Moderátor: Moderátoři
Vivi píše:bude se to hodit, jediný, co jsem se já naučil bylo vyhození okna s textem (ne textového okna, textové okno je ve hře show text, a okno s textem je to samé, když vám Wokna vyhoděj chybovou hlášku)
legition píše:VX je trošičku rozdílný, hlavně ve stylu psaní. Uvažoval jsem že udělám tuti i do VX. Ale zatím to stačí do XP. Příkazy jsou ve VX a XP stejný. Jen VX požívá více metody. Xp nikoliv.
@o1
@o2
@o3
.
.
.
if (@o.to_s + @poradi.to_s).opacity == 0
.
.
.
end
if ((@o.to_s + @poradi.to_s).to_název).opacity == 0
.
.
.
end
CASE proměná (nabývá hodnost 0-9)
WHEN 0
....
WHEN 1
.
.
WHEN 9
END
@obrazky[0] = Sprite.new
.
.
.
@obrazky[1] = Sprite.new
if(@obrazky[@poradi-1].opacity == 0)
end
@obrazky = []
if Input.trigger?(Input::nil)
...(nic)
else
...(tohle to co chci)
end
if !(Input.trigger?(Input::nil))
...(tohle to co chci)
end
legition píše:
- Kód: Vybrat vše
@obrazky[0] = Sprite.new
.
.
.
@obrazky[1] = Sprite.new
@obrazky[0] = Sprite.new
Zpět na Skripty pro RPG Maker XP
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník