Nápady - Diskuze - Realizace

Diskuze o všem možném kolem RPG, RPG Makerů, apod.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od legition » červenec 23, 2010, 10:41 pm

Vás baví dávat do hry podvody? (cheat = podvod)..... co z toho pak bude?? :cry: :cry: :cry:
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od JKlena » červenec 23, 2010, 10:45 pm

Podvod :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od legition » červenec 23, 2010, 10:56 pm

Aha tak pak bycho mněli udělat novou sekci CHM... CheatMaker.....
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od JKlena » červenec 23, 2010, 10:58 pm

Skvělej nápad! :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od legition » červenec 23, 2010, 11:17 pm

:roll: OMG
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » červenec 26, 2010, 2:21 pm

Jooo, cheat mager, to bych bral :D:D:D Ale byl by trochu problém s KeyInput-em, protože nějak nedovedu udělat, aby se mi třeba při zmáčknutí T něco dělo :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » červenec 26, 2010, 2:29 pm

Ty jsi 2003káč, ne? Tak >tenhle< topic by ti mohl pomoct. :wink:
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Neas » červenec 26, 2010, 8:08 pm

Když někdo chce do svojí vlastní hry dávat cheaty, je to jeho rozhodnutí, ne? 8) Jinak ten KeyInput jde vyřešit PowerModem2k3, mám s ním jen samé dobré zkušenosti (odkaz viz Viviho příspěvěk) :wink:

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » srpen 3, 2010, 7:08 am

No, to máš dobrý, já se Powermodu bojím... Nechci si kvůli tomu odělat celý projekt, krom toho prvních 8 variablů mám zabraných a předělávat to by mi zabralo takový věci... Počkat minimálně měsíc, pak... Dokážš si představit, co by to bylo papírování? :D No a jak říká Chrono v pokecu na lodi, papírování nebaví nikoho. (Papírování na počítači)
Musel bych vypátrat, kdo, co, ja, používá určité variably, pak to přetransferovat, pak tam šoupnout Powermode, kašlu na key inupt processing :D Beztak bych tam cheaty nechtěl dávat.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 794
Registrován: únor 14, 2010, 10:07 pm
Bydliště: Slaný. To je kousek od Prahy.

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od legition » srpen 3, 2010, 8:53 am

J8 osobně jsem proti cheatů. Hra pak ztrácí smyl. Jediný důvod proč bych je tam mněl někdy dávat je ladění hry.
Obrázek


Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » srpen 8, 2010, 9:59 am

Hmm, tak jsem dostal nápad, nedal by se nějak vytvořit třeba začátek hry podle minulého dílu? Že kdybych chtěl vytvořit náhodou Loveckou sezónu 2 a dal bych to na kód, jak by se dalo udělat to, že by to začlo takhle: Nejdříve show choice Chceš pokračování z minulého dílu? Pokud by vybral Ano, byl by tam kód. Pokud by byl správně, bylo by pokračování, pokud špatně, nebo že by si vybral ne, začlo by to trochu jinak. (Něco takového je v Golden sun 2, ale tam je to úplné propojení s 1)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od JKlena » srpen 8, 2010, 10:01 am

Presne nad tým istým sem uvažoval také isté propojení je aj medzi Legent of The Zelda: Oracle of Season a Oracle of Ages...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » srpen 8, 2010, 10:06 am

Njn, ale já mám trochu jiný nápad...
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Neas » srpen 18, 2010, 12:37 pm

Poryg píše:No, to máš dobrý, já se Powermodu bojím... Nechci si kvůli tomu odělat celý projekt, krom toho prvních 8 variablů mám zabraných a předělávat to by mi zabralo takový věci... Počkat minimálně měsíc, pak... Dokážš si představit, co by to bylo papírování? :D No a jak říká Chrono v pokecu na lodi, papírování nebaví nikoho. (Papírování na počítači)
Musel bych vypátrat, kdo, co, ja, používá určité variably, pak to přetransferovat, pak tam šoupnout Powermode, kašlu na key inupt processing :D Beztak bych tam cheaty nechtěl dávat.

Já kvůli hře předělával asi 100 variablů a taky semto zvládnul :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » prosinec 14, 2010, 6:50 pm

To, že jsem blázen, můžu dokázat svým realismem.

Napadlo někoho z vás dát do hry systém povinného jezení? Mě jo :) A dokonce vím, jak by se to dalo realizovat.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » prosinec 14, 2010, 6:53 pm

Jj, měl jsem to v plánu u Zvěda, tam by byl i spánek, pití a tak podobně.
Jinak mě napadlo jak udělat systém např. střílení kdy by se kulka zastavila o nepropustný objekt (taková kolize i pro eventy). Na společné X a Y to nereaguje, jak by se to tedy dalo zvládnout?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Poryg » prosinec 14, 2010, 7:06 pm

V RM 2K3 by se dalo něco takovýho udělat tak, že by sis vytvořil kulku (prostě nějak :D) s pohybem move (ten směr, který bys moh udělat skrz conditional branch a dal bys tam repeat pattern) no a pak by sis vytvořil ten nepropustný objekt, dal bys trigger condition touched by event/hero, pak bys dal příkaz Variable operations, Kulka - směr set 0, takže by byla beze směru, no a moh bys taky udělat jako že memorize position a ten event by byl v místě hrdiny pomocí change event location.
Je to složitý, tak to popíšu jinak:
1) vytvoříš si event jménem Kulka (parallel process
2) vytvoříš si variable směr kulky, pak si rezervuješ tři kulky pro umístění hera
3) vytvoříš parallel process common event, který říká "Key input processing: Klávesa střelby, wait until key pressed"
4) dáš mu branch if hero is up facing, set variable kulka - směr 1
Takhle pro ostatní směry
5) dáš do tý kulky obrázek kulky z každého směru, s tím, že bude mít 4 stránky (Na každou hodnotu variablu jednu)
6) na každou stránku dáš memorize position do těch tří variablů
7) change event location - hodnoty těch variablů (stačí dva :D)
8) move event: this event ten směr, repeat pattern
Zbytek dopovím zítra, musím končit :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Sorc » prosinec 14, 2010, 7:52 pm

tohle jsem dělal v XP a nevidím problém udělat to i v 2k3, kulka je event a event se zastaví o to samé jako hrdina, takže pokud tím neprojde hrdina tak ani kulka :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » prosinec 14, 2010, 8:04 pm

Aha, sry, já se dostatečně nevyjádřil, chtěl jsem ne aby se zastavila (i když to taky) ale hlavně aby zmizela, tohle jsi krtku ve strážcích torezy myslím neměl, tam dýka po zastavení chvíli visela ve vzduchu než zmizela. Tak znova : Můžete mi někdo poradit jak má kulka zmizet po kolizi s neprůchodným předmětem?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Sorc » prosinec 14, 2010, 8:14 pm

Jo měl jsem to tam pak pozdějc, do event page kde je třeba kulka nahoru dáš parallel process a pohyb třeba 5 políček dopředu s (nevim jak je název v 2k3) ignore if cant move. pak wait na dokončení pohybu a příkaz k vrácení na event page bez grafiky (pokud máš jinak tak jenom pro zmizení grafiky).

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » prosinec 14, 2010, 8:51 pm

Bohužel wait na dokončení pohybu v 2k3 není :(
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Neas » prosinec 14, 2010, 8:53 pm

Sorc: takhle nějak to řešim taky
Poryg: systém povinného jezení už mám dávno plně funkční

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » prosinec 14, 2010, 8:55 pm

Neas : a jak jsi vyřešil zmizení projektilu při kolizi s neprůchodným předmětem?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Sorc » prosinec 14, 2010, 9:21 pm

Tak dej change graphic do move eventu. :wink:

Třeba 5x step left a pak change graphic a zaškrtni ignore if cant move, pokud se nebude moct hejbat tak to bude ty pohyby ignorovat a už to jenom změní grafiku.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Nápady - Diskuze - Realizace

Příspěvek od Vivi » prosinec 14, 2010, 9:25 pm

ok zkusim
EDIT : už to jde, díky moc!
Naposledy upravil Vivi dne prosinec 14, 2010, 9:35 pm, celkově upraveno 1
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

PředchozíDalší

Zpět na RPG maker diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků