PS: To neznamená, že nemohou radit i ostatní
EDIT: Takže tutoriály budou v sekci http://forum.rpg2heaven.cz/viewtopic.php?f=13&t=1057.
Moderátor: Moderátoři
Vivi píše:bude se to hodit, jediný, co jsem se já naučil bylo vyhození okna s textem (ne textového okna, textové okno je ve hře show text, a okno s textem je to samé, když vám Wokna vyhoděj chybovou hlášku)
Rozhodně ti přeju, že se ti povedlo něco takového. Bravo, výborně a už nevím co ještě... Já se teprve dám do prolistování návodu k Rpg Xp a Vx ohledně skriptů, podívám se na již existující skripty a pak zkusím splácat něco velkého (půjde to pomalu a možná vůbec, protože o prázdninách používám snad jen 35% mozkové aktivity 
legition píše:VX je trošičku rozdílný, hlavně ve stylu psaní. Uvažoval jsem že udělám tuti i do VX. Ale zatím to stačí do XP. Příkazy jsou ve VX a XP stejný. Jen VX požívá více metody. Xp nikoliv.

@o1
@o2
@o3
.
.
.if (@o.to_s + @poradi.to_s).opacity == 0
.
.
.
end
if ((@o.to_s + @poradi.to_s).to_název).opacity == 0
.
.
.
end
CASE proměná (nabývá hodnost 0-9)
WHEN 0
....
WHEN 1
.
.
WHEN 9
END
@obrazky[0] = Sprite.new
.
.
.
@obrazky[1] = Sprite.newif(@obrazky[@poradi-1].opacity == 0)
end @obrazky = []if Input.trigger?(Input::nil)
...(nic)
else
...(tohle to co chci)
endif !(Input.trigger?(Input::nil))
...(tohle to co chci)
endlegition píše:
- Kód: Vybrat vše
@obrazky[0] = Sprite.new
.
.
.
@obrazky[1] = Sprite.new
@obrazky[0] = Sprite.newZpět na Skripty pro RPG Maker XP
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků