Moderátor: Moderátoři
Lukaaash píše:Tak, teď jsem si to zjistil. TP má u postav percentuální hodnotu (víc jak 100 tedy mít nelze). Přidává se používáním Itemů či Skillů, dá se nastavit vpravo v rámečku "On Use Effects". Takže pak při použití nějakého skillu tu hodnotu obere o nějaká procenta. No, takže asi tak...
PS: V manuýlu je tam ještě pár dalších řádků, třeba že se dá nastavit u postav třeba dobíjení TP (mezi jinými) při bitvě a podobně...
SanDiego píše:Záleží na co to chceš. Pokud jako společníka a tak (což je blbost jelikož je možný CP) tak eventu nastav stávájící trasu po které musí jít. Myslím to tak že začne nahoře tak půjde dolů , dolů ,dolů do leva , do leva a dolů.
Michalc píše:1.) Dobře, nová teorie je, že je to tedy obojí mana a tím pádem by to mělo dobré využití... Třeba budeš mít - plácnu - světlá kouzla a temná kouzla. Světlá budou žrát MP a tmavá TP. To znamená, že třeba hrdina najde item 'Andělské rukavice' které mu zvýší MP - bude moct metat světlá kouzla, ale ne moc tmavá, nebo zase opačně. Jestli to funguje takhle, dalo by se to využít docela dobře.
self.tp = rand * 25
self.tp = 0
Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků