Tak jsem si to zahrál ještě jednou, jen tak ze srandy jsem kupoval pouze sílu a na byliny jsem kašlal (Pak jsem jich měl třeba 22 a neměl jsem je jak využít

) No a vytknul bych na tom ABS, že vlastně můžu u těch pomalých nepřátel přijít a začít rubat do mezerníku, dám mu tři údery, pak odejdu o 3 pole, jdu k němu, rubu do něj, to je trochu nezáživný a hlavně u těch rychlejších je problém s načasováním. nebo jak říká Alvin "Je tu taková tma, že si sotva vidím na ruce", tak proč tam je mlha? Krom toho to stačí říct pouze jednou, ne pokaždé, když vejde do té místnosti, kde začíná ta jeskyně. Taky bych vytknul to, že třeba když někdo vzpomíná, tak těsně před tím se tam objeví Alvin nebo Adras a to je pak docela na nic. To je jako s těmi dětmi, že věští ta věštkyně, pak se to zvětší, změní se hrdinův sprite a pak se to zoom outne, to je tam vidět. A taky mi vadí to, že si to můžu ukládat kdykoliv, protože jak je Legato, který tě zabije pouhým dotekem, tak to ho můžu trefit, pak si to savenout a takhle dokola, dokud ho nezabiju. Nebo kolikrát musím poprvé seknout, aby se vůbec aktivovaly ty životy těch bossů.
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu

Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably

Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let...
