Jak přidat tilesets?

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

Jak přidat tilesets?

Příspěvek od Robovize » srpen 24, 2009, 11:54 pm

Ahoj, stáhl jsem si z internetu tilesets pro rpg maker xp. Hodil jsem je do slo?ky tilesets ve slo?ce RGSS a poté importoval přes tools-->materialbase-->graphic/tilesets. Nové tilesets v?ak nikde nejsou a nemohu je pou?ít. Rád bych věděl, co dál. Děkuji

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Jak přidat tilesets?

Příspěvek od Grim » srpen 25, 2009, 4:58 am

Robovize píše:Ahoj, stáhl jsem si z internetu tilesets pro rpg maker xp. Hodil jsem je do slo?ky tilesets ve slo?ce RGSS a poté importoval přes tools-->materialbase-->graphic/tilesets. Nové tilesets v?ak nikde nejsou a nemohu je pou?ít. Rád bych věděl, co dál. Děkuji


No ten tileset bych nekopíroval přímo do RGSS XP, ale do grafika\tileset u projektu a pak msi ho musí? v databázi odrá?ka tileset přiřadit do seznamu tilesetú pro pou?ití na mapách a nastavit průchodnost a layery. viz.
Grim píše:Pro ty co maji problem s pruchodnosti mapy:
Obrázek
Kód: Vybrat vše
1) *1 az *5 nastaveni spritu na pruchodnost nad eventem
3) nastaveni smeru pruchodnosti sipky urcuji smer kudy lze

Obrázek
Kód: Vybrat vše
2)X znamena nepruchozi tileset
  O znamena pruchozi tilesetu
Obrázek

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

Díky

Příspěvek od Robovize » srpen 27, 2009, 2:55 pm

Moc díky, já pak na tohle při?el, ale jeliko? těch tilesetu jsem si stahl několik desitek, tak mi to při?lo dost zdlouhavý.

A je?tě jednou díky za mou druhou otázku, který je?tě nebyla vyřčena, tedy jak upravit průchodnost a zorientoval si mě tam v těch "tlačítách", proto?e nevědomost k čemu jsou mě od tamtud dost vyháněla.

Vidím ?e forum aktivní je, proto bych byl rád, kdybys mi ty nebo někdo jiný, odpověděl na mou otáku polo?enou hned v prvním topicu v této sekci. Nejspí? na tom není nic slo?itého, nicméně já na to nepři?el a tak jsem se tedy zeptal.

Je?tě jednou díky.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » srpen 27, 2009, 3:48 pm

No s těma tilesetama co jsi importoval je divné, ?e nejdou pou?ít. Snad jediný problém bude v nastavení průhledné barvy při importu.

Asi myslí? jak a kde:
Obrázek
1) seznam pou?itelných tilesetů
2) jméno aktualního tilesetu
3) soubor s tilesetem hlavní
4) místo pro obrázky v tilesetu na tvorbu trávy, hlíny, zdí atd. na tilesetu první 2 řádky
5) pozadí mapy kde bude prázdné políčko s průhlednou barvou
6) mlha nebo-li obrázek který bude vidět jako oblaka
7) grafika při bitve namapě s tímto tilesetem bude automaticky pou?ito toto pozadí
Obrázek

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

chápu

Příspěvek od Robovize » srpen 27, 2009, 4:22 pm

jo, to co si teď napsal, to chápu. Jen jsme si mo?ná nerozuměli. Já myslím ozátku, kterou jsem polo?il v topicu "otázky a odpovědi kolem...".

Tedy, např. v broken hearts kdy? vejde? do nějakého domu nebo do obchodu, tak jsou stěny po krajích a za nima tma. Ty místnosti mi pak příjdou takový více útulný. Já v těch tilesets ty stěny nemám, pouze tu, kterou vidím ve předu a z boku nic. Snad jsem to napsal dobře.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 334
Registrován: květen 27, 2009, 8:03 pm

Příspěvek od Derk Yall » srpen 27, 2009, 4:47 pm

Zkus udělat screen třeba z BH, co má? přesně na mysli, pak bude sna??í pomoct. :wink:
Avadea: Aadem Jagers
Příběh: 2% Musím vymyslet příběh novej
Grafika: 2 % Pokrok o 1%, oh yeah
Systém: Zatím v návrhových představách (víceméně se u? na něm dělá RM, ale spí?e méně, ne? více :D )
Zvuky, hudba: A co takové Jmelí!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: chápu

Příspěvek od Grim » srpen 27, 2009, 4:52 pm

Robovize píše:jo, to co si teď napsal, to chápu. Jen jsme si mo?ná nerozuměli. Já myslím ozátku, kterou jsem polo?il v topicu "otázky a odpovědi kolem...".

Tedy, např. v broken hearts kdy? vejde? do nějakého domu nebo do obchodu, tak jsou stěny po krajích a za nima tma. Ty místnosti mi pak příjdou takový více útulný. Já v těch tilesets ty stěny nemám, pouze tu, kterou vidím ve předu a z boku nic. Snad jsem to napsal dobře.


Asi tě chápu ta boční zeď je vidět pod úhlem, ale asi tě zklamu to si bude? muset udělat sám.
Obrázek

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

Příspěvek od Robovize » srpen 28, 2009, 10:53 am

to Derk Yall: na internetu jsem např. sehnal tenhle screen http://img135.imageshack.us/img135/6251/aaauk4.png . Kdy? se podívá?, tak jsou tam stěny okolo celé místnosti a za nima tma, v defaultních tilesetech ani jiných na netu jsem toto nena?el, tak?e předpokládám ?e jak řekl Grim, budu si je muset udělat sám. Jenom?e mám takový tu?ení ?e by někde přece mohli být, kdy? je dost lidí pou?ívá. Tak?e kdybys dokázal poradit nebo alespoň návést na správnou stopu, bylo by to fajn.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 28, 2009, 11:19 am

ahá, já čekal ?e mysli? steny jak v zelde, ale ty má? na mysli trámy, trámy sú autotilesty, sú tam, len si ich nadstav k HOCIKTERÉMU tilesetu :)

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

díky

Příspěvek od Robovize » srpen 28, 2009, 10:29 pm

paráda, díky tobě jsem to na?el.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Příspěvek od JKlena » srpen 28, 2009, 10:49 pm

Nj, já myslim ?e bys to na?el i sám, jen třeba hledat :) Jak sa u nás ríká:"Kto huedá, nájde!" :wink:

 
Příspěvky: 7
Registrován: srpen 24, 2009, 1:57 pm

ano

Příspěvek od Robovize » srpen 29, 2009, 12:32 pm

V?ak já jsem tam u? byl a viděl jsem to, ale vůbec jsem nechápal k čemu to mů?e bejt. Teď u? vim.


Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků