @message_y_middle = 160    #Choose the Y middle position of the message box. Default=160
 @message_y_top = 16           #Choose the Y top position of the message box. Default=16
 
 @event_message_x_ofset = 0   #Choose the X position offset of the event message. Default=0
 @event_message_y_ofset = 48   #Choose the Y position offset of the event message. Default=48
 
end

tu se nastavuje zobrazení AMS od fontu přes window skin až po pozici okna na startu.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 1, 2008, 1:35 pm

Já to vyřešil poněkud jednodušejc.

EDIT: Potřeboval bych vědět jestli v Blizz-ABS jde upravit to co bude v HUDu jestli místo skill můžu napsat kouzlo atd. Popřípadě bych byl vděčný i za čísla řádků kde to je, než bych to našel..

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 2, 2008, 12:29 pm

Sorc píše:Já to vyřešil poněkud jednodušejc.

EDIT: Potřeboval bych vědět jestli v Blizz-ABS jde upravit to co bude v HUDu jestli místo skill můžu napsat kouzlo atd. Popřípadě bych byl vděčný i za čísla řádků kde to je, než bych to našel..


Nevím to jistě:
- to co potřebujes je asi najít řádek 1934-1977 na těchto řádcích se dá měnit která klávesa se má k cemu přiřadit.

- na řádcích 2317-2324 název typu zranění to stejné změnit na 2353-2360

- na řádcích 2605-2645 se nastavuje inteligence nepřátel

- na řádcích 2658-2678 se nastavuje inteligece party

- na řádcích 6745-6770 se nastavuje pozice Hud baru

- na řádcích 7278-7298 se mění popis Hudu
to je zatím vše a co jsem si mohl číst v scritpu tak tam jde i plížení, protože nepřítel naslouchá zda-li hrdina je slyšet jestli ne nezaútočí. ješte jsem zapomněl podotknout, že tento script podporuje pohyb 8-mi směry.
:twisted:
Naposledy upravil Grim dne listopad 2, 2008, 12:53 pm, celkově upraveno 1
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 2, 2008, 12:50 pm

Plížení i 8 směrů znam, je to výbornej BS a moc ti děkuju.

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » listopad 10, 2008, 7:02 pm

Ďalšia prosbička odo mňa - ako by ste spravili - lampáž po "aktivácii" zašatie a postupné rozsvietenie ala kruh - postava vezme lampáž a kruh svetla sa bude pohybovat s ňou.
nyu ? nyu ? nyu ?
-----------------------------
To The Other Side

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 10, 2008, 7:34 pm

No mne momentalne napadlo to udelat jako EVENT Svetla(Lampase) postupne charsetama rozvecovat skrz Set Move Route skrz Change Graphic pak Wait a zas Change Graphic. A pak udelat charset s hrdinou jak drzi Svetlo(Lampase) a okolo hrdiny udelat kruh svetla, ktery bude chodit s nim. A skrz Switch ho pokladat a zase drzet.SrkzIf Equiped.:twisted:
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » listopad 10, 2008, 8:08 pm

Uff thx soo complicated co tak demo plz ? :)
nyu ? nyu ? nyu ?
-----------------------------
To The Other Side

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 10, 2008, 9:34 pm

paragan píše:Uff thx soo complicated co tak demo plz ? :)

tutor bude zitra vecer oki.
Obrázek

 
Příspěvky: 12
Registrován: listopad 16, 2008, 12:35 pm

Příspěvek od Dark » listopad 17, 2008, 1:46 pm

potřeboval bych poradit jak mam udělat jakoby závod ale na čas..že treba za minutu musite nekam dobehnout.Dík

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 17, 2008, 4:18 pm

Hej nemáš náhodou na icq přezdívku Dark?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 17, 2008, 4:51 pm

Dark píše:potřeboval bych poradit jak mam udělat jakoby závod ale na čas..že treba za minutu musite nekam dobehnout.Dík

Hotovo. =>Tutorialy na vlozeni do eventu ve hre. :twisted:
Obrázek

 
Příspěvky: 12
Registrován: listopad 16, 2008, 12:35 pm

Příspěvek od Dark » listopad 17, 2008, 5:22 pm

dík moc

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 22, 2008, 5:38 pm

Zase budu prudit Grime. Když mam truhlu a v ní chci udělat náhodnej počet zlata třeba 30-50 jak to mam udělat?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 22, 2008, 7:44 pm

Sorc píše:Zase budu prudit Grime. Když mam truhlu a v ní chci udělat náhodnej počet zlata třeba 30-50 jak to mam udělat?

jak na to:
Obrázek
Obrázek

 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 24, 2008, 4:10 pm

Příspěvek od Bin77 » listopad 25, 2008, 4:00 pm

Ahoj,prave mi dosla doba pouzivani RMXP...co mam delat? Zkousel jsem to preinstalovat a tak dale,jenze se ta porad objevuje zprava,ze uz nemuzu pouzivat RMXK...jeste jsem prohlizel Windows a nenasel jsem zadne zpravy,cim to je...poradte mi pls
Edit: obnoveno :evil: Grim

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » listopad 25, 2008, 7:32 pm

Omlouvám se, omylem jsem ti, Bine, editoval příspěvek. :?
Každopádně, abych ti odpověděl... No, budeš si prostě muset obstarat plnou verzi nebo stáhnout nelegální překlad Postality Knights. :wink:
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 24, 2008, 4:10 pm

Příspěvek od Bin77 » listopad 25, 2008, 8:05 pm

t-t-to je dobry :D ...jinak dekuji za ty adresy :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 27, 2008, 6:27 pm

Teď mam jeden velice závažnej dotaz a sice jak udělat při lvlupu třeba 10 bodů za který si hráč vlastnoručně zvýší statusy (max HP, max MP, atk atd.)

PředchozíDalší

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků