V RM 2K3 by se dalo něco takovýho udělat tak, že by sis vytvořil kulku (prostě nějak

) s pohybem move (ten směr, který bys moh udělat skrz conditional branch a dal bys tam repeat pattern) no a pak by sis vytvořil ten nepropustný objekt, dal bys trigger condition touched by event/hero, pak bys dal příkaz Variable operations, Kulka - směr set 0, takže by byla beze směru, no a moh bys taky udělat jako že memorize position a ten event by byl v místě hrdiny pomocí change event location.
Je to složitý, tak to popíšu jinak:
1) vytvoříš si event jménem Kulka (parallel process
2) vytvoříš si variable směr kulky, pak si rezervuješ tři kulky pro umístění hera
3) vytvoříš parallel process common event, který říká "Key input processing: Klávesa střelby, wait until key pressed"
4) dáš mu branch if hero is up facing, set variable kulka - směr 1
Takhle pro ostatní směry
5) dáš do tý kulky obrázek kulky z každého směru, s tím, že bude mít 4 stránky (Na každou hodnotu variablu jednu)
6) na každou stránku dáš memorize position do těch tří variablů
7) change event location - hodnoty těch variablů (stačí dva

)

move event: this event ten směr, repeat pattern
Zbytek dopovím zítra, musím končit

Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu

Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably

Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let...
