Zatím to vypadá zajímavě, ale mám tu pár připomínek.
Například to vězení: Můžeš tam udělat třeba to, že ji chytnou poprvé no ale vzhledem k její chudobě ji odsoudí na pár dní, pak třeba na týden, pak na měsíc pak až provede tu vlastizradu, nebo takhle, aby to nebylo jako že kvůli jedné krádeži nějaké věci (ani nevím jaké) jde hned sedět na doživotí nebo na XXX let
Že vlastně to by bylo divný, aby za krádež třeba jednoho jabka hned nafasovala půl století. (dávám jen příklad
)
Taky mám připomínku ohledně toho, že máš hodně eventů. Z toho si nic nedělej, na začátku je toho vždycky hodně. Hodně eventů, hodně switchů, atd. Například v mém projektu je to takový, že jsem ještě ani nezačal pořádně dělat no a hned mám třeba já nevim 20 variablů, 6 common eventů a neurékom switchů
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let...