Potvory

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru VX a VX Ace.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Potvory

Příspěvek od jandurek » prosinec 5, 2009, 6:44 pm

prosím pomozte mi... jak mám vytvořit viditelnou potvoru kterou mám zabít a
quest který mi říká a? tu potvoru zabiju
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Neas » prosinec 5, 2009, 6:48 pm

je hodně mo?ností, jak to udělat. Řekni přesně, jak si to představuje?.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandurek » prosinec 5, 2009, 6:53 pm

no... prostě udělat potvoru která bude stát na místě třěba v lese a já na ni budu moct útočit...jestli to nejde tak nic
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Neas » prosinec 5, 2009, 7:10 pm

v?echno de, kdy? se chce.
Vidím, ?e jsi nobáček, tak ti nebudu motat hlavu ABSkem :)
Prostě si vytvoří? les, přidá? event, nastaví? mu podobu jako nějaké potvory a do událostí mu nastaví? Enemy Encounter, kde vybere?, kdo hlavního hrdinu vlastně napadá. Monstra a Party monster mů?e? editovat a vytvářet v databázi (F8) a tam v zálo?ce monster a m. Group.
Do eventu na mapě pak je?tě přidá? příkaz Erase Event, který způsobí, ?e tvoje obluda po tvém vítězství v boji zmizí.
Pokud ale opustí? mapu a znovu se vrátí?, bude tam ta obluda zase. To mů?e? změnit, ale trochu slo?itěji:
Lze taky nastavit, ?e po boji se na zemi objeví mrtvola. V tom případě v eventu klikni na New Page, na nové stránce pak za?krtni Switch, klikni na ty 3 tečky a pojmenuj si ten switch třeba "monster mrtvola" (na jménu nezále?í, jsou tam jen abys v tom neměl bordel ;)).
Dál na nové stránce nastav Event Graphic na mrtvolu své obludy (tu si musí? sám vyrobit, například v malování, jde to kdy? se dostane? do slo?ky se hrou a ve slo?ce CharSet upraví?, nebo okopíruje? a pak upraví? obrázek s tou obludou).
V eventu si pak překlikne? zpátky na stranu jedna, kde místo příkazu Erase Event pou?ije? příkaz Switch operations a v něm vybere? ten, který sis pojmenoval "monster mrtvola". a hotovo :)
Taky mů?e? místo mrtvoly vybrat grafiku, kde není nic (je to ta úplně první), pak po boji obluda zmizí jako v prvním případě, znovu se v?ak u? neobjeví, dokud nějakým příkazem switch "monster mrtvola" nevypne?.
Obrázek
BTW: i kdy? si nejsem jistej jak to editování funguje přímo ve VXku, ale jinak by to mělo ?lapat jak sem napsal


Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků