Ztracený rytíř [VX/VXA]

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 2, 2008, 5:32 pm

Aktualizace 2.11. 17:31:
http://www.mediafire.com/download.php?n2klnh5ndn1


02.11. : verze 1. 02
- úprava budov
- přidán kus pokračování s obojími skupinami


EDIT: verze 1.03
Naposledy upravil Lukaaash dne srpen 6, 2009, 7:37 pm, celkově upraveno 1
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 2, 2008, 5:59 pm

Zahraju a písnu počítám tak do dvou dnů písnu příp. chyby.

Edit: Nevím jestli ostatním, ale mně osobně přijde docela hnusný to pozadí při bitvě. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 2, 2008, 7:13 pm

Výborný, akorát nevím když se to jmenuje Ztracený rytíř, proč je to o několika lidech? Leda tak mě napadá Příběhy ztracených rytířů aby to dávalo smysl.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 3, 2008, 6:48 pm

takhle: bude se tam ještě o něm mluvit a obě skupiny se s ním setkají (s jednou partou se s ním bude ještě hrát a už tam byl).
jestli to dodělám, tak uvidíš... :twisted:
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 6, 2008, 10:34 am

Grim píše:Edit: Nevím jestli ostatním, ale mně osobně přijde docela hnusný to pozadí při bitvě. :twisted:


zkusím s tím něco udělat, ale o pozadí moc nwm
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 6, 2008, 6:19 pm

Lukaaash píše:
Grim píše:Edit: Nevím jestli ostatním, ale mně osobně přijde docela hnusný to pozadí při bitvě. :twisted:


zkusím s tím něco udělat, ale o pozadí moc nwm

Odpověď:
Grim píše:
Česílko píše:mám dotaz nevíte nekdo jak zmenit pri boji to pozadi? aby tam nebylo to pohyblivy a sel tam dat normalni obrazek


Mám to:
Musí se změnit nastavení v script editoru v položce Sprites-Spriteset_Battle řádek 32-59
Kód: Vybrat vše
   #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Battleback Sprite toto je tvorba pozadí pomocí paralaxy
  #--------------------------------------------------------------------------
   def create_battleback
    source = $game_temp.background_bitmap
    bitmap = Bitmap.new(640,480)
    bitmap.stretch_blt(bitmap.rect, source, source.rect)
    @battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
    @battleback_sprite.bitmap = Cache.parallax($game_map.parallax_name)
    @battleback_sprite.ox = 0
    @battleback_sprite.oy = 0
    @battleback_sprite.x = 0
    @battleback_sprite.y = 0
    @battleback_sprite.wave_amp =0
    @battleback_sprite.wave_length = 0
    @battleback_sprite.wave_speed = 0
  end

  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Battlefloor Sprite tot je tvorba mista pod nohama
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_battlefloor
    @battlefloor_sprite = Sprite.new(@viewport1)
    @battlefloor_sprite.bitmap = Cache.system("BattleFloor")
    @battlefloor_sprite.x = 0
    @battlefloor_sprite.y = 218
    @battlefloor_sprite.z = 1
    @battlefloor_sprite.opacity = 255
  end


Jako pozadí se při této úpravě použijePARALAX, který musí být uvedenna mapě a BattleFloor ze systému. A Bitmap je paralax musí být 640x480. :twisted:

Obrázek
Naposledy upravil Grim dne listopad 6, 2008, 7:06 pm, celkově upraveno 1
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 6, 2008, 6:58 pm

hází mi to chybu:

EDIT: a nejde to u žádný bitky....
Přílohy
chyba.PNG
chyba.PNG (7.65 KiB) Zobrazeno 16220 krát
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 6, 2008, 7:10 pm

Sorry to cache.parallax ma myt velke C. A musis to je nutna podminka mit nastavenou Paralax pozadi na mape. Jinak to bude cerne jak vix.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 6, 2008, 7:29 pm

mám to, ale to pozadí se mi zdá trochu debilní:
Přílohy
pozadí bitky.JPG
pozadí bitky.JPG (31.82 KiB) Zobrazeno 16211 krát
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 6, 2008, 7:49 pm

Podle mne je to lepsi, ale mel jsem namysli neco jako spis mapu jako pozadi.
napr takhle:
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 7, 2008, 5:32 pm

to tvý vypadá líp, to jo
budu se muset mrknout do skriptu, abych posunul hráče trochu níž, mám Sideview Battle System Version 2.7
a kde si sehnal tu podlahu? Tahle by se tam možná hodila...
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 7, 2008, 5:51 pm

teď mi to píše tuhle chybu, ale jen při battle testu, ve hře už ne...

EDIT: chyba se objeví u Cache, je to v tom, co jsem přidal do Spriteset_Battle....
Přílohy
chybka.jpg
chybka.jpg (10.1 KiB) Zobrazeno 16198 krát
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 7, 2008, 6:15 pm

zkus toto komplet, prepis puvodni verzi ale predtim zazalohuj projekt:
Kód: Vybrat vše
#==============================================================================
# ** Spriteset_Battle
#------------------------------------------------------------------------------
#  This class brings together battle screen sprites. It's used within the
# Scene_Battle class.
#==============================================================================

class Spriteset_Battle
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Object Initialization
  #--------------------------------------------------------------------------
  def initialize
    create_viewports
    create_battleback
    create_battlefloor
    create_enemies
    create_actors
    create_pictures
    create_timer
    update
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Viewport
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_viewports
    @viewport1 = Viewport.new(0, 0, 544, 416)
    @viewport2 = Viewport.new(0, 0, 544, 416)
    @viewport3 = Viewport.new(0, 0, 544, 416)
    @viewport2.z = 50
    @viewport3.z = 100
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Battleback Sprite toto je tvorba pozadí
  #--------------------------------------------------------------------------
   def create_battleback
    source = $game_temp.background_bitmap
    bitmap = Bitmap.new(640,480)
    bitmap.stretch_blt(bitmap.rect, source, source.rect)
    @battleback_sprite = Sprite.new(@viewport1)
    @battleback_sprite.bitmap = Cache.parallax($game_map.parallax_name)
    @battleback_sprite.ox = 0
    @battleback_sprite.oy = 0
    @battleback_sprite.x = 0
    @battleback_sprite.y = 0
    @battleback_sprite.wave_amp =0
    @battleback_sprite.wave_length = 0
    @battleback_sprite.wave_speed = 0
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Battlefloor Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_battlefloor
    @battlefloor_sprite = Sprite.new(@viewport1)
    @battlefloor_sprite.bitmap = Cache.system("BattleFloor")
    @battlefloor_sprite.x = 0
    @battlefloor_sprite.y = 192
    @battlefloor_sprite.z = 1
    @battlefloor_sprite.opacity = 128
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Enemy Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_enemies
    @enemy_sprites = []
    for enemy in $game_troop.members.reverse
      @enemy_sprites.push(Sprite_Battler.new(@viewport1, enemy))
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Actor Sprite
  #    By default, the actor image is not displayed, but a dummy sprite is
  #    created for treating enemies and allies the same, if required.
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_actors
    @actor_sprites = []
    @actor_sprites.push(Sprite_Battler.new(@viewport1))
    @actor_sprites.push(Sprite_Battler.new(@viewport1))
    @actor_sprites.push(Sprite_Battler.new(@viewport1))
    @actor_sprites.push(Sprite_Battler.new(@viewport1))
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Picture Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_pictures
    @picture_sprites = []
    for i in 1..20
      @picture_sprites.push(Sprite_Picture.new(@viewport2,
        $game_troop.screen.pictures[i]))
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Timer Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_timer
    @timer_sprite = Sprite_Timer.new(@viewport2)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose
    dispose_battleback_bitmap
    dispose_battleback
    dispose_battlefloor
    dispose_enemies
    dispose_actors
    dispose_pictures
    dispose_timer
    dispose_viewports
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Battleback Bitmap
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_battleback_bitmap
    @battleback_sprite.bitmap.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Battleback Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_battleback
    @battleback_sprite.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Battlefloor Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_battlefloor
    @battlefloor_sprite.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Enemy Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_enemies
    for sprite in @enemy_sprites
      sprite.dispose
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Actor Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_actors
    for sprite in @actor_sprites
      sprite.dispose
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Picture Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_pictures
    for sprite in @picture_sprites
      sprite.dispose
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Timer Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_timer
    @timer_sprite.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose of Viewport
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_viewports
    @viewport1.dispose
    @viewport2.dispose
    @viewport3.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Frame Update
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    update_battleback
    update_battlefloor
    update_enemies
    update_actors
    update_pictures
    update_timer
    update_viewports
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Battleback
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_battleback
    @battleback_sprite.update
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Battlefloor
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_battlefloor
    @battlefloor_sprite.update
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Enemy Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_enemies
    for sprite in @enemy_sprites
      sprite.update
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Actor Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_actors
    @actor_sprites[0].battler = $game_party.members[0]
    @actor_sprites[1].battler = $game_party.members[1]
    @actor_sprites[2].battler = $game_party.members[2]
    @actor_sprites[3].battler = $game_party.members[3]
    for sprite in @actor_sprites
      sprite.update
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # *Update Picture Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_pictures
    for sprite in @picture_sprites
      sprite.update
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Timer Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_timer
    @timer_sprite.update
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update Viewport
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_viewports
    @viewport1.tone = $game_troop.screen.tone
    @viewport1.ox = $game_troop.screen.shake
    @viewport2.color = $game_troop.screen.flash_color
    @viewport3.color.set(0, 0, 0, 255 - $game_troop.screen.brightness)
    @viewport1.update
    @viewport2.update
    @viewport3.update
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Determine if animation is being displayed
  #--------------------------------------------------------------------------
  def animation?
    for sprite in @enemy_sprites + @actor_sprites
      return true if sprite.animation?
    end
    return false
  end
end
Přílohy
wasteland.png
pozadi z hry COM
wasteland.png (24.87 KiB) Zobrazeno 16195 krát
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 7, 2008, 7:01 pm

bohužel to dělá pořád....
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 7, 2008, 7:29 pm

Lukaaash píše:bohužel to dělá pořád....

Tak v tom pripade bude asi problem v tom ze to side battle system nejak prepisuje. :idea: popr posli script na Side battle system. :?:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 8, 2008, 12:18 pm

ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 8, 2008, 4:14 pm

V sekci VX pokec je funkcni zmena battle back na obrazek a battle test funguje. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 9, 2008, 3:43 pm

nová verze s RTP:
http://www.mediafire.com/download.php?n2klnh5ndn1

09.11. : verze 1.03
- úprava
- verze plná RTP
- kus pokračování

EDIT: od této chvíle už nefungují savy z minulých her, důvodem je přidaný script
Naposledy upravil Lukaaash dne srpen 6, 2009, 7:39 pm, celkově upraveno 1
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 27, 2008, 6:32 pm

video ze hry (spíš jen obrázky), nic moc nového...
Naposledy upravil Lukaaash dne srpen 6, 2009, 7:39 pm, celkově upraveno 1
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » listopad 27, 2008, 6:42 pm

Windowskin je suprovej, suprový jsou i zprávy typu quest súplněn a celý to vypadá mnohem líp než v poslední verzi co jsem hrál. Doufam že brzo vydáš další.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 27, 2008, 6:47 pm

zajímavé video ze hry. už se těším na další pokr. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 27, 2008, 6:52 pm

když se víc dostanu k pc, přes weekend (skoro) vždycky kousek udělám, vždycky něco novýho najdu a vložim to tam, i různý skripty, pořád se to bude měnit...
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 29, 2008, 2:30 pm

Dotaz co je toto po stisku 'mezerniku'
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 29, 2008, 9:11 pm

jj, myslel jsem si, že se k tomu někdo dostane.
chtěl bych u každé části udělat mapku po stisknutí nějaké klávesy - u jeskyní by se ukázalo něco jako že toto místo nemá mapu...
asi jsem to tam zatím neměl dávat, ale snad to tolik nevadí.
a zkoušel jsem nastavit na různé klávesy, ale mám v tom trochu zmatek... je to nastavený nějak divně, když tam nastavím třeba na R, tak se musí zmáčknout Enter, nebo tak nějak... vůbec nwm, kt. tam dát, aby se to nemíchalo do normálního ovládání, jako do šipek, do potvrzení, do menu

EDIT: a nastavení nepřátel + těch magičů bych ještě možná trochu poupravil, někdy se mi ty nepřátelé zdaj moc těžký a někdy moc slabí,
a pls jestli někdo máte nějaký problém, tak to řekněte, abych to mohl spravit
Přílohy
klávesy.jpg
klávesy.jpg (29.14 KiB) Zobrazeno 16217 krát
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » listopad 29, 2008, 9:53 pm

S klávesama se to má takhle skrz F1 př testu se ukáže menu a 3 záložka je nastavení kláves:
Obrázek
Obrázek

PředchozíDalší

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků