Tileset A do eventu

Skripty pro RPG Makeru VX (nekompatibilní s verzí VX Ace).

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » květen 26, 2010, 2:38 pm

Nemáte někdo script díky kterému lze do eventu narvat vzhled něčeho z tilesetu A...
asi jste to nepochopili tak to vysvětlím...
Potřeboval bych udělat jeskyni ve které je propast... když na tu propast vstoupím tak políčko na kterém stojím změní vzhled na něco jimého z tilesetu A
aby to ve výsledku vypadalo asi takhle takhle...

Snap_2010.05.26 15.36.24_001.jpg
Snap_2010.05.26 15.36.24_001.jpg (54.7 KiB) Zobrazeno 9092 krát
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od Grim » květen 26, 2010, 5:29 pm

Zkus to co potřebuješ z tilesetu A narvat do E a pak to pujde.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » květen 27, 2010, 6:21 am

Grim píše:Zkus to co potřebuješ z tilesetu A narvat do E a pak to pujde.

.... sakra zapoměl sem napsat že tileset E už mám plný
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » květen 27, 2010, 2:20 pm

Povedlo se mi zvětšit TileE ale těď nevím jak zprovoznit ten event
help pls :!: :!: :!:

EDIT : jo a přesuňte někdo... kdokoli který na to má práva tento post do sekce do které to patří
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od Lukaaash » květen 27, 2010, 2:45 pm

Můžu se jen zeptat JAK jsi zvětšil ten TilesetE? Možná se zvětší graficky, ale v makeru se určitě neukáže. Nebo tobě se to nějak podařilo? Jestli ano, napiš jak, já to zkoušel a hovno.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » květen 27, 2010, 5:58 pm

Lukaaash píše:Můžu se jen zeptat JAK jsi zvětšil ten TilesetE? Možná se zvětší graficky, ale v makeru se určitě neukáže. Nebo tobě se to nějak podařilo? Jestli ano, napiš jak, já to zkoušel a hovno.


no abych řekl pravdu nevím... vzal jsem tileE otevřel v Adobe Fireworks a metodou pokus omyl jsem to zvětšil... a kupodivu to vyšlo
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » červen 8, 2010, 1:46 pm

hmmm.... a nevíte teda někdo jak zprovoznit ten event co bych chtěl udělat... vůbec netuším jak to mám udělat... v podmínkách nic neni ani nikde jinde kde jsem si myslel že by to mohlo být...
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od JKlena » červen 8, 2010, 4:52 pm

Kód: Vybrat vše
var.[HeroX] = Hero's Map X
var.[HeroY] = Hero's Map Y
var. [EventX] = This event's Map X
var. [EventY] = This event's Map Y

if [HeroX] == [EventX]:
@>if [HeroY] == [EventY]:
@@>(teraz je vic možností, napr.:)
@@>Set Move route[This event]:
@@@>Select graphic[This event] == "obrazek pontonu"
@@>Set Move route End<
@>Else:
@>Coditional branch End<
Else:
Set Move route [This Event]:
@>Select graphic[This event] == "nic"
Set move route End<
Coditional branch End<


A to je len 1 možnost...
PS:Píšem to z hlavi, tak sorry, neni to 100% takto napisane, ale princip sedi.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 197
Registrován: prosinec 5, 2009, 4:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od jandurek » červen 9, 2010, 1:08 pm

JKlena píše:
Kód: Vybrat vše
var.[HeroX] = Hero's Map X
var.[HeroY] = Hero's Map Y
var. [EventX] = This event's Map X
var. [EventY] = This event's Map Y

if [HeroX] == [EventX]:
@>if [HeroY] == [EventY]:
@@>(teraz je vic možností, napr.:)
@@>Set Move route[This event]:
@@@>Select graphic[This event] == "obrazek pontonu"
@@>Set Move route End<
@>Else:
@>Coditional branch End<
Else:
Set Move route [This Event]:
@>Select graphic[This event] == "nic"
Set move route End<
Coditional branch End<


A to je len 1 možnost...
PS:Píšem to z hlavi, tak sorry, neni to 100% takto napisane, ale princip sedi.


díky za snahu ale ve VX se
Kód: Vybrat vše
if [HeroX] == [EventX]:
@>if [HeroY] == [EventY]:

nenachází takže se to tak nedá udělat... jinak bych to tak udělal

EDIT: teda sem to tam aspoň nenašel
Nic nepokazí pátek tak jako zjištění, že je teprve úterý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Tileset A do eventu

Příspěvek od Lukaaash » červen 9, 2010, 1:25 pm

Hele že by takhle?
Obrázek
ObrázekObrázek Obrázek


Zpět na Skripty pro RPG Maker VX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků