Stačí aby ste do scriptu Scene_Map MEZI řádky 55 a 56 vložili:
- Kód: Vybrat vše
#------------------------------------------------------------------------
# Vypočet X a Y picturu | Napsal: JKlena | Dňa: 6.1.2011 2:31 GMT+1
#------------------------------------------------------------------------
@picX = $game_player.x * 32
if $game_player.x > 9
@picX = (10 * 32) - 16
end
if $game_player.x >= ($game_map.width - 10)
@picX = (20 - ($game_map.width - $game_player.x)) * 32
end
@picY = $game_player.y * 32
if $game_player.y > 7
@picY = 7 * 32
end
if $game_player.y >= ($game_map.height - 7)
@picY = (15 - ($game_map.height - $game_player.y)) * 32
end
#------------------------------------------------------------------------
# Zobrazovani obrazku itemu | Napsal: JKlena | Dňa: 6.1.2011 2:31 GMT+1
#------------------------------------------------------------------------
if $game_switches[1] == true and @item.y < 0
@item.bitmap = RPG::Cache.icon($item_name)
@item.y = @picY
@a = @item.y - 32
@b = @picX
@item.x = @b
$game_switches[1] = false
end
if @item.y > @a
@item.y = @item.y - 1
@item.opacity = @item.opacity - 8
end
if @item.y == @a
@item.y = -100
@item.opacity = 255
end
@item.update
Pak stačí do každýho eventu kterej přidává nejakou věc, zbraň nebo brnění napsat script (tuhle funkci najdete na 3.straně uplne dole vpravo):
- Kód: Vybrat vše
$item_name = "název_ikony_daného_předmětu"
Možná to zní složitě, ale neni. A udělá to fakt hezkej efekt! Přesvěčte se sami v DEMU.