Vlastni bojove a menu systémy

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru 2000 a 2003.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Vlastni bojove a menu systémy

Příspěvek od Neas » červen 24, 2008, 11:11 pm

caf. uz pul roku sem se pokousel udelat si vlastni bojovi system, popripade aspon vlastni system toho menu co naskoci po stisku ESC nebo num0. byl sem uz blizko ale nikdy sem se nedostal dal, nez ze menu nejde vypnout a obludy bud utoci nebo nechavaji na sebe utocit ale ne oboje najednou. muze mi nekdo pls poradit jak se ty boje nebo to menu dela?? aby moje hry konecne byli na nejake vyssi urovni. DIK!

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » červen 25, 2008, 7:22 am

Herni menu se vypina skrz prikaz Allow/Disallow Main Menu a to ostatni pomuzu ja nebo nekdo jiny. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Neas » červen 25, 2008, 12:37 pm

diky za pomoc ale mozna bude lepsi vzit to nejak vic pro zelenace :o . vubec nejak nechapu jak tyhle systemy maji fungovat.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Neas » červen 26, 2008, 6:32 pm

ale spis bych potreboval helpnout s tim bojovym systemem. poradi nekdo????? pls :cry:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » červen 26, 2008, 7:56 pm

No mam tu sve CBS v rpgmakeru XP da se pouzit i v rmk2k3. Snad to pomuze. http://www.mediafire.com/?lrj1rtmglwi Utoci se pomoci mezerniku a ukonceni je skrz esc a menu slozky.
Obrázek


Zpět na Tipy, rady, tutoriály pro RM 2000/2003

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků