[CTF 2.5] Diabolid II

Seznamte ostatní s vaším dokončeným projektem. Tato sekce zahrnuje projekty všech současných verzí RM i jiných enginech.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

[CTF 2.5] Diabolid II

Příspěvek od feryk » srpen 12, 2018, 3:52 pm

Zdarec. Tvořím jednoduchý projekt v CTFku. Jedná se o hru ve stylu klasického Arkanoidu. Teď se jistě ptáte proč zrovna tohle, když jsou toho všude tuny a proč zrovna Diabolid 2?

1) Jde o můj první projekt v CTF2.5, takže jsem zvolil něco relativně jednoduchého, kde se mohu naučit a vyzkoušet si věci, co mi engine nabízí a také u toho nezkejsnu dva roky. Vzhledem k tomu, že tutoriál obsahuje také jistý klon této hry, tak to byla jasná volba. Hru si však od začátku vytvořím kompletně podle svého !
2) V minulosti jsem již vytvořil dvě verze hry ve stylu Arkanoidu a to ve Flashi s názvem Squash a Diabolid, tudíž mi přijde ideální navázat s úplně novou verzí na starší projekt a dát tomu název Diabolid II. Vše ale tvořím od začátku, takže podoba bude jiná, společné to má jen název a typ hry.

Momentálně mám hotový ucelený testovací level. Mohu hodit později nějaké screeny, ale nejsem grafik, takže vzhled bude hodně minimalistický a jednoduchý a není ještě zdaleka finální. Hra poběží ve fullscreenu, ale v rozlišení 960x540.
Hotovo je zatím 19 různých cihliček s mnoha bonusy.
Později plánuji předělat i na Android.
Pokud někoho takový styl hry baví, tak mi držte palce a klidně se ptejte. ;)
Naposledy upravil feryk dne červen 25, 2020, 4:03 pm, celkově upraveno 1
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

 
Příspěvky: 14
Registrován: červenec 21, 2017, 6:51 pm

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od Lord čuník » srpen 21, 2018, 5:04 am

Jaké budou powerupy?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » srpen 21, 2018, 2:12 pm

Zatím mám:
zvětšení pálky, zmenšení pálky, restore bonus, zvýšení rychlosti míčku, snížení rychlosti míčku, přichycení míčku na pálku, přidání jednoho života, násobič bodů, náhodný bonus i s mínusovýma hodnotama, tři míčky najednou, sčítací bonusy a další... mám tam samozřejmě i průchozí a nezničitelné cihličky a tři velikosti hrací plochy. Plánuji zatím cca 60 levelů.

Jen zatím nevím, jestli všechny typy cihliček mám napsat do nápovědy nebo ne a od jakého levelu využít všechny, zatím to mám plánováno kolem 20 levelu.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » září 7, 2018, 10:56 pm

Rychlá ukázka (bez zvuku). testovací level.

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 104
Registrován: prosinec 16, 2010, 6:10 pm

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od filozof » září 19, 2018, 11:15 am

Bude tam při vydání také první díl jako bonus?
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » září 20, 2018, 7:26 pm

filozof píše:Bude tam při vydání také první díl jako bonus?

Určitě ne, nemělo by to význam a ani by to nefungovalo s novým playerem. Bylo to dělaný ještě ve flashi 4 a je to 17 let staré. Navíc to odkazovalo na stránky co už neexistují atd.. ale možná tam vložím nějaký screen nebo něco jako retro level jako easter egg.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od Lukaaash » říjen 8, 2018, 3:42 pm

Ahoj, ten klon je docela slušný. :yes:
:?: Jak tvoříš levely? Máš tam pro každý lvl jiný frame, či všechny lvly builduješ v jednom framu?

:arrow: Ostatně, pokud bys chtěl hru přetvořit i do Androidu, musel bys přejít na úplně jiné rozložení levelu, hlavně HUDu.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » říjen 9, 2018, 1:12 am

Pro každý level mám jiný frame, zkoušel jsem obojí a tohle mi přijde lepší pro budoucí editaci a přehled.
Jinak si nemyslím, že bych musel nějak extra měnit HUD kvůli Androidu, pokud to tam půjde, tak to bude na šířku tak jak to vidíš, né na výšku. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od Lukaaash » říjen 9, 2018, 9:47 am

Asi jsme se nepochopili. :D
Nemyslel jsem kvůli orientaci na výšku, ale spíš o to, že to na tom displeji bude malé, možná trochu nepřehledné.
Na druhou stranu vlastně nevím, zda je look finální, či na něm budeš ještě pracovat. :)
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » říjen 9, 2018, 4:14 pm

Jo ták, počítám s tim, že tam můžu pak udělat změny, ale to až potom, co to vyzkouším na mobilu... každopádně když si pustíš to video na youtube a na mobilu a dáš to na šířku, tak se ti to přepne do fullscreenu a vidíš jak by to mohlo vypadat a to ještě je špatná kvalita, takže to je rozmazané a né ostré.... a malé to není, maximálně ty čísla co jsou jako dropy... problém je spíš s tim, že ještě nejsem rozhodnut, jaký systém ovládání zvolím na mobilu... jestli na dvě tlačítka (doleva,doprava) nebo na pohyb prstem(to bych asi zvětšil výšku pálky).... každé má své výhody i nevýhody.. look samozřejmě můžu měnit pořád i jednotlivé levely. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 530
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Diabolid II [CTF2.5]

Příspěvek od feryk » prosinec 13, 2019, 2:00 am

Zdravím.
Vydal jsem hru Diabolid II pro Android na Google Play. Hra volně navazuje na mou hru Diabolid z roku 2001. Jedná se o klasický klon arkanoidu. Takže pálkou odrážíte kuličku a snažíte se zničit všechny bodované cihličky v každém levelu. Bonusové a speciální cihličky se nepočítají pro splnění levelu. K dispozici máte 3 životy, 30 levelů, 6 velikostí hrací plochy, 23 typů cihliček a další bonusy. Hru lze ovládat dvěma způsoby, jednou rukou (dotykem) nebo dvouma rukama (pomocí tlačítek) a proto je i tabulka nejlepších rozdělena na easy/hard. Popisky v nápovědě jsou v angličtině i češtině. Během hry lze hru pozastavit nebo vypnout zvuk. V některých levelech můžete chytit save drop, který vám uloží pozici po úspěšném dokončení levelu. Ukládá se jen jedna pozice. Prozatím tam chybí plánované pozadí a lepší vybalancování levelů, což přijde v dalších aktualizacích. Vyzkoušejte, případné chyby nahlaste a komu se hra líbí, může mi dát pět hvězdiček na Google Play, díky. ;)
Odkaz:
https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.feryk.diabolid2
Náhled:
Obrázek

Krátké video ze hry:
https://www.youtube.com/watch?v=r2ZISU0Fpas
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk
Discord: https://discord.gg/txTDTvbZu4


Zpět na Hotové hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků