Moderátor: Moderátoři
Lukaaash píše:dal?í otázka: jak se mění font?
ve skriptu jsem na?el jen ve Sprite_Timer, ale to asi není k tomu, nefunguje, kdy? změním
dik za odpověď
#==============================================================================
# ** Main
#------------------------------------------------------------------------------
# After defining each class, actual processing begins here.
#==============================================================================
begin
Font.default_name = "Tahoma"
Font.default_size = 20
Graphics.freeze
$scene = Scene_Title.new
$scene.main while $scene != nil
Graphics.transition(30)
rescue Errno::ENOENT
filename = $!.message.sub("No such file or directory - ", "")
print("Unable to find file #{filename}.")
end
Lukaaash píše:je?tě mám dotaz:
mám souboj, dva nepřátelé, a chci přidat navíc po boji je?tě xp, ale nevím jak na to, zkou?el sem v?echno mo?ný s tim condition, ale xp co se má přidat se po souboji neuká?e, co mám udělat???
Česílko píše:mám dotaz nevíte nekdo jak zmenit pri boji to pozadi? aby tam nebylo to pohyblivy a sel tam dat normalni obrazek
#--------------------------------------------------------------------------
# * Create Battleback Sprite toto je tvorba pozadí
#--------------------------------------------------------------------------
def create_battleback
if $BTEST #battle tets begins
source = $game_temp.background_bitmap
bitmap = Bitmap.new(640, 480)
bitmap.stretch_blt(bitmap.rect, source, source.rect)
bitmap.radial_blur(90, 12)
@battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
@battleback_sprite.bitmap = bitmap
@battleback_sprite.ox = 320
@battleback_sprite.oy = 240
@battleback_sprite.x = 272
@battleback_sprite.y = 176
@battleback_sprite.wave_amp = 8
@battleback_sprite.wave_length = 240
@battleback_sprite.wave_speed = 120
else
battle = $game_map.parallax_name #normal battle
if battle == "" #exist paralax
source=$game_temp.background_bitmap
bitmap = Bitmap.new(640,480)
@battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
bitmap.stretch_blt(bitmap.rect, source, source.rect)
@battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
@battleback_sprite.bitmap = bitmap
else
battle = Cache.parallax($game_map.parallax_name)
bitmap = Bitmap.new(640,480)
@battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
@battleback_sprite.bitmap = battle
end
@battleback_sprite.ox = 0
@battleback_sprite.oy = 0
@battleback_sprite.x = 0
@battleback_sprite.y = 0
@battleback_sprite.wave_amp =0
@battleback_sprite.wave_length = 0
@battleback_sprite.wave_speed = 0
end
end
Maxicek píše:1) Jak se dá zvý?it počet layerů? Ve VX jsou jen takový ty palety na terén atd a pak palety na hrady, města; meče, sudy atd... Ale kdy? chci dát například takovou tu vě? na vě? (aby to vypadalo jako 2 vě?e za sebou) tak mi spodek té první vě?e zmizí, jak tomuhle zabránit?
Maxicek píše:2) Na paletě "E" jsou jen takový bílý čtverečky, k čemu slou?í?
Maxicek píše:3) Jak si mohu nahrát svojí vlastní paletu?
Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků