Otázky a Odpovědi okolo práce RMK XP :D

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » srpen 9, 2009, 11:15 am

já jsem taky zkoušel mrkání, ale ve vx, tam jsem to dělal na všechny postavy, musel jsem ale posunout čas, ptže mám caterpillar a mrkaly by zároveň a to je dost nechutný
no nic, na toto jsem se nekoukal, ale dával jsem tam například parallel proces
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 13, 2009, 5:24 pm

Chtěl sem si udělat zobrazování měn map ale nějak mi to nejde, kdo by se mi na to mrknul? :roll: Je to uděláné cez eventy a hodně jednoduché takže by ste to mneli pochopit každý...méno by sa mnelo zobrazovat zatad len na mape "Pláž", ale nějak to nejde, odejdem z mapy, vrátim sa na mapu, a nic! :/

Odkaz:
http://www.edisk.sk/stahni/24594/Woderland.exe_306.03KB.html

těch dropných chyb jak blbý název si nevšímejte, tohle je LEN pokus o prerábku Forsaken alchimist...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 13, 2009, 6:25 pm

No mám asi smutnou zprávu díky Scriptu a SDK scriptu co používáš na text nejde zobrazit klasický picture. Nebo taky takhle do každé mapy vždy buděš muset vložit event na, který budeš odkazovat text. ---->>Woderland.exe
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 13, 2009, 8:26 pm

ok, neva, tak to ta nedám...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 15, 2009, 2:49 pm

Dělal sem si nepřátele po pěkne dlouhé době a moc si nepamatuju jak na to a asi aj proto mi blbnú, co je na tem zle?

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 15, 2009, 3:34 pm

Kde máš přiřazení var003=weaponDMG a místo Switch007 bych použil SelfswitchA.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 15, 2009, 3:46 pm

Jak to myslíš s tým variablem?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 15, 2009, 5:29 pm

EDIT: Takže už nic už sem vychytal chyby v boji nablízko :)
EDIT 2:Dokážete nekdo prerobit tento Message system tak aby povoloval zobrazovaní obrázkú? Protože to je fakt dobrý message systém, ale takto nejde spravit ani HUD ani tma v jaskyni, ani nic, tak......

Odkaz:http://www.edisk.cz/stahni/47116/Message.exe_308.66KB.html

 
Příspěvky: 569
Registrován: květen 21, 2009, 7:49 pm

Příspěvek od Raptore » srpen 17, 2009, 8:11 am

Nemáte někdo Tutorial na vytvoření stráží v XP?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 17, 2009, 10:56 am

Raptore píše:Nemáte někdo Tutorial na vytvoření stráží v XP?

Nejsem si jistý ,ale snad první tutor je to co potřebuješ. Blíž specifikuj.
Obrázek

 
Příspěvky: 569
Registrován: květen 21, 2009, 7:49 pm

Příspěvek od Raptore » srpen 17, 2009, 11:54 am

Chtěl bych udělat stráže jako v Broken Hearts, prostě se budou otáčet, popř chodit, a když uvidí hrdinu, tak je game over.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » srpen 17, 2009, 12:05 pm

Myslíám že je to řešné pomocí variablů ale napadl mne jiný způsob. Jen je dost složitý. Udělej stráš (jako postavičku), dej eventy nalevo, napravo, nahoru a dolu od ni tak daleko kam chceš aby viděla. A u eventů co jsou dolu od postavičky stráže dej trigger player touch. A do událostí v eventu conditional branch kde je podmínkou: na záložce tři character a u toho je facing. Klikni na políčko u character abys to vybral, poté nastav facing down a vyber event (pokud ho pojmenuješ stráš, v conditional branchi zvol event stráž). Klikni OK a takhle udělej postupně všechny eventy od stráže dolu. Nebo můžeš udělat jeden a do dalších to nakopírovat co? je mnohem rychlejší. U eventů vlevo od stráže to samé akorát s facing left, vpravo od ní facing right a nahoru od ní facing up. U stráže pak nastav paraller process. Do událostí v eventu dej set move route: this event. A turn třeba right pak wait (zvol si kolik framů) a turn třeba left, pak zase wait, může bejt jinej počet framů v každym waitu a potom zase turn a třeba up pak zase wait a turn down. Je to složitý ale mě to nahrazuje moje malý umění s variablama.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » srpen 24, 2009, 10:25 am

Caute, tak jsem zjistil, ze mam docela mezery...

Totiz, do bratrstva mi s mapami pomohl jeden nejmenovany Raptore a ja ty mapy potrebuju dostat do hry. Zkusil jsem proste nakopirovat scripty z jedny slozky do druhy, ale to nefungovalo, tak by me zajimalo, jak to tam dostat nak jednodusejc, nez to cely prekreslovat.

EDIT: A este jedno. Dneska jsem delal na scriptech. Pocestoval jsem a pak jsem pridaval user scripty (mam tam 25 ruznych scriptu, vetsina jsou battle-system). Chyba se vyskytla tam, kde bych to nejmene cekal. Pise to "Scene_End line 14 syntax error".

Tady je script:

Kód: Vybrat vše
#==============================================================================
# ** Scene_End
#------------------------------------------------------------------------------
#  This class performs game end screen processing.
#==============================================================================

class Scene_End
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Main Processing
  #--------------------------------------------------------------------------
  def main
    # Make command window
    s1 = "Hlavní menu
    s2 = "Ukončit hru"
    s3 = "Návrat do hry"
    @command_window = Window_Command.new(192, [s1, s2, s3])
    @command_window.x = 320 - @command_window.width / 2
    @command_window.y = 240 - @command_window.height / 2
    # Execute transition
    Graphics.transition
    # Main loop
    loop do
      # Update game screen
      Graphics.update
      # Update input information
      Input.update
      # Frame Update
      update
      # Abort loop if screen is changed
      if $scene != self
        break
      end
    end
    # Prepare for transition
    Graphics.freeze
    # Dispose of window
    @command_window.dispose
    # If switching to title screen
    if $scene.is_a?(Scene_Title)
      # Fade out screen
      Graphics.transition
      Graphics.freeze
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Frame Update
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    # Update command window
    @command_window.update
    # If B button was pressed
    if Input.trigger?(Input::B)
      # Play cancel SE
      $game_system.se_play($data_system.cancel_se)
      # Switch to menu screen
      $scene = Scene_Menu.new(5)
      return
    end
    # If C button was pressed
    if Input.trigger?(Input::C)
      # Branch by command window cursor position
      case @command_window.index
      when 0  # to title
        command_to_title
      when 1  # shutdown
        command_shutdown
      when 2  # quit
        command_cancel
      end
      return
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Process When Choosing [To Title] Command
  #--------------------------------------------------------------------------
  def command_to_title
    # Play decision SE
    $game_system.se_play($data_system.decision_se)
    # Fade out BGM, BGS, and ME
    Audio.bgm_fade(800)
    Audio.bgs_fade(800)
    Audio.me_fade(800)
    # Switch to title screen
    $scene = Scene_Title.new
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Process When Choosing [Shutdown] Command
  #--------------------------------------------------------------------------
  def command_shutdown
    # Play decision SE
    $game_system.se_play($data_system.decision_se)
    # Fade out BGM, BGS, and ME
    Audio.bgm_fade(800)
    Audio.bgs_fade(800)
    Audio.me_fade(800)
    # Shutdown
    $scene = nil
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # *  Process When Choosing [Cancel] Command
  #--------------------------------------------------------------------------
  def command_cancel
    # Play decision SE
    $game_system.se_play($data_system.decision_se)
    # Switch to menu screen
    $scene = Scene_Menu.new(5)
  end
end

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 24, 2009, 6:59 pm

Michalc píše:Caute, tak jsem zjistil, ze mam docela mezery...

Totiz, do bratrstva mi s mapami pomohl jeden nejmenovany Raptore a ja ty mapy potrebuju dostat do hry. Zkusil jsem proste nakopirovat scripty z jedny slozky do druhy, ale to nefungovalo, tak by me zajimalo, jak to tam dostat nak jednodusejc, nez to cely prekreslovat.

Z tohoto snad jenom otevřít oba projekty a označit mapu kterou potřebuješ zkopírovat a dát Ctrl+C a do projektu kde to potřebuješ Ctrl+V. Hlavní podmínkou je abys jsi měl v svém projektu tileset jako v projketu ze kterého to kopíruješ.

K tomu druhému snad jenom zkusit umazat jeden End nebo přidat na tom řádku.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » srpen 24, 2009, 7:26 pm

Díky ti, to kopírování mi pomohlo jak si říkal a ten script jsem skopíroval s jinýho projektu, takže teď už mi hra normálně beží.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

Tileset se stěnami

Příspěvek od Robovize » srpen 25, 2009, 1:15 pm

Nevíte o nějakém tilesetu, kde jsou k zobrazení i boční strany? Myslim ne jenom horní, ale i nalevo, napravo a dole, jako je to např. v Broken hearts nebo forbidden saga, když vlezete do nějakého domu? Ve všech co momentálně mám, jsou jenom horní stěny a po stranách to musim mít volné. Moc díky za rady

edit: myslím tím stěny domů uvnitř. Teď mě napadlo, že bych to mohl v nějakým editoru upravit, ale bylo by to nadlouho, tak se ptám tady.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 29, 2009, 11:36 am

Nemáte nekto len náhodou Legend of Zelda starter pack, nebo aspoň tilesety a menu systém? Ale Štýl Oracle of Season a Oracle of Ages, Grim má tušim starter pack od Minish cap, pokud si dobře pamtuju, ale to nechci, chtěl bych pack od Oracle of season...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 29, 2009, 12:09 pm

k tomu oracle mám snad jenom toto grafiky artu --->> http://www.ganonstower.com/z78art.shtml
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 29, 2009, 1:12 pm

Tak arty mi moc nepomohou, potřebuju hlavne tilesety, autotilesety, charaktery, a CMS Zeldy...

A nemusí to byt grafika presne seasonu, toto je dost dobré, ale prerobit to na tilesety, by trvalo 100rokú :/
http://zeldamobile.gorthwogh.net/Zelda/World-0_mega.png

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » září 4, 2009, 1:38 pm

Potrebuju malou radu, chtel jsem vytvorit minihru ve stylu pacmana (neco jako treba Penguins Maze) a mam problem s tim, ze se da chodit i na travu. V tilesetech v databazi jsem zaskrtl, aby se tam jit nedalo a obkrouzil jsem travou celou cestu. Ovsem i pres to se tam da chodit, jak to?
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » září 4, 2009, 2:38 pm

jestli máš pod tým nebo nad tým neco, cez co sa dá chodiť...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » září 4, 2009, 4:25 pm

Nene, praveze okolo byla jen trava a tas byla blokovana, ale to nevadi, se sorcem uz jsme to vyresily, dik.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » říjen 2, 2009, 7:30 pm

Cat's quest má problém. V jednom z levelů se hra sekne a nejde nic dělat. Kdybyb byla špatná průchodnost, dalo by se alespoň otáčet na místě, ale tady nejde ani to. Hledal jsem nějaký wait, který by to mohl způsobovat, ale žádný tam není. Pokud by se na to někdo mohl kouknout, pošlu mu projekt. BUdu vděčný za každou pomoc.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 2, 2009, 8:02 pm

Michalc píše:Cat's quest má problém. V jednom z levelů se hra sekne a nejde nic dělat. Kdybyb byla špatná průchodnost, dalo by se alespoň otáčet na místě, ale tady nejde ani to. Hledal jsem nějaký wait, který by to mohl způsobovat, ale žádný tam není. Pokud by se na to někdo mohl kouknout, pošlu mu projekt. BUdu vděčný za každou pomoc.


Pošli posli s messagem Cat Quest. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » prosinec 18, 2009, 5:45 pm

Tohle je takovej dementni dotaz, ale nevedel jsem kam jinam to nacpat.

Stala se mi kuriozni vec. Mam jakoby automaticky zamacklou sipku dolu. Postava mi sama jde dolu, ale naopak kdyz ji zmacknu, nestane se nic. Takze postava mi neovladatelne jde dolu a ja dobrovolne ani dolu jit nemuzu (treba v menu mi sipka dolu nedela vubec nic). Zajimavi je, ze mi to dela jen v RM... Zkousel sem vlastni projekty, Quint Essenci, Grom Wars a vsude to sami. Coz je divny, normalni hry jdou... normalne, ale RM maj tuto chybu. Pritom sem tam nic nenastavoval, klavesy jsem pro jistotu resetnul. Nestalo se vam to nekdy?

EDIT: VX mi dela to samy.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

PředchozíDalší

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků