*Savesloty + Neo Save System III*

Skripty pro RPG Makeru VX (nekompatibilní s verzí VX Ace).

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

*Savesloty + Neo Save System III*

Příspěvek od Lukaaash » leden 28, 2010, 6:44 pm

tady je script, který vložte dolů pod scripty, můžete změnit max. počet - je tam nastaveno 10, máte to skoro na začátku:

EDITed4:
Opraveno + 100% FUNKČNÍ
pro víc saveslotů jednoduše přepsat číslo MAXSAVEFILES


do kódu to dávat nebudu, ptže se mi to vždycky zkrátí...
takže dávám do texťáku
Obrázek

Tady je ještě Neo Save System III, co poslal jandurek
(mám ho taky, ale nezkoušel jsem, dávám to sem, aby to bylo na začátku)
Obrázek
Naposledy upravil Lukaaash dne březen 7, 2010, 7:39 pm, celkově upraveno 5
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 149
Registrován: prosinec 27, 2009, 10:44 am

Příspěvek od marbon » leden 30, 2010, 9:54 am

mně to prostě nejde:(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » leden 30, 2010, 10:10 am

nejde to uložit do kódu a nejde a nejde...
omlouvám se, do kódu se neuloží celý script, tak to házim do texťáku
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » leden 30, 2010, 11:21 am

Kód: Vybrat vše
#==============================================================================
# ** More savefiles 1.10 (http://erzvx.de.ms/scripts/moresavefiles.txt)
#------------------------------------------------------------------------------
#  written by ERZENGEL
#==============================================================================

module ERZSAVE
  # Max amount of savefiles
  MAXSAVEFILES = 10
  # Max amount the player is able to save (-1 = infinite)
  MAXSAVEAMOUNT = -1
end

#==============================================================================
# ** Window_SaveFile
#------------------------------------------------------------------------------
#  This window displays save files on the save and load screens.
#==============================================================================

class Window_SaveFile <Window_Base> @page_file_max - 1
        if @index <file_max>= @file_max - @page_file_max
          @top_row = @file_max - @page_file_max
          window.y -= (@file_max - @page_file_max) * window.height
        else
          @top_row = @index
          window.y -= @index * window.height
        end
      end
      window.visible = (window.y >= @help_window.height and
      window.y < @help_window.height + @page_file_max * window.height)
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Save File Window
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_savefile_windows
    @top_row = 0
    @savefile_windows = []
    for i in 0...@file_max
      @savefile_windows.push(Window_SaveFile.new(i, make_filename(i)))
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Move cursor down
  #     wrap : Wraparound allowed
  #--------------------------------------------------------------------------
  def cursor_down(wrap)
    if @index <file_max> @page_file_max - 1
          window.y -= window.height
        end
        window.visible = (window.y >= @help_window.height and
          window.y <help_window> @page_file_max - 1
        @top_row += 1
      end
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Move cursor up
  #     wrap : Wraparound allowed
  #--------------------------------------------------------------------------
  def cursor_up(wrap)
    if @index > 0 or wrap
      @index = (@index - 1 + @file_max) % @file_max
      for i in 0...@file_max
        window = @savefile_windows[i]
        if @index == @file_max - 1
          @top_row = @file_max - @page_file_max
          window.y = @help_window.height + i % @file_max * window.height
          window.y -= (@file_max - @page_file_max) * window.height
        elsif @index - @top_row <0>= @help_window.height and
          window.y < @help_window.height + @page_file_max * window.height)
      end
      if @index - @top_row <0>= ERZSAVE::MAXSAVEAMOUNT and ERZSAVE::MAXSAVEAMOUNT >= 0
      $game_system.save_disabled = true
    end
    erz_saveslots_start
  end
end
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » leden 30, 2010, 12:17 pm

nene, pořád je to o půlku kratší, než to má být
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » leden 30, 2010, 12:25 pm

a proč to nedáte normálně do postu? To přece nemusí bejt v code, ne?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Příspěvek od Michalc » leden 30, 2010, 12:30 pm

Zkousel sem to, ale postovani obyc z toho smazne mezery takze to pak nefunguje jak ma... zkus udelat v postu mezi necim tri mezery treba slovo tri mezery slovo a pochopis o cem mluvim. Me to sere uz jen proto, ze u Livie nemuzu delat odstavce.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 149
Registrován: prosinec 27, 2009, 10:44 am

Příspěvek od marbon » leden 31, 2010, 3:34 pm

díky de to :lol:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandurek » únor 3, 2010, 2:02 pm

no... osobně mám lep?í script na savesloty který zobrazuje obrázek tvé pozice
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 149
Registrován: prosinec 27, 2009, 10:44 am

Příspěvek od marbon » únor 3, 2010, 2:34 pm

pošli ho sem pls

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandurek » únor 3, 2010, 4:14 pm

tady je demo
Přílohy
Neo Save System III.rar
(335.91 KiB) 373 krát
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: *Savesloty + Neo Save System III*

Příspěvek od komi » duben 29, 2010, 7:20 am

Potřeboval bych nějaký script nebo úpravu pro script neo save system 3 aby se tam ukazovaly i eventy když dám načíst hru.
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)


Zpět na Skripty pro RPG Maker VX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků