Lukaaash píše:Takže zahrál jsem, zde je má "kritika", ale hlavně také výpis chybek, co jsem našel:
Nejprve chyby:1. když restartuji hru (End game - To Title), hrdina se objeví uprostřed obrazovky před zobrazeným textem (creative studio uvádí)
2. rozfoukám oheň, dřevo praská, to je v pořádku. co ale není je to, že se zvuk přehrává i po vylezení z baráku.
3. když vyjdu z baráku předtím, než rozfoukám oheň, objevim se venku, po vteřině se objevím zase na jiném místě. po rozfoukání ohně a vylezení ven s dědou už se nepřesunu
4. co zalezu do baráku a znovu vylezu, postava mi zmizí
5. plus mám od všeho 20 věcí
6. chybka v textu - u rozbité ohrady - "budu se muset jít podívat op okolí"
7. můžu si procházet stromy, jak chci - hlavně v pravém dolním rohu (ale to bude asi schválně, že? boj v lese). a nejen zde špatně nastavená průchodnost, i některé jiné předměty. např. špalíčky u domu, kámen, stromky... můžu i třeba lézt po stole
8. "Unable to find file Graphics\System\atb_bar_skin" se ukáže při nalezení kostí ovce a poté průchodem do lesíka (tou chybou jsem zatím skončil hru...), něco pravděpodobně chybí
9. možná ještě ty okraje, tileset
miniCriticism:Grafika se mi líbí, tuhle jsem snad ani nenašel. Mapování také celkem ujde. Zvuky na pozadí venku - dobré, jinak ta hudba, co máš přibalenou, mi taky nikde nehraje, jestliže je použita ve hře... Title na jedničku, celkem originální, jen když si budu chtít načíst hru, budu ji muset restartovat... Nápad o Velké noze snad vyjde hezky, počítám, že máš připravený nice příběh. Práci s eventy zvládáš, ne vše je úplně v pořádku, ale to se doladí, stejně. Průchodnost materiálů by taky chtěla doladit. Co ještě... zatím asi nic. Možná mě zase časem něco napadne.
Držím palce.
Jo a myslím, že dvě témata pro jednu hru jsou zbytečná. Připomínky a rady do hry všichni většinou píší do tématu se hrou. Takže propříště.
Umě máš za konstruktivní připomínky 1*, díky ti za ně, je vidět že jsi se tím opravdu zajímal, což mě teší.
k tvým připomínkám:
1) nezkoušel jsem ale není problém opravit - přidáno do úkolů
2) u mě se SE vypnou při východu z domku (asi nějaké špatné pořadí, doladim eventy - přidáno do úkolů
3) ano to je pozůstatek, zatím nefunknčího intra, které je tam z toho důvodu, aby jsi se objevil u té s topy v takové pozici, aby bylo zřejmě že
se jedná o stopu a bylo vidět na ostatní obyvatele kteří na tuto událost reagují (rozhlížení po dalších stopách, babča dojde pro bumbáce ...)
- přidáno do úkolů
4) tady nevím co přesně máš na mysli, z jakýho baráku? z 1. ? před spl. questu s ohněm?
5) ty by mě zajímaly taky
6) ano vím o ní, ale pokaždé jsem se k ní nedostal
(čti zapomněl) - přidáno do úkolů
7) procházení stromů v dolní části je, jak jsi správně napsal úmysl. plánuji zvětšení mapy a předělání, takže se s největšípravděpodobností
změní i les, ale tu průchodnost bych tam asi zachoval, přijde mi to logické, když mam něco hledat v lese abych do něj mohl i vstoupit (popř
to vyřeším novou mapou) zbytek stromů je taky průchozích? špalky vim
atb_bar_skin mi skutečně unikl při nahrávání na web (mam hrozný připojení proto jsem musel výsledný soubor co nejvíce osekat, abych
ho mohl vůbec uploadnout, asi jsem to přepísk
)
9) okraje už postupně upravuji, už mám vyladěný ty stopy a okraj vody sladěn s trávou
k LOADu - plánuju ho přidat do titlu (asi jako zvedání kamenů (_/Nová hra\_ _/Pokračovat\_ _/Konec\_ jako že to třeba budou šutry ty nějakej nadzvedněš, objeví se nápis - potvrdíš) on celej ten tiltle přejde úpravou, tohle je jen kostra
Ohledně dvou témat - zde chci rozebírat jen postup vývoje, v druhém postu ohledně rad jsem předpokládal spoustu komentů a nechtěl jsem si tim "zasrat" tenhle topic. Příště to tedy sloučím - soráč
a ještě jednou dík za věcné připomínky