Barva textu

Skripty pro RPG Makeru XP (nekompatibilní s verzemi VX).

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Barva textu

Příspěvek od Grim » říjen 8, 2008, 7:53 pm

Tady je část scriptu z XP přesněji řečeno Window_Base řádek 37-90 tu se dá nastavit pomocí return Color.new(255, 255, 255, 255) barva textu v zprávě nebo v celé hře
Kód: Vybrat vše
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get Text Color
  #     n : text color number (0-7)
  #--------------------------------------------------------------------------
  def text_color(n)
    case n
    when 0
      return Color.new(255, 255, 255, 255)
    when 1
      return Color.new(128, 128, 255, 255)
    when 2
      return Color.new(255, 128, 128, 255)
    when 3
      return Color.new(128, 255, 128, 255)
    when 4
      return Color.new(128, 255, 255, 255)
    when 5
      return Color.new(255, 128, 255, 255)
    when 6
      return Color.new(255, 255, 128, 255)
    when 7
      return Color.new(192, 192, 192, 255)
    else
      normal_color
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get Normal Text Color
  #--------------------------------------------------------------------------
  def normal_color
    return Color.new(255, 255, 255, 255)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get Disabled Text Color barva nepou?itelného textu
  #--------------------------------------------------------------------------
  def disabled_color
    return Color.new(255, 255, 255, 128)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get System Text Color barva systemu např. HP, SP v inventáři
  #--------------------------------------------------------------------------
  def system_color
    return Color.new(192, 224, 255, 255)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get Crisis Text Color
  #--------------------------------------------------------------------------
  def crisis_color
    return Color.new(255, 255, 64, 255)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Get Knockout Text Color barva smrti
  #--------------------------------------------------------------------------
  def knockout_color
    return Color.new(255, 64, 0)
  end
Obrázek

Zpět na Skripty pro RPG Maker XP

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník