takova ta klasika topic
jiste mnozi s vas videli ruzne hru s nejruznejsimi systemami boje..
tak kto nejake hezke zna muze pridat
Klasicky VX Battle system videl snad kazdej, na první pohled divnej.. zejo ? ale zas, je snadne ovladatelnej, a netreba k nemu tolik veci
Jako dalsi velice znamy system pro VX je takzvanej Tankentai, co je vlastne takovej ten klasickej battle system kde vidite vsechny postavicky na obrazovce s profilu.
Tankentai ma mnoho verzi a vylepseni, a to od zakladni verze kde vyuziva jako postavu vas character "behajici" po mape, pres verzi Kaduki, ktera vyuziva specialny postavicky (jo, sou podobne ten klasickym, jenom obsahuji vice spritu pro ruznu akci).. a nakonec zustava animovana verze, kde sou postavicky sice volnejsi o akce, ale zato maji zlozitejsi sprity a neni jich zas tak moc
Taky existuje nekolik ABS systemu (proste tak ako si po mape behate, tak si taky zabijite )
Medzi zakladni patri Crissaegrim ABS (teda, spise zakladni byl Vlads ABS, ale ten jaksi skoncil) no a od toho se pak rozvijel Requiem ABS, vyvojar udelal na ukazku taky velice slusnou hru
No, a napokon muj oblibenej StarATB (STRxATB), kde se muzem hezky rozlucit s VX klasikou a da se tak zici, vratit se k XP (ale jenom jistim spusobem). ATB, neboli ActiveTimeBattle system zalezi od rychlost (Agility) postavicky, cim vic ji ma, tim vic krat dokaze utocit, ale verte, da se s tim divi (a to nerikam jenom o grafice postav)
Priklad: