Vítej
Tákže, zahrál jsem zatím to kratší, na celou kapitolu se vrhnu později. Myslím, že do tohoto se monstra ani možná nehodí, ale to je věc názoru.
Zaprvé - dialogy určitě vylepši - jsou tam nějaké ty hrubky, čárky chybící, dávej mezery za tečky, čárky a podobně, aby se to dalo číst(!!!) atd.
Zadruhé - mapování není špatné na můj vkus, jen možná o trochu více té trávy, kytek, stromků atd.
Další věc - item, který vezmu, jako například ten
kámen by se přeci nedal sníst (myšleno použít), ten by snad neměl mizet. Vyber v nastavení, že se nedá používat.
Přechody do jiných map, ty jsou taky problémové. Měl bys mít alespoň u každé stejný zvuk, jestliže se nejdená o dveře či něco podobného. Není normální, že když přecházím po cestě, najednou uslyším zvuk otevíraných dveří...
Jinak zatím se mi to líbilo, to, co jsem psal výše, ber spíš jako výpomoc.
PS: Po zahrání celé části vypíšu další věci.
EDITed: So, mnohem lepší, než předtím. Opraveny ty přechody, ale ne úplně, pohraj si s nimi ještě trochu.
Kámen mi, poté, co jsem šel k sochám, z inventáře neubyl.
Ve vesničce jsem nepochopil ty dva stejný dědy a stejný babky, to se mo zdá trochu divné.
Jak je zaseknutá ta holka, tak ten event dej rychlejší, protože to vypadá divně, to vůbec není rozběh, ale chůze.
To - "Tak jo, dej mi tn klíč." se mi také moc nelíbí. Prostě dialogy trošku ještě pořeš.
Jestli chceš, aby s těmi obludami v chrámě někdo bojoval, tak je dej na místa, kterými musím projít, abych se dostal ven...
Žádné věci, co někomu dáváš, vůbec nemizejí. Naopak, může je použít v inventáři před např. pokecem s tím úředníkem a pak nebude hra správně fungovat...
Budovy nemusí být uvnitř tak veliké. Hlavně, aby v nich vůbec něco bylo.
Dva týpci v hospodě hrají karty, ale žádné na stolku nevidím... ? Zkus přidat event s obrázkem karet.
Posledních 10G jsem nenašel taky. Po vězení byly tři bedny, ale další jsem snad přehlédl, či co?
To je zatím vše.
PS 2: Jo a taky bych použil to, co poslal
Grim, jen by to chtělo ještě trochu upravit, jak říkal Vivi.