BigFood

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

BigFood

Příspěvek od Phoboss » září 30, 2010, 3:51 pm

A je to tady, nedá mi to a chci si zkusit vytvořit také svou hru, jedná se o příběh mladého Filipa, který jako každý "správný vesničan" je 100% vytížený nic neděláním. Během jednoho dne projde zkrz vesnici Velká noha, no a hádejte kdo tuto záhadu bude muset vyřešit? Samozřejmě náš nejlenivější a nejznuděnější Filípek. Víc prozrazovat nebudu, hra je v ranném stadiu, zatím ještě zjištuju možnosti RM.

    Cíle:
  • Vlastní grafika
  • Upravený Battle system
  • Vtipný příběh
  • Logické hádanky / minihry stylu sokoban
  • nezbláznit se z nově objeveného talentu :)


Postup:
animované intro - zatím hrubě sestříháno ale efekty a zvuky 100%
První vesnice včetně grafiky, questů tak 80%
Dnes se vrhnu na Title Screen (a trochu si vyzkouším pixel3D - ale jde to pomalu jen ten základ hoďku než jsem vychytal perspektivu, uff)
Obrázek
Obrázek tak takhle by to mělo vypadat :)
Obrázek a trochu jiná perspektiva

plán je vytvořit animaci vyjíždějících beden ze země a tvořící nápis BigFood

Krom ABS, všechno bez skriptů ;-) držte palce


EDIT: tak první ukázka ze hry je na světě, je tam zatím koncept jak by měla hra začínat, intro, a první část hry (ta projde asi největší změnou (hlavně ve velikosti a změně komentářů - tyto dosavadní jsou pouze náhražky, aby se nezobrazovali prázdné bubliny)


Seznam úkolů
  • Doladit detaily Tile setů (okraje pevniny, díry v zemi)
  • Zakomponovat HP A MP bar ala Diablo - Díky Maxickovi za pošťouchnutí v eventech a Lukaaashovi za pomoc, bez níž by to nefungovalo
  • Opravit průchodnosti
  • Opravit a sjednotit zobrazení dveří
  • Dodělat zbytek eventů na mapě
  • Dodělat intro
  • Poladit text (opravit chyby)
  • Zabudovat zobrazování mapy (+grafika)
  • Zvětšit počáteční ostrov s vesnicí + zlepšit styl mapování (detaily!)
  • Vyměnit původní mp3 hundu za midi, kvůli úspoře místa
  • Zlepšit AI, lidé by měli dělat každodenní věci nezávysle na hrdnovi

  • Koncept graf. zobrazení mapy, zobrazování questů
  • animace pro intro
  • ABS (možná ještě poladíme)
Naposledy upravil Phoboss dne říjen 4, 2010, 1:10 am, celkově upraveno 16
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: BigFood

Příspěvek od komi » září 30, 2010, 4:02 pm

Tak se budu těšit na první demo a palce ti držim :D .
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: BigFood

Příspěvek od Lukaaash » září 30, 2010, 4:04 pm

Zajímavý nápad, i s tím nápisem. Jen mě tak napadá - nemělo to být náhodou BigFoot, nebo tam to d máš záměrné?
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » září 30, 2010, 4:13 pm

Lukaaash píše:Zajímavý nápad, i s tím nápisem. Jen mě tak napadá - nemělo to být náhodou BigFoot, nebo tam to d máš záměrné?

Je to záměr,
mam v intru takovej hamburger co spadne na T (na konci slova BigFooT) a místo něj vyroste D ... mimo jiné :D a nechte se překvapit :)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » září 30, 2010, 6:42 pm

edit prvního topicu. Přidán final animovaný nápis
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » září 30, 2010, 8:28 pm

Super mega cool, jen mě tak napadá, ten nápis: skladáš ty zelené vždy 2 na seba ale ked sú na sebe 2 vypadaju jak 1, ale to je jedno :D
Jinak tešim se až to dokončiš, nebo aspoň než vydaš demo...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » září 30, 2010, 9:14 pm

JKlena píše:Super mega cool, jen mě tak napadá, ten nápis: skladáš ty zelené vždy 2 na seba ale ked sú na sebe 2 vypadaju jak 1, ale to je jedno :D
Jinak tešim se až to dokončiš, nebo aspoň než vydaš demo...

já je totiž na sebe neskládám ale oni vyjíždějí ze země :wink:

edit:Hotovo, nahráno - ukázka v prvním postu. prosím kritiku ;-)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Sorc » říjen 2, 2010, 8:28 pm

Tak to fakt koukam :shock: Máš to lepší než já cokoli za ty 2 roky co s rm dělam.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: BigFood

Příspěvek od komi » říjen 2, 2010, 8:40 pm

Bombový fakticky .
Mapy jsou taky dobrý jen průchodnost u pár objektů je špatná ale jinak O.K
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 9:03 pm

díky za feedback, jsem rád že se líbí, aspoň mě to bude nutit to dodělat. :)

a za chvilku už budou potřeba i nějací testeři, jen ještě chci vymyslet smysluplnou formu pro report chyb, aby to všichni posílali stejně a já se v tom pak vyznal :-) možná by jsme to pak mohli doladit jako vzor, který by vyhovoval i ostatním
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 9:46 pm

To co napíšu neber jako urážku, je to jen aby si věděl co maš zlepšit.
1.) U okraju mesta maš vodu s ledovim okrejem. Daj tam s okrajem travy.
2.) Nechapem ty diry v zemi.
3.) Okolo tych dir je terrain zem a hnet povedla teho doslova rozseknutim je trava, co keby si na okraj tych dir dal travu? chce to len prebarvit 1 autotileset, to určo zvládneš.
4.) Chýba mi tam nejaká hudba na pozadí.
5.) Zbylé zvuky stlm.
6.) z venku majú dvere na vyšku 1 poličko a znutra 2... WTF?


PS: Koukám že maš 1 hrdinu k tomu se nehodi to menu co máš jestli chceš propracuju ti menu pro 1 hrdinu dle přání.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 10:21 pm

JKlena píše:To co napíšu neber jako urážku, je to jen aby si věděl co maš zlepšit.
1.) U okraju mesta maš vodu s ledovim okrejem. Daj tam s okrajem travy.
2.) Nechapem ty diry v zemi.
3.) Okolo tych dir je terrain zem a hnet povedla teho doslova rozseknutim je trava, co keby si na okraj tych dir dal travu? chce to len prebarvit 1 autotileset, to určo zvládneš.
4.) Chýba mi tam nejaká hudba na pozadí.
5.) Zbylé zvuky stlm.
6.) z venku majú dvere na vyšku 1 poličko a znutra 2... WTF?


PS: Koukám že maš 1 hrdinu k tomu se nehodi to menu co máš jestli chceš propracuju ti menu pro 1 hrdinu dle přání.


Konečně něco užitečnýho :wink:

ad 1. No vidíš já si toho nevšim - v příští verzi opravím
ad 2. Jsou to stopy ještě tam neni vychytaný to intro kdy vylezeš z domu (po splnění úkolu s krbem) aby ses objevil na takovým místě, ze kterýho to bude patrný. btw tu grafiku předělam, ale mam toho hodně zatim, a nestíham všechno najednou. To je odpověď i na 3.
ad 4. Tam neni hudba ani zvuky??? a já si myslel že je ta vesnice tak živá když tam každý zvíře nezávisle na sobě kdáká a bečí. Jo u toho rozfoukávání ohně v 1. mapě by měl taký začít zvuk praskajícího ohně při 2. fouknutí. A hudba na pozadí by taky měla hrát. u intra hraje?
ad 6. Ano o tom vím, zatím jsem to nějak flákal - v příští verzi opravím


dík za postřehy
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 10:34 pm

hudbu jako muziku sem nepocul ani v intre ani pri hre (ano mam ju pustenu). A ano je to hezky oživeno ale chce to nejakou pomalou hezkou epickou hudbu na pozadi...

A hezky by bylo kdyby šlo i všechno prohledat, jako klikneš na knihovnu a Řekne, "jen knihy..." a u každý tŘeba 10. by Řekl "Moment.... hmmmm.. Neco tu je.... HUSTY! POTION!" a tak isto u spousty jinych věcí chapeš ne?

A taky mě napadá nevim jestli má RMVX tu funkci ale v RMXP je u nadstavovani tilesetu funkcia 4-dir passage a tam se dá nadstavit průchodnost dilem jen urČitými směri, podle mě by bylo fajn u těch stoličak nadstavit na opiratko bodku a na zbylé smeri šipku...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 10:49 pm

JKlena píše:hudbu jako muziku sem nepocul ani v intre ani pri hre (ano mam ju pustenu). A ano je to hezky oživeno ale chce to nejakou pomalou hezkou epickou hudbu na pozadi...

A hezky by bylo kdyby šlo i všechno prohledat, jako klikneš na knihovnu a Řekne, "jen knihy..." a u každý tŘeba 10. by Řekl "Moment.... hmmmm.. Neco tu je.... HUSTY! POTION!" a tak isto u spousty jinych věcí chapeš ne?

A taky mě napadá nevim jestli má RMVX tu funkci ale v RMXP je u nadstavovani tilesetu funkcia 4-dir passage a tam se dá nadstavit průchodnost dilem jen urČitými směri, podle mě by bylo fajn u těch stoličak nadstavit na opiratko bodku a na zbylé smeri šipku...


Tak zvuky budou za chilku doohraný v prvnim příspěvku u dema, zkusíš to viď? stačí nakopírovat
Eventy na mapě přidány do seznamu úkolů
Průchodnosti tam už jsou .. takže až bude čas.

Tohle je muj uplně první kousek v RM tak proto jsem ho ukázal ještě plný nedodělků, abych se chyb vyvaroval už od začátku
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 10:50 pm

JJ, tak je to dobŘe, zistit už od zaČátku kde dělam chyby abych je již nedělal...

Ješte návrh ohledne toho nápisu, tesne pred tým než nekde POVYJEDOU ty zeleny štverečky by to chtělo aby se podlaha změnila na zelenou, bylo by to hezčí...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 11:02 pm

JKlena: Tak Audio už je u dema, můžeš to prosím zkusit? dík
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 11:07 pm

Jak koukám, nebo lépe řeČeno slyšim chyba neni v hudbě ale projektu, musiš uploadnout zložku "Data".
Ale tá hudba je fajn :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 11:32 pm

JKlena píše:Jak koukám, nebo lépe řeČeno slyšim chyba neni v hudbě ale projektu, musiš uploadnout zložku "Data".
Ale tá hudba je fajn :)

je to tam (1. topic)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » říjen 3, 2010, 12:38 am

už fakt netušim kde by mohla být chyba ale mně tam prostě hudba nehraje...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 3, 2010, 1:19 am

zřejmě to bude chtít uložit i s RTP, ale to než uploadnu na edisk tak bude pozítří, mam tu hrozně špatnej signál na wifině :(
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: BigFood

Příspěvek od Lukaaash » říjen 3, 2010, 4:27 pm

Takže zahrál jsem, zde je má "kritika", ale hlavně také výpis chybek, co jsem našel:

Nejprve chyby:
1. když restartuji hru (End game - To Title), hrdina se objeví uprostřed obrazovky před zobrazeným textem (creative studio uvádí)
2. rozfoukám oheň, dřevo praská, to je v pořádku. co ale není je to, že se zvuk přehrává i po vylezení z baráku.
3. když vyjdu z baráku předtím, než rozfoukám oheň, objevim se venku, po vteřině se objevím zase na jiném místě. po rozfoukání ohně a vylezení ven s dědou už se nepřesunu
4. co zalezu do baráku a znovu vylezu, postava mi zmizí
5. plus mám od všeho 20 věcí
6. chybka v textu - u rozbité ohrady - "budu se muset jít podívat op okolí"
7. můžu si procházet stromy, jak chci - hlavně v pravém dolním rohu (ale to bude asi schválně, že? boj v lese). a nejen zde špatně nastavená průchodnost, i některé jiné předměty. např. špalíčky u domu, kámen, stromky... můžu i třeba lézt po stole
8. "Unable to find file Graphics\System\atb_bar_skin" se ukáže při nalezení kostí ovce a poté průchodem do lesíka (tou chybou jsem zatím skončil hru...), něco pravděpodobně chybí
9. možná ještě ty okraje, tileset

miniCriticism:
Grafika se mi líbí, tuhle jsem snad ani nenašel. Mapování také celkem ujde. Zvuky na pozadí venku - dobré, jinak ta hudba, co máš přibalenou, mi taky nikde nehraje, jestliže je použita ve hře... Title na jedničku, celkem originální, jen když si budu chtít načíst hru, budu ji muset restartovat... Nápad o Velké noze snad vyjde hezky, počítám, že máš připravený nice příběh. Práci s eventy zvládáš, ne vše je úplně v pořádku, ale to se doladí, stejně. Průchodnost materiálů by taky chtěla doladit. Co ještě... zatím asi nic. Možná mě zase časem něco napadne.
Držím palce. :wink:

Jo a myslím, že dvě témata pro jednu hru jsou zbytečná. Připomínky a rady do hry všichni většinou píší do tématu se hrou. Takže propříště.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » říjen 3, 2010, 5:07 pm

Lukaaash píše:Takže zahrál jsem, zde je má "kritika", ale hlavně také výpis chybek, co jsem našel:

Nejprve chyby:
1. když restartuji hru (End game - To Title), hrdina se objeví uprostřed obrazovky před zobrazeným textem (creative studio uvádí)
2. rozfoukám oheň, dřevo praská, to je v pořádku. co ale není je to, že se zvuk přehrává i po vylezení z baráku.
3. když vyjdu z baráku předtím, než rozfoukám oheň, objevim se venku, po vteřině se objevím zase na jiném místě. po rozfoukání ohně a vylezení ven s dědou už se nepřesunu
4. co zalezu do baráku a znovu vylezu, postava mi zmizí
5. plus mám od všeho 20 věcí
6. chybka v textu - u rozbité ohrady - "budu se muset jít podívat op okolí"
7. můžu si procházet stromy, jak chci - hlavně v pravém dolním rohu (ale to bude asi schválně, že? boj v lese). a nejen zde špatně nastavená průchodnost, i některé jiné předměty. např. špalíčky u domu, kámen, stromky... můžu i třeba lézt po stole
8. "Unable to find file Graphics\System\atb_bar_skin" se ukáže při nalezení kostí ovce a poté průchodem do lesíka (tou chybou jsem zatím skončil hru...), něco pravděpodobně chybí
9. možná ještě ty okraje, tileset

miniCriticism:
Grafika se mi líbí, tuhle jsem snad ani nenašel. Mapování také celkem ujde. Zvuky na pozadí venku - dobré, jinak ta hudba, co máš přibalenou, mi taky nikde nehraje, jestliže je použita ve hře... Title na jedničku, celkem originální, jen když si budu chtít načíst hru, budu ji muset restartovat... Nápad o Velké noze snad vyjde hezky, počítám, že máš připravený nice příběh. Práci s eventy zvládáš, ne vše je úplně v pořádku, ale to se doladí, stejně. Průchodnost materiálů by taky chtěla doladit. Co ještě... zatím asi nic. Možná mě zase časem něco napadne.
Držím palce. :wink:

Jo a myslím, že dvě témata pro jednu hru jsou zbytečná. Připomínky a rady do hry všichni většinou píší do tématu se hrou. Takže propříště.


Umě máš za konstruktivní připomínky 1*, díky ti za ně, je vidět že jsi se tím opravdu zajímal, což mě teší.
k tvým připomínkám:

1) nezkoušel jsem ale není problém opravit - přidáno do úkolů
2) u mě se SE vypnou při východu z domku (asi nějaké špatné pořadí, doladim eventy - přidáno do úkolů
3) ano to je pozůstatek, zatím nefunknčího intra, které je tam z toho důvodu, aby jsi se objevil u té s topy v takové pozici, aby bylo zřejmě že
se jedná o stopu a bylo vidět na ostatní obyvatele kteří na tuto událost reagují (rozhlížení po dalších stopách, babča dojde pro bumbáce ...)
- přidáno do úkolů
4) tady nevím co přesně máš na mysli, z jakýho baráku? z 1. ? před spl. questu s ohněm?
5) ty by mě zajímaly taky
6) ano vím o ní, ale pokaždé jsem se k ní nedostal :D (čti zapomněl) - přidáno do úkolů
7) procházení stromů v dolní části je, jak jsi správně napsal úmysl. plánuji zvětšení mapy a předělání, takže se s největšípravděpodobností
změní i les, ale tu průchodnost bych tam asi zachoval, přijde mi to logické, když mam něco hledat v lese abych do něj mohl i vstoupit (popř
to vyřeším novou mapou) zbytek stromů je taky průchozích? špalky vim
8) atb_bar_skin mi skutečně unikl při nahrávání na web (mam hrozný připojení proto jsem musel výsledný soubor co nejvíce osekat, abych
ho mohl vůbec uploadnout, asi jsem to přepísk :) )
9) okraje už postupně upravuji, už mám vyladěný ty stopy a okraj vody sladěn s trávou

k LOADu - plánuju ho přidat do titlu (asi jako zvedání kamenů (_/Nová hra\_ _/Pokračovat\_ _/Konec\_ jako že to třeba budou šutry ty nějakej nadzvedněš, objeví se nápis - potvrdíš) on celej ten tiltle přejde úpravou, tohle je jen kostra

Ohledně dvou témat - zde chci rozebírat jen postup vývoje, v druhém postu ohledně rad jsem předpokládal spoustu komentů a nechtěl jsem si tim "zasrat" tenhle topic. Příště to tedy sloučím - soráč

a ještě jednou dík za věcné připomínky ;-)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 293
Registrován: listopad 2, 2009, 11:30 am
Bydliště: Horúce Peklo

Re: BigFood

Příspěvek od Raiper34 » listopad 6, 2010, 12:19 pm

Už sa na to teším.... chcelo by to viac obrázkov a pls dokonči to!!!!! Už podľa podpisu vidím že ti aj niečo vieš :D
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: BigFood

Příspěvek od Phoboss » listopad 6, 2010, 1:07 pm

Raiper34 píše:Už sa na to teším.... chcelo by to viac obrázkov a pls dokonči to!!!!! Už podľa podpisu vidím že ti aj niečo vieš :D

No šlo by to rychleji, kdyby se chtěl někdo zapojit do vývoje :-)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: BigFood

Příspěvek od JKlena » listopad 6, 2010, 1:12 pm

Co potřebuješ? teda konkrétne....

Další

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků