Nápady - Diskuze - Realizace

Diskuze o všem možném kolem RPG, RPG Makerů, apod.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Neas » prosinec 14, 2010, 9:25 pm

Vivi: zatim to řešim tak, že střela může procházet neprůchodnými předměty a zmizí za určitý čas letu. jen mi vadí průchodnost zdmi, ale nevim, jestlůi se tim budu dál zaobývat, ve FS střely také procházejí zdmi a nikdo si nestěžoval :?
možná to ještě nějak zkusim vyřešit :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Sorc » prosinec 14, 2010, 9:27 pm

Můžeš tak jak jsem napsal já, v XP mi to funguje a teď jsem testnul i v 2k3 a taky jde.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » prosinec 15, 2010, 6:29 pm

Sakra. Já to chtěl dneska uploadnout jako tutor, ale je blbý, že on touch (event, hero) je v RM 2k ve verzi 1.85, ale v RM2k3 to není :'(
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Neas » prosinec 15, 2010, 6:36 pm

ve 2k3 je to "Collision with Hero". Ať žije pokročilá angličtina :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » prosinec 15, 2010, 6:45 pm

Ah, jo jasně. Takže to můžu dopovědět :)

Poryg píše:V RM 2K3 by se dalo něco takovýho udělat tak, že by sis vytvořil kulku (prostě nějak :D) s pohybem move (ten směr, který bys moh udělat skrz conditional branch a dal bys tam repeat pattern) no a pak by sis vytvořil ten nepropustný objekt, dal bys trigger condition touched by event/hero, pak bys dal příkaz Variable operations, Kulka - směr set 0, takže by byla beze směru, no a moh bys taky udělat jako že memorize position a ten event by byl v místě hrdiny pomocí change event location.
Je to složitý, tak to popíšu jinak:
1) vytvoříš si event jménem Kulka (parallel process
2) vytvoříš si variable směr kulky, pak si rezervuješ tři kulky pro umístění hera
3) vytvoříš parallel process common event, který říká "Key input processing: Klávesa střelby, wait until key pressed"
4) dáš mu branch if hero is up facing, set variable kulka - směr 1
Takhle pro ostatní směry
5) dáš do tý kulky obrázek kulky z každého směru, s tím, že bude mít 4 stránky (Na každou hodnotu variablu jednu)
6) na každou stránku dáš memorize position do těch tří variablů
7) change event location - hodnoty těch variablů (stačí dva :D)
8) move event: this event ten směr, repeat pattern

Aha, takže pokračuju:
9) vytvořit si další stránku na tom neprůchodným eventu (taky parallel process, taky aktivace tím dotekem)
10) aby se to mohlo aktivovat, musí být variable kulka - směr 1
11) animace tříštění kulky o zeď (optional)
12) Move event: Kulka change graphic nějaká prázdná (pouze pozadí :D)
13) set variable kulka - směr 0
14) tohle pro všechny směry
Snadno a rychle :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Předchozí

Zpět na RPG maker diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků