Dotazy ohledně VX ACE

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru VX a VX Ace.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 24, 2012, 9:19 pm

Téma přímo pro VX Ace sem tu nenašel,tak ho zakládám,snad to neva. Měl bych pár dotazů,zkoušel sem to psát do vedlejšího vlákna,ale někdo si to furt spojuje s VX,sice je to velmi podobné,ale je tam dost maličkých detailů jiných,tak aby to bylo zcela jasné,že se jedná o VX Ace!
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 24, 2012, 9:20 pm

A teď k dotazům:

1) Vím co znamená Hp a Mp,ale nějak mi stále uniká,co znamená Tp a k čemu slouží. Ví to někdo? Objevuje se to při boji,vedle Hp a Mp... jestli nějaká energie či co,nevim... v programu je to v okénku Base status jako čtvrtý...Lvl,Hp,Mp,Tp.

2) ví někdo,jakym způsobem lze aktivovat self-switch u jiného eventu? vim,že to normálně nejde,proto se ptám,jestli to nelze nějak obejít.. třeba vložením scriptu..??

3) mám pohyblivý event,třeba člověka,ale vadí mi,že když opustím lokaci a zase vstoupím,objeví se vždy na stejném místě jako na začátku. Lze nějak udělat,aby se objevil na poslední souřadnici,kde byl? Nebo mám pohyblivý event a na náhodnym místě se promění v nějakou věc,chtěl bych,aby ta věc,ten event,zůstal na daném místě i po opuštění lokace,abych při opětovném navštívení byla ta věc tam,kde vypadla(kde se ten event proměnil). vím,že by šlo určit souřadnice pomocí proměnné,ale problém je,když těch eventů je ve hře třeba sto... má někdo nějakou radu?

Díky za každou odpověď ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Michalc » květen 25, 2012, 2:42 pm

1.) To nevím, VX ace nemám a nerad bych kecal... Není to, jak často má jednotka útok? Možná se na to později podívám...

2.) Self-switche fungují pouze pro daný event. Pokud potřebuješ něco aktivovat v jiném eventu tak, aby to ovlivnilo nějaký jiný, použij normální switch, funguje to prakticky stejně. Jestli to náhodou nejde nějak obejít, to nevim, ale přijde mi zbytečné nějak to řešit scriptama nebo kdosi cosi, když tu od toho máme klasické switche.

3.) Tohle právě prakticky moc dobře nejde, protože vždycky, když přijdeš na nějakou mapu, eventy se načtou znova. Takže jako jediné adekvátní řešení vidím to, co už si sám napsal s těmi variably. Chápu, je to docela makačka dělat to takhle třeba pro dvacet lidí, ale o tom to hold je. RPG Maker je eště celkem jednoduchý, ale i tak některé věci jsou celkem zdlouhavé a otravné, ale i přes ty se musí člověk dostat, když dělá na nějakém projektu.

To je můj názor :D ... Možná někdo bude mít na některou otázku lepší odpověď, ale co vim já, tak je to asi takhle.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » květen 25, 2012, 6:42 pm

Zdravím a skvělé, že jsi založil nové téma o VXA :) nevím, jestli by samotná sekce o VX Ace nebyla příliš zbytečná, ty elementární funkce jsou v podstatě stejné. Teď něco málo k tvým otázkám:

1. Z toho, co jsem pochopil, je TP v podstatě to samé jako MP. Když se podíváš do záložky Skills, uvidíš vedle "MP cost" i "TP cost", takže se používají snad stejně. Nevím sice, zda mají ještě nějaký jiný účel, ale určitě tak jako Mana slouží ke kouzlení, Technické body budou sloužit k nějakým nemagickým schopnostem. Je samozřejmě na každém, jak si to uzpůsobí, já bych to ale bral takhle či podobně.

2. Taky netuším, ale scripty by to technicky mohlo jít, jméno či číslo eventu přiřadit nějak k Self-switch, ale s tímhle nemám žádné zkušenosti, možná na jiných zahraničních forech, např. http://www.rpgmakervxace.net/ či http://forums.rpgmakerweb.com/

3. Tak na toto by určitě šel nějaký script, jak jsem ale říkal - se scripty nemám zkušenosti, zkus vyzkoušet ta další fóra či ještě jiná nebo třeba počkej a někdo další možná pomůže ;)
(nebo si dej tu práci s variablama, dva k jedné postavě... :D )

PS OT: Jinak koukám, že se už tak nějak v makeru vyznáš, doufám, že od tebe brzy něco uvidíme, nějaký projekt či náznak projektu, zase něco čerstvého :)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Michalc » květen 25, 2012, 7:38 pm

1.) Dobře, nová teorie je, že je to tedy obojí mana a tím pádem by to mělo dobré využití... Třeba budeš mít - plácnu - světlá kouzla a temná kouzla. Světlá budou žrát MP a tmavá TP. To znamená, že třeba hrdina najde item 'Andělské rukavice' které mu zvýší MP - bude moct metat světlá kouzla, ale ne moc tmavá, nebo zase opačně. Jestli to funguje takhle, dalo by se to využít docela dobře.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » květen 25, 2012, 7:50 pm

Jasný, nebo taky válečník především nepoužívá manu ale spíš tu techniku, takže na to je to především předdefinované, ale samozřejmě je využítí více, jak říkáš :)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 25, 2012, 8:30 pm

Díky za reakce ;)

Takže:
1) oba máte asi částečně pravdu... jde to použít třeba na ty bílý a černý kouzla.. ale primárně to asi bude děláno pro nemagická povolání,jak sem to tak pochopil.. sou dva druhy skillů defaultně...magické a special...tak třeba válečník má speciální skilly a chce použít třeba plácnu tygří masivní útok nebo berserker a k tomu právě potřebuje ty TP body... mě docela zmátlo,že na začátku nemám nic a získávám je až nějak v boji,takže tohle ještě musim prozkoumat,jak to funguje...jak se získávaj a tak... ale asi to je takhle ;)

2) klasické switche ano,ale tam se to změní u všech,u kterých ten switch je a zase sme u toho,když je tam 500 eventů,tak bych si tim zaplácal zbytečně 500 switchů...měl bych v tom chaos... právě ve scriptech to je,jen potřebuju vědět jak spojit ty dvě věci do jedné... self switch u konkrétního eventu...zatim zkoušim,ale nedaří se...

3) to samé,když těch eventů je třeba 200 a ke každému 2 variably... = chaos,zbytečnost,bych za chvilku nevěděl,co k čemu patří... takže by to chtělo vymyslet nějak jinak...

PS: určitě něco vytvořim,baví mě to ;) jen je člověk limitovanej grafikou :) teď si dělám na svý věci,ale je to takovej ten projekt jen pro mě osobně,kde si zkoušim všechno možný,možnosti makeru,vytvářim nový věci a tak,takže nevim,jestli tu věc někdy dokončím,slouží mi to jen na to testování,ale možný je všechno :) ale byla by to asi splácanina,podle toho,jak šel čas :D jinak v hlavě pár nápadů mám,ale chybí mi k tomu ta grafika... u té defaultní,tam mi zase chybí nějaký pořádný nosný příběh... ale rád zkoušim i různé hříčky jako třeba rpg maker ala tetris :D
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » květen 25, 2012, 9:24 pm

Tak, teď jsem si to zjistil. TP má u postav percentuální hodnotu (víc jak 100 tedy mít nelze). Přidává se používáním Itemů či Skillů, dá se nastavit vpravo v rámečku "On Use Effects". Takže pak při použití nějakého skillu tu hodnotu obere o nějaká procenta. No, takže asi tak...

PS: V manuálu je tam ještě pár dalších řádků, třeba že se dá nastavit u postav třeba dobíjení TP (mezi jinými) při bitvě a podobně...
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od JKlena » květen 25, 2012, 10:04 pm

nevim jak je to se self switchama ve vx ace ale v starym dobrym xp to je jako $game_switches[id] pro normalni switche, self switche budou nejspis pozadou id eventu a id self switche, eventy sou brany jako $game_map.events[id] cislovano od 0, nic slozityho kdyz se v tom pohrabes....

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 25, 2012, 10:43 pm

EDIT: Dotazy číslo 1) a 2) zdárně vyřešeny ;)
Naposledy upravil feryk dne květen 28, 2012, 9:48 pm, celkově upraveno 3
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 25, 2012, 10:46 pm

Lukaaash píše:Tak, teď jsem si to zjistil. TP má u postav percentuální hodnotu (víc jak 100 tedy mít nelze). Přidává se používáním Itemů či Skillů, dá se nastavit vpravo v rámečku "On Use Effects". Takže pak při použití nějakého skillu tu hodnotu obere o nějaká procenta. No, takže asi tak...

PS: V manuýlu je tam ještě pár dalších řádků, třeba že se dá nastavit u postav třeba dobíjení TP (mezi jinými) při bitvě a podobně...


O procenta? já myslel,že je to přímo na daný počet bodů...ale tak to je už detail.. díky za vysvětlení ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 28, 2012, 4:45 pm

Měl bych další dotaz...
4) Mám pohybující se postavu,chci,aby v nějaký moment z libovolného místa šla přímo ke mě,což je jednoduchý,problém mi nastává ve chvíli,kdy mezi mnou a tou postavou je překážka... ta postava se tam zarazí a neobejde ji... zatim nevim,jak tohle jednoduše vyřešit,nějaká rada?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od SanDiego » květen 30, 2012, 3:56 pm

Záleží na co to chceš. Pokud jako společníka a tak (což je blbost jelikož je možný CP) tak eventu nastav stávájící trasu po které musí jít. Myslím to tak že začne nahoře tak půjde dolů , dolů ,dolů do leva , do leva a dolů.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » květen 30, 2012, 4:48 pm

SanDiego píše:Záleží na co to chceš. Pokud jako společníka a tak (což je blbost jelikož je možný CP) tak eventu nastav stávájící trasu po které musí jít. Myslím to tak že začne nahoře tak půjde dolů , dolů ,dolů do leva , do leva a dolů.


To ne. Prostě máš třeba svojí postavu a stojíš někde a kolem chodí jiná postava,různě,náhodně... a v nějakou chvíli by měla jít k tobě a až bude u tebe,tak se třeba začne bavit,jenže právě nemůžeš nastavit napevno,kudy má jít,protože bude pokaždý jinde.. tak jí nastavim aby šla ke mě,jenže pokud je mezi mnou a tou postavou v přímce třeba pult,tak se zastaví a neobejde to,byť by to bylo jen o jeden krok... zatim sem to nevyřešil,uvidíme,snad mě něco napadne...
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » květen 30, 2012, 6:30 pm

Čau, zeptal jsem se strejčka Googleho a našel mi toto:
http://www.rpgmakervxace.net/topic/1481 ... athfinder/

jdu vyzkoušet a upřímně doufám, že půjde :)

PS: no tak jsem našel trošku něco jinačího, tohle je script na nalezení nejkratší cesty z odkudkoliv na určité míst - jak NPC, tak hlavní postava
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » září 5, 2012, 2:47 pm

mám malej dotaz,když si hráč volí jméno,funguje tam nějak backspace? když se člověk splete,lze to písmenko nějak vymazat? nebo je nutné udělat kontrolní otázku? :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » září 5, 2012, 5:00 pm

Dá se použít tlačítko "X" jako zpět
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » září 5, 2012, 7:44 pm

jo já sem blbec... sem úplně zapomněl na tlačítko Escape :D takže mazat to jde normálně tlačítkem Esc ;) někdy mi to nemyslí :D no ale stejně to tam radši dopíšu,aby každý věděl ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: říjen 16, 2012, 4:55 pm
Bydliště: Kundenburg

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Rotrex » březen 16, 2013, 8:52 pm

Michalc píše:1.) Dobře, nová teorie je, že je to tedy obojí mana a tím pádem by to mělo dobré využití... Třeba budeš mít - plácnu - světlá kouzla a temná kouzla. Světlá budou žrát MP a tmavá TP. To znamená, že třeba hrdina najde item 'Andělské rukavice' které mu zvýší MP - bude moct metat světlá kouzla, ale ne moc tmavá, nebo zase opačně. Jestli to funguje takhle, dalo by se to využít docela dobře.



Ani ne TP a MP jsou si dost podobné ale takhle nefungují:
MP máš na začátku třeba 800max a TP máš podle levelu třeba 17 a za každé kolo se zvíší o5.Skilly vyžadují but MP nebo TP nebo obojí,hlavně to jde poznat když si vytváříš vlastní skill tak tam máš MP Cost a TP cost

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » březen 17, 2013, 12:23 pm

Ano, TP (technické body) se dostávají za každý správně provedený útok (či použití itemu, pokud je to tam nastaveno), obranu, když tě sejme nepřítel... a je to na procenta, jak jsem již psal.

EDIT:
Pokud chcete změnit náhodné vybírání do 25 např za nulu (popř. jiné číslo), ve scriptech v Game_Battler na lince 730 zaměňte
Kód: Vybrat vše
self.tp = rand * 25

za
Kód: Vybrat vše
self.tp = 0


Random podle mého bude hodnota od 0,01 do 1 a když se znásobí, zaokrouhlí se
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od legition » březen 23, 2013, 7:33 pm

Nevím proč to pojmenovaly jako TP. Ale nejlepší představa je bersekra.

S každou ranou mu roste RAGE (vztek) díky kterému je schopen provádět mocnější a mocnější útoky.

Po skončení bitvy vztek klesá a je tedy ho třeba plnit od znova.
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » duben 12, 2013, 8:18 pm

Nevíte někdo, jestli lze pracovat s více otevřenými projekty najednou? Nebo nějaká možnost kopírování eventů apod.? Kolikrát bych rád něco přesunul z jednoho projektu do druhého a dělám to moc složitě..
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od Lukaaash » duben 12, 2013, 8:45 pm

Sám jsem to teď ozkoušel, kopírování z jednoho do druhého okna funguje ;)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od feryk » duben 12, 2013, 9:34 pm

Jo,ale nelze mít otevřený obě okna najednou,nebo to nějak lze? Je docela otravné otvírat a zavírat projekty,pokud člověk kopíruje více věcí... nebo třeba common eventy apod...
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Dotazy ohledně VX ACE

Příspěvek od legition » duben 12, 2013, 10:56 pm

Já mám teda normálně vždy otevřeno několi projektů a nikdy jsem neměl problém jich otevřít více
Obrázek


Obrázek

Další

Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník