Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru 2000 a 2003.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Poryg » květen 11, 2010, 4:24 pm

Díky. Sorry, že jsem dneska tak otravnej, ale jak udělám, že event po zranění skočí? Já vždycky, když jsem ho zranil, tak se akorát zastavil :(
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Neas » květen 11, 2010, 6:21 pm

Přidej do jeho eventu Move event a v něm nastav Move away from hero

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Rebel » květen 11, 2010, 6:57 pm

Nahraju Broken hearts jako open source. Jestli se mi ho podaři najit.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Michalc » květen 11, 2010, 7:31 pm

WoW to bude hodne poucny...

PS: Planujes si vymazat z avatara to slovo "neaktivni"?
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 689
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Rebel » květen 11, 2010, 9:03 pm

BH jsem nenašel, takže tady je Open source Forbidden Sagy, verze 1.09

http://www.edisk.cz/stahni/32510/FS_OPE ... .48MB.html

Má skoro všechny systémy komplet. btw. teď nemám čas editovat avatar.
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Michalc » květen 11, 2010, 10:19 pm

NO, to je to nejmensi ten avatar, to je hned, ale tak to jsou detaily. Ten OpenSource FS stahnu, bude to very very goooooood.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Poryg » květen 12, 2010, 5:01 pm

Neas píše:Přidej do jeho eventu Move event a v něm nastav Move away from hero

To je sice hezké, cos mi popsal, ale já tu psal o skoku. Move away from hero je pohyb od hrdiny a ne skok. (S tímto jsem si hrál hned, jak se mi podařilo poprvé spustit Test game :D)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Neas » květen 12, 2010, 5:33 pm

aha, v tom případě dej před Move away from hero ještě příkaz lock facing a begin jump a po něm end jump a unlock facing

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Poryg » květen 12, 2010, 5:38 pm

Mimochodem, s Lock facing jsem provedl něco v minidemu :D
Moc dík, snad mi to pomůže :D
Mimochodem: Já jsem to dělal tak, že jsem dal Begin jump, pak třeba Move right, pak Move right a End jump.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Grim » červenec 9, 2010, 5:38 pm

Dost tutorů sice english, ale pořádná kupa. http://rpgmaker2000.narod.ru/
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Vivi » červenec 17, 2010, 4:29 pm

Mám další otázku :
Existuje nějaká utilitka či patch, který mi umožní vložit do makeru charsety po jednom? Myslím tím že normálně je jich potřeba 8. A já se ptám : Dají se tam vkládat samostatně?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Grim » červenec 17, 2010, 4:36 pm

Není a nemusíš jestli potřebuješ udělej jen jeden charaset a vlož ho do adresáře s charasety. Akorát musí být 24x32 pixelů a 3 vodorovně x 4 svisle. A v poho to vezme. Nemusíš dělat 4 vodorovně na 2 svisle charsety jako jeden soubor. Jo a 8 256 barev a první barva na paletě je průhlednost. (pro ty co neví)
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Vivi » červenec 17, 2010, 4:51 pm

Já jen že to dělám v Charas EX (jednou chci vytvořit hru, která by se vyznačovala extrémní nelineárností), a tam mi to vytváří 3x4. Jinak dík
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od komi » prosinec 18, 2010, 10:47 am

Potřeboval bych do svého abs aby hodnota ve variablu mého útoku určovala hodnotu poškození nepřítele v jiném variablu např...variabl:003
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Vivi » prosinec 18, 2010, 10:58 am

dejme tomu že máš
variable 0002 - síla tvoje síla
variable 0003 - poškození
a dáš si
variable 0003 set equal to 0002
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od komi » prosinec 18, 2010, 11:07 am

Geniální ve své jednoduchosti mockrát tkanks Vivi.
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Poryg » prosinec 21, 2010, 2:43 pm

OT: Rebele, sorry, že jsem si smazal open source Forbidden Sagy z compu, ale absolutně jsem tomu nerozuměl :)

Ale aby to nebylo úplně OT, tak se zeptám: Nerozuměl tomu ještě někdo? :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Neas » prosinec 21, 2010, 7:25 pm

já tomu rozuměl. jen ten CMS byl dost komplikovanej, jak to je všechno v jedný mapě, ale taky bych v něm našel, co bych potřeboval.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Poryg » leden 11, 2011, 4:41 pm

Lidi, tohle by vám mohlo pomoct. I když nevím, jestli to funguje jen v RM 2k3 a nebo i v jiných RM, ale můžete to zkusit.
Když testujete hru, tak pokud chcete přeskočit ty dokolaseopakující message, (což mi připomíná můj pomalusebeotáčející šutr :D) tak stačí podržet Shift a při dalším písmenku, znaménku, nebo takhle zpráva ultimátně dojede do konce bez čekání. A to nehledě na to, že tam máte různý zpomalovače, dobové čekání, prostě dojede rovnou do konce.
Nezkoušejte to jinde než v test play ve hře, jinde to nefunguje. Jestli chcete, zkuste to i v ostatních RM.
Doufám, že se to aspoň někomu bude hodit.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od komi » únor 6, 2011, 9:41 pm

Nepotřebuju radu spíš váš názor. Udělal jsem si hrad ale myslim si že jsem to trochu přehnal s velikostí. Nemyslíte že to bude ve srovnání s postavou trochu divné :? ?
Výstřižek.PNG
Výstřižek.PNG (58.97 KiB) Zobrazeno 18226 krát
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od legition » únor 6, 2011, 9:56 pm

Ani ne, jen ty věže bych udělal menší, a na těch patrech udělal dveře. A ty okna možná nějak logicky uskupil víš co. Neznám barák (ani hrad) který by mněl okna cikcak...
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od komi » únor 6, 2011, 10:14 pm

Máš pravdu, díky :)
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Michalc » únor 6, 2011, 10:39 pm

Me to prijde trochu hodne tenky, to horni patro uz je takovy... Ze se tam asi nikdo nevejde... Mozna bych ho trochu natah dozadu ten hrad, jinak to prehnany neni, hold monumentalni stavba, akorat co uz tu zminil legic no.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od legition » únor 6, 2011, 10:42 pm

A do té trávy bych taky něco dal nějaký strom, kytku, teda pokud nemáš vplánu se na to zaměřit potom...

N a ten hrad bych ještě dal trošku barev (vlajky, lucerny, nádoby se šípy atd..)
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Důležité : Otázky a odpovědi okolo práce v RM2k/3

Příspěvek od Michalc » únor 6, 2011, 11:09 pm

Jj, naky detaily by bodli, i kdyz hrac stejne nikdy neuvidi ten hrad celej najednou, ale naky lucerny... Ono to dost udelat. Ale okoli zatim moc neresim, ono taky kdyz tam budou stat naky straze a tak, bude to hned vypadat lip.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

PředchozíDalší

Zpět na Tipy, rady, tutoriály pro RM 2000/2003

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník