proměnné

Zde najdete typy na práci v RPG Makeru VX a VX Ace.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

proměnné

Příspěvek od jandurek » prosinec 6, 2009, 4:09 pm

prosím pomozte mi z proměnnýma
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » prosinec 6, 2009, 4:10 pm

:?: trochu specifikuj tvůj problém, takhle ti málokdo poradí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » prosinec 6, 2009, 4:11 pm

No to je tě?ké kdy? ani neřekne? co potřebuje?. A dám ti dobrou radu, pokud se v tom bude? vrtat, naučí? se některé věci sám a půjde ti to lépe.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandurek » prosinec 6, 2009, 5:11 pm

no...potřeboval bych něco jako zeptá se babička kluka "jdi za maminkou a zeptej se jí jestli je u? oběd" kluk jde za maminkou a ta mu odpoví "u? je" tak jde zpátky za babičkou a ta se ho zeptá tak co u? je" a kluk odpoví "jo je"
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » prosinec 6, 2009, 5:21 pm

No na to ti stačí switch. Co? je vlastně proměnná, která se dá nastavit na 0 nebo 1.

Kdy? dojde? k mamce a ona ti řekne ?e oběd u? je, přidej k tomu Control switch (číslo) (jméno): ON

U babičky dej Conditional branch kde je za?krtnuté switch a vybraný ten, který jsi pou?il. Potvrď a uká?e se ti If yes a If no. Pod if yes dej text, který se vypí?e, je-li switch aktivní, pod if no text, který se uká?e, kdy? switch aktivní není. Snad jsi pochopil, pookud ne, ani se nedivím, kdy? vysvětluji já :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Neas » prosinec 6, 2009, 5:22 pm

tohle funguje na stejnym principu jako to s tim bojem, co sem ti radil. Pročti si znova tu část se switchema.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » prosinec 6, 2009, 5:59 pm

Doporučuji udělat tuto opravu:
Přiřazení Statistik do variable oprava ve VX. Ja tam i download na opravný patch vytvořený mnou. Je to nutnost pro správnou funkci proměných.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandurek » prosinec 6, 2009, 8:22 pm

díky u? to chápu
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.


Zpět na Tipy, triky, rady a tutoriály k RPG Makeru VX/Ace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků