ABS - Problemy

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru VX a VX Ace.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

ABS - Problemy

Příspěvek od SanDiego » listopad 2, 2012, 6:59 pm

Ahoj, začínám si tvořit vlastní ABS a už jsem na to skoro přišel.
Vím jak udělat útok atd ale nwm jak udělat že když je hráč u monstra tak mu ubere HP.
Nejspíš to bude chtít nějaké zjištění pozíce. Prostě to mám udělané že monstrum má určitou hodnotu v proměnné - zdraví. Pak ale pokud ji hráč zasáhne tak se z té proměnné odebere určitá hodnota - útok. Jenže když útočím a dokonce i na úplně jiné straně než příšera a útočím tak ji to i tak ubere HP. Jakože chci to tak že když je JEN u příšery aby ji mohl zasáhnout tak se z toho ubere.
Mohl by mi někdo poradit? Je to závažný ;(
Děkuju za všechny odpovědi který mi pomůžou :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: ABS - Problemy

Příspěvek od feryk » listopad 2, 2012, 8:38 pm

jo,vytváření vlastních scriptů a různých ABS apod.. to je velmi zábavná věc ;) také si tvořím vlastní systém a až na pár drobností by to celkem šlo... nejjednoduší asi bude,když porovnáš pozici monstra a pozici hráče,pokud sou u sebe,pak to odečteš,když ne,tak se nic nestane ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: ABS - Problemy

Příspěvek od JKlena » listopad 2, 2012, 11:58 pm

nebo z toho nedelat "on action button" ale , "on player touch" a dat tam coditional branch na "key pressed" a pod to az dat odcitani a animaci utoku.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: ABS - Problemy

Příspěvek od SanDiego » listopad 4, 2012, 7:41 pm

JKlena píše:nebo z toho nedelat "on action button" ale , "on player touch" a dat tam coditional branch na "key pressed" a pod to az dat odcitani a animaci utoku.


Vše jde jak má, díky, ale vyskytl se další problém...tak jestli by někdo zase nemohl poradit :(

Když se hráč dotkne monstra a zmáčkne nějakou klávesu tak zaútočí...jenže musí furt jako kdyby chodit do toho monstra a strkat a vždy jak do něj strčí tak musí zmáčknout klávesu což je docela divný. Neví někdo jak si s tím poradit?
Nebo jestli by někdo nevěděl jak udělat že monstrum automaticky útočí na hráče?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: ABS - Problemy

Příspěvek od feryk » listopad 4, 2012, 8:22 pm

viz muj příspěvek,ten ti vyřeší vše co popisuješ ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: ABS - Problemy

Příspěvek od JKlena » listopad 5, 2012, 7:22 am

Automatický utok je když útok probíhá na event touch, což znamená "pokud se event dotkne hráče" a jeho rychlost se nadstaví frekvencí pohybu. Nesmíš ale zabudnout nadstavit eventu aby běhal smerem k hráčovi.


Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků