Moje demo zde:Simple_Quest_Log_Screen.exe
Následující příkazy vám vysvětlují jak nastavit quest.
Tyto příkazy se píšou do Eventu položkou script.
- Kód: Vybrat vše
$names[0] = "Test"
$description[0] = (["Toto je test",
"Toto je pouze testovní quest pro
odzkoušení
quest scriptu"])
$objectives[0] = (["Prozkoumej
zelený kristal na mapě.",
"Prozkoumej modrý kristal jako další",
"Znova promluv z bojovníkem.",
"Quest hotov"])
$var_ID.push 1
$end_val.push 3
- Kód: Vybrat vše
$names[0] = "Test"
$name[id] = "String"
id = číslo questu
"String" na název questu.
id je pro první quest 0, aby se zabránilo chybám.
Pak musí jít čísla questu postupně. takže nemůžete
zavolat quest 0 a pak quest 3
- Kód: Vybrat vše
$description[0] = (["Toto je test",
"Toto je pouze testovní quest pro
odskoušení
quest scriptu"])
$description[id] = (["řádek podrobností 1", "řádek
podrobností 2",
"řádek podrobností 3", "řádek podrobností 4", "řádek
podrobností 5"])
Tohle je pro vypsání podrobností questu které se
zobrazují v quest blogu.Nastavte id questu pro quest
pro který tyto podrobnosti jsou. Může te mít
maximálně řádek podrobností o questu.
- Kód: Vybrat vše
$objectives[0] = (["Prozkoumej
zelený kristal na mapě.",
"Prozkoumej modrý kristal jako další",
"Znova promluv z bojovníkem.",
"Quest hotov"])
$objectives[id] = (["část 1", "část 2", ...
"část 12"])
Toto slouží pro nastavení popisků pro jednotlivé části
questu
část 1 bude první část, a musí být dokončena před
zahájením části 2.Tento příkaz nastaví pouze text pro
části quest log.Maximální počet částí je 12
- Kód: Vybrat vše
$var_ID.push 1
$var_ID.push CISLO_PROMENE
Toto je pro nastavení čísla proměné pro zapisování postupu questu.
$var_ID.push a číslo Pozor číslo musí být po mezeře a
musí stát samo (takže nepoužívat [číslo] nebo "číslo"). vždy po splnění části questu zvište určenou proměnou o jedna.
- Kód: Vybrat vše
$end_val.push 3
$end_val.push KONECNA_HODNOTA
Toto je hodnota v proměné, kterou jste předtím určily pro quest, pro ukončení questu. Stačí nastavit na hodnotu která je nutná pro
dokončení questu. (platí stejná podmínka jako v
předešlém případě)
přeju hodně zábavy při vytváření questů
