Odpočítávání

Skripty pro RPG Makeru VX (nekompatibilní s verzí VX Ace).

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Odpočítávání

Příspěvek od jandurek » listopad 15, 2010, 8:25 am

Nevíte někdo, kde sehnat script na odpočítávání :?:
potřeboval bych to do hry na pár questů, které pokud nestihnete do určitého času, tak prohrajete nebo se prostě něco stane...
díky
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Odpočítávání

Příspěvek od komi » listopad 15, 2010, 10:08 am

To je ve VX zabudovaný.
Stačí nastavit timer na určitou dobu a potom pomocí podmínky nastavit že když je 0 nebo méně času tak se něco stane.
Tady sem ti udělal tutoriál: http://www.ulozto.cz/6564516/odpocitavani-exe
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Odpočítávání

Příspěvek od Neas » listopad 15, 2010, 4:56 pm

funkce Timer je defaultně zabudovaná ve všech RM, netřeba řešit scriptem :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Odpočítávání

Příspěvek od Grim » listopad 15, 2010, 5:07 pm

Nebo by to šlo upravit script ,aby se podle herní doby sepnul spínač. Ale jen kdyby to opravdu někdo chtěl snad to zvládnu.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Odpočítávání

Příspěvek od legition » leden 20, 2011, 10:27 am

Grim píše:Nebo by to šlo upravit script ,aby se podle herní doby sepnul spínač. Ale jen kdyby to opravdu někdo chtěl snad to zvládnu.

KDyby ne řekni =)
Obrázek


Obrázek


Zpět na Skripty pro RPG Maker VX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků