Oprava ve VX - Přiřazení Statistik do variable

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru VX a VX Ace.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Oprava ve VX - Přiřazení Statistik do variable

Příspěvek od Grim » květen 14, 2009, 5:20 pm

Našel jsem velkou krpu v Scriptu sekce Game_Interpreter řádek 750 nahradit toto:
Kód: Vybrat vše
      actor = $game_actors[@parameters[1]]

tímto
Kód: Vybrat vše
    when 4  # actor
.
a 841 přidat* v řádku:
Kód: Vybrat vše
        $game_variables[i] = value

aby to vypadalo takhle
Kód: Vybrat vše
        $game_variables[i] *= value

A bude funguvat normálně, ale je to nutné opravit všude.
Naposledy upravil Grim dne září 17, 2010, 10:47 am, celkově upraveno 3
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » květen 14, 2009, 6:05 pm

a kdy? to nahradím, co z toho budu mít?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » květen 14, 2009, 6:24 pm

No třeba možnost přiřadit MP hrdiny do variable a použít to k uzdravení kdy? klesne pod 50% nebo na regeneraci.
Naposledy upravil Grim dne září 17, 2010, 10:47 am, celkově upraveno 1
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » květen 14, 2009, 7:18 pm

jo, chápu
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » květen 15, 2009, 11:22 am

grime, má? tam kód:, ale nic za tim...

EDIT: OK, u? je to v pohodě
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 6, 2009, 3:48 pm

Udělal jsem opravnou instalačku na VX variable. ---->>>VX_Patch.exe
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 111
Registrován: červen 9, 2009, 7:20 pm
Bydliště: Vesmír-> Mléčná Dráha-> Sluneční soustava-> Země-> Evropa-> Česko-> Ústecký kraj

Příspěvek od seven73352 » říjen 6, 2009, 6:45 pm

Sice newim jak přesně to vyu?ít, ale rozhodně :D thx. :wink:
Moje městečko
Můj blog
Obrázek
My Japanese name is Akinari Furusawa.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » říjen 6, 2009, 7:30 pm

seven73352 píše:Sice newim jak přesně to využít, ale rozhodně :D thx. :wink:

No opravuje to chyby ve VX scriptech hlavně chyby okolo statistik hrdinů při přiřazování do proměnných a při příštím novém projektu budou opravy už implementovány. Do svých starých projektů je nutno implementovat opravy ručně. Viz. první post. :twisted:
Naposledy upravil Grim dne září 17, 2010, 10:48 am, celkově upraveno 1
Obrázek


Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků