Tutorialy na vlozeni do eventu ve hre. Update 07.03.09

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru XP.

Moderátor: Moderátoři

Pomohly vam tutorialy?

Ano.
13
76%
Ne.
2
12%
Trochu.
2
12%
Ani ne.
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů : 17

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Tutorialy na vlozeni do eventu ve hre. Update 07.03.09

Příspěvek od Grim » březen 4, 2008, 8:44 pm

Mozna se to bude nekomu hodit tutorialy ,plus na zadosti z postu
Otázky a Odpovědi okolo práce RMK XP :D http://www.rpg2heaven.ic.cz/viewtopic.php?t=58.
Obsah :idea: :
1) pri stisku klavesy Shift vypise text - Tutorial na klavesu
2) Hra 'Panna nebo Orel' vklad je libovolny i s urcenim jsou-li penize - Tutorial na minihru prosba od Klaru.ska
3) Straze jsou napozoru - Tutorial na Zlodesky plizeni anebo Hlidani mista Strazemi
4) Heslo 5 cislel ,ale tech cisel muze byt vic. - Zadost Lubo 586
5) Zobrazovani obrazku podle kriteria Napr. podle penez
6) Navyseni nebo snizeni penez podle nastaveni
7) Pridano obmena rozhovoru pomoci selfswitchu - prosba Lubo 586

Tu jsou klapky v cislech:
A=14 S=15 D=16 UP=8 DOWN=2 LEFT=4 RIGHT=6
Z=SHIFT=11 X=ESCAPE=12 C=SPACE=ENTER=13 Q=PAGE UP=17 W=PAGE DOWN=18

Obrázek
Přílohy
tutorialy.zip
Soubor s tutorialy
(627.27 KiB) 673 krát
Naposledy upravil Grim dne březen 7, 2009, 8:40 pm, celkově upraveno 16
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 7, 2008, 3:11 pm

cau stiahol som si to a cchel som to otvorit ako projekt v rpg makeri ale nejde mi to neposles sem link kde by som to mohol stahnut a zaroven potom aj otvorit v rpg makeri?lebo sa mi pacia niektore veci odtial ktore chcem odkukat napr. to plizenie :D
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 7, 2008, 4:17 pm

Nevím sice, jak jsi to zkoušel otevřít, ale mělo by to jít, protože soubor *.rxproj tam je...
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 7, 2008, 4:21 pm

Lubo 586 píše:cau stiahol som si to a cchel som to otvorit ako projekt v rpg makeri ale nejde mi to neposles sem link kde by som to mohol stahnut a zaroven potom aj otvorit v rpg makeri?lebo sa mi pacia niektore veci odtial ktore chcem odkukat napr. to plizenie :D


Staci to rozbalit do adrease kde mas svoje projekty ulozene na disku. :)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Příspěvek od Pinsius » březen 8, 2008, 7:33 pm

tieto tutorial su fakt cool :wink:
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 8, 2008, 8:05 pm

Dekuji za ocenneni. Snazim se aktualizovat vzdy kdyz me bud nekdo pozada nebo napadne. 8) :shock: 8) Aktualizace zhruba jednou tydne nebo za 14-dni. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 9, 2008, 1:21 am

Grim píše:Dekuji za ocenneni. Snazim se aktualizovat vzdy kdyz me bud nekdo pozada nebo napadne. 8) :shock: 8) Aktualizace zhruba jednou tydne nebo za 14-dni. :twisted:

Ale zase to nepřeháněj, aby to pak nebylo zbytečně přeplácaný. Když někdo třeba bude potřebovat jen nějakou určitou věc, aby v tom pak nebyl zmatenej. :wink:
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Dalsi tutorial

Příspěvek od Grim » březen 9, 2008, 6:23 pm

Pokracovani v tutorialech.
Obsah:
1) Zmena vzhledu podle zbrane a stitu zda je oblecen(a) ci nebo vubec beze zbroje - zadost hajnis
2) Nahodny souboj s potvorou bud v urcitem prostoru vlevo nahore nebo v prostred mapy anebo jako touch potvory - zadost Shikamaru
3) Pocasi a denni doby - Zadost Lubo 586
4) Potreba klice ke dverim - zadost hajnis
5) Ztmivani a roztmivani plus baleni stanu, stopovani - zadost paragana
Obrázek
Přílohy
tutorial2.zip
Nova verze tutoru
(603.35 KiB) 635 krát
Naposledy upravil Grim dne březen 21, 2008, 11:22 pm, celkově upraveno 10
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 7
Registrován: březen 9, 2008, 10:38 pm

Re: Dalsi tutorial

Příspěvek od Shikamaru » březen 10, 2008, 6:01 pm

hele tak ted nvm jestli sem blbej a nejak sem to nepobral ztoho tutorialu :) a nebo jestli si me spatne pochopil..myslel sem jako ze treba mapa bude na dve pulky v jedny puce te bude napadat treba duch a v druhy nejaka jina prisera..a jeste aby to slo rozdelit treba na víč půlek..no víc to asi nevysvětlim

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Dalsi tutorial

Příspěvek od Grim » březen 10, 2008, 6:09 pm

Shikamaru píše:hele tak ted nvm jestli sem blbej a nejak sem to nepobral ztoho tutorialu :) a nebo jestli si me spatne pochopil..myslel sem jako ze treba mapa bude na dve pulky v jedny puce te bude napadat treba duch a v druhy nejaka jina prisera..a jeste aby to slo rozdelit treba na víč půlek..no víc to asi nevysvětlim

Je tam event Na kmeni ten horni kde je hx a hy v prikazu Conditional Branch ktere nastavuji rozsah pole na mape a level ,ktery nastavuje vysi urovne. A Conditional Branch s promenou potvora kde das ty potvory ktere chces. Bohuzel :cry: nejde udelat jako Rmk2003 to ,ze je pole kde jsou jen ty potvory ktere chces. Jinak stani si ten tutorial a uvidis.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 7
Registrován: březen 9, 2008, 10:38 pm

Re: Dalsi tutorial

Příspěvek od Shikamaru » březen 10, 2008, 6:15 pm

ok díky..já sem ho stáhnul ale moc sem to nepobral ted uz vim 8)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 11, 2008, 10:31 pm

Dalsi tutor.
Obsah: :wink:
1) Nasledovani hrdiny na jeho misto pomoci klapky Shift
2) Hledani pasti za zkusenosti pomoci klapky q

Obrázek
Přílohy
tutorial3.zip
Novy tutorial
(565.57 KiB) 615 krát
Naposledy upravil Grim dne březen 22, 2008, 11:27 am, celkově upraveno 2
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 103
Registrován: červenec 16, 2007, 3:00 pm
Bydliště: pobliz roznov pod radhostem

Re: Dalsi tutorial

Příspěvek od hajnis » březen 12, 2008, 8:45 pm

Grim píše:Pokracovani v tutorialech.
Obsah:
1) Zmena vzhledu podle zbrane zda je oblecena ci ne - zadost hajnis
2) Nahodny souboj s potvorou bud v urcitem prostoru vlevo nahore nebo v prostred mapy anebo jako touch potvory - zadost Shikamaru

Obrázek

nevím čím to je že tobě to de a mě ne co vše se má změnit?? nebo nechceš to poslat abys mi řekl co na tom mám špatně?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 13, 2008, 6:15 pm

Staci postave sundat mec a zmeni se Charset.:lol: Postavicka ma vedle nohy mec, sice maly ,ale ma. :lol: Edit: meni se i stit
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » březen 14, 2008, 10:21 am

Tie tutorialy sú vážne dobré, radšej raz vidieť /a pozrieť si následnosť príkazov/ :D ako trikrát počuť.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » březen 22, 2008, 11:29 am

Novy tutorialy nahrany. :twisted:
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » květen 28, 2008, 10:49 pm

re: tutorial 1 - po stlačení klávesy shift - nemôžem na mape nájsť event - call common event niečo som prehliadol?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » květen 29, 2008, 2:24 pm

paragan píše:re: tutorial 1 - po stlačení klávesy shift - nemô?em na mape nájs? event - call common event niečo som prehliadol?

Ten common event neni na mape ale v databazi pod zalozkou common event. :twisted:
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » květen 29, 2008, 3:55 pm

Grim píše:
paragan píše:re: tutorial 1 - po stlačení klávesy shift - nemôžem na mape nájsť event - call common event niečo som prehliadol?

Ten common event neni na mape ale v databazi pod zalozkou common event. :twisted:


Ešte raz vysvetlím - rekonštruoval som tvoj postup:

Obrázek
u mňa:
Obrázek
ale postup u mňa nefungoval bez toho že by som nepoužil:
Obrázek
nastavený ako "paralel process"
A tento posledný event som u teba nemohol nájsť umiestnený na mape preto som sa pýtal či som niečo prehliadol alebo robím niekde chybu

Vďaka, dúfam že teraz je otázka položená presne :D .

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » květen 29, 2008, 7:36 pm

prikaz call common event nemusis pouzivat ,jestlize zapnes jednou ve hre na zacatku nejlepe switch: 0001 a nechas ho zaply pak to bude fungovat. :twisted: pripadne dotazy zodpovim. :lol:
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » květen 29, 2008, 8:20 pm

Vďaka za vysvetlenie, dúfam že som moc neotravoval. Nechystáš ďalšie tutorialy? common events :D . Ak tomu dobre rozumiem tak spustenie common eventu cez switch je výhodnejšie ako riešenie ktoré napadlo mňa?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » květen 29, 2008, 8:27 pm

Ne, rad jsem pomohl, ale pres parallel proces a switch se nemusi stale volat skrz call common event. Ale kdyz pujdes skrz call common event tak nastavit spousteci trigger na none. :twisted: A tutory dej namet. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » červen 2, 2008, 8:11 pm

Na prani paragana ,zde je tutor na vlozeni emotikonu v oblacku do rozhovoru. :twisted:
Obrázek

Emotikony
Obrázek

 
Příspěvky: 75
Registrován: červen 15, 2007, 5:45 pm

Příspěvek od paragan » červen 17, 2008, 5:20 pm

Ďakujem Grim, vežmi si mi pomohol. You are my hero :lol: .

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 8, 2008, 9:28 pm

Nový tutorial na počasí předeláno mnou Grimem. TJ. počasí i se zvuky.
Download.
Obrázek

Další

Zpět na Problémy, tipy, rady, tutoriály k RPG Makeru XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků