Ztracený rytíř [VX/VXA]

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » listopad 29, 2008, 9:58 pm

jj, díky za pomoc, už jsem to při tom testu viděl, ale nenapadlo mě, že to jsou vlastně ty klávesy...

a cože jsi to zmáčkl za klávesu? mám to přiřazeno k W
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » listopad 30, 2008, 9:24 pm

Jop, tohle vypadá good, možná i very good ;-) Určitě to bude dobrá hra, ve full.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » prosinec 1, 2008, 3:49 pm

Dome je taky dost dobrý.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 2, 2008, 6:15 pm

nwte někdo, ktrym programem by se dal předělat zvuk .amr (z mobilu) do jiného formátu (třeba .ogg) ? zkoušel jsem to přes audacity, ale když se to načetlo, udělalo to pěkně hnusný zvuk
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Příspěvek od Grim » prosinec 2, 2008, 6:40 pm

Obrázek

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Příspěvek od remind » prosinec 3, 2008, 2:07 am

Video pěkný ale za tu hudbu k tomu bych tě uškrtil xD

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 3, 2008, 11:52 am

To Grim: dík, vyzkoušim, a na icq tak nejdříve buď dnes navečer (3.12.) a nebo zítra navečer (4.12.)

EDIT: To remind: jj, to next video přidám better song
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 5, 2008, 7:03 pm

Zajímalo by mě, jesi někdo další pracuje na vx, jestli mám nějakou konkurenci :twisted:
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » prosinec 5, 2008, 7:06 pm

konkurence je dobrá, nutí tě dělat to líp a líp. Ale u tebe to ani neni třeba.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 7, 2008, 6:13 pm

Shrnuji nějaké info:
:arrow: Příběh :idea: (ÚPLNÝ ZAČÁTEK) Generál Erik se svou družinou hledá na Zapovězeném ostrově suroviny. Náhle je začnou napadat v jeskyních zombie a nakonec družina složená z vojáků + Trigrida a Gaspina, přijde o generála, který zůstane v jeskyni. Družina uprchne a vrátí se ke králi, kterému vše nahlásí. Na ostrov se vydají vojáci a horníci a začnou dobývat a dolovat. Po třech letech se znovu objeví zombie a všichni, až na pár výjimek, utečou. O Erikovi se ale bude mluvit všude i po těch třech letech. Příběh pokračuje od dvou skupinek - mladých válečníků a mágů.
(Toto jste už asi věděli - tedy ci co to hráli...)

:idea: Od mágů: - Alissa a Dalgol, kteří chtějí vyléčit bláznivého krále. Budou putovat nejprve ke králi, a když nebudou schopni pomoci, vydají se za jedním starým moudrým mágem. Ten jim před svou smrtí ještě stačí povědět, že určité magické schopnosti má jeden poutník.
Na své cestě potkají Gaspina, který jim bude pomáhat.

:idea: Od válečníků: - Garry a Neil, dva mladíci, co se vydali pomáhat lidem. Na své cestě potkají Trigrida, se kterým budou prohledávat menší ostrůvky.

:idea: - Obě skupiny se kdesi setkají a spolu tak budou vyhledávat questy, dokud nenarazí na toho tajemného poutníka (a bude surprise (pro někoho možná ne :) )) + (samozřejmě, že se ještě předtím Gaspin a Trigrid od nich oddělí)

:idea: - Alissa a Dalgol se od "poutníka" dozví potřebná kouzla + info k oléčení krále a vrátí se k němu

:idea: - Garry a Neil se spojí s tajemným "poutníkem" a společně se tak dozví tajemství toho zapovězeného ostrova

:arrow: - s válečníky počítám tak delší hru jak s mágy

:arrow: - bude také mapka (u každé mapy ale ne - např. v domech nebo v jeskyních) , ale někdy může vadit při chůzi, objeví se při podržení tlačítka

:arrow: -jestli chcete nějaké další info, doplním

EDIT: Jinak na projektu teď pracuji minimálně, ale snažím se, nejvíc se k tomu dostanu asi tak příští týden...
Naposledy upravil Lukaaash dne srpen 6, 2009, 7:41 pm, celkově upraveno 1
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Příspěvek od Sorc » prosinec 7, 2008, 6:17 pm

Nic proti ale jak může ehm... poutník (abych neprozradil pro ty s nižším IQ) mít magické vlastnosti a vědět jaká je podstata toho ostrova?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 7, 2008, 6:21 pm

poutník - putuje a nabírá různé zkušenosti + poutník, který je na cestě již !tři roky! (moc prozrazuju), který se někde ztratil....
ObrázekObrázek Obrázek

 
Příspěvky: 1
Registrován: prosinec 7, 2008, 8:37 am

nejede mi to

Příspěvek od crazy » prosinec 23, 2008, 2:06 pm

ahoj nejede mi to piše mi to že nelze nalézt soubor RGSS202E.dll co stim?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: nejede mi to

Příspěvek od Grim » prosinec 23, 2008, 6:27 pm

crazy píše:ahoj nejede mi to piše mi to že nelze nalézt soubor RGSS202E.dll co stim?

Nahraj RGSS202E.dll do adresare s hrou.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Příspěvek od Maxicek » prosinec 26, 2008, 10:52 am

Tu Fox, jak pokračuje hra? Nějáký další info bude?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » prosinec 26, 2008, 10:58 am

Ále, teď nějak sem se k tomu nedostal vůbec, ale zkusím to, myslel jsem, že už kolem toho Novýho roku bych to mohl vydat, ale nwm.
A myslím, že hru budu vydávat pořád, něbude to demo, ale hra ve vývoji, prostě to po každým delším (nebo kratším) úseku vydám a je to...
ObrázekObrázek Obrázek

 
Příspěvky: 1
Registrován: prosinec 7, 2008, 8:37 am

super

Příspěvek od crazy » prosinec 27, 2008, 11:18 am

tak už mi to jede a musím říct že je to opravdu skvělé jen tak dal !!! :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » březen 14, 2009, 7:16 pm

Malá kritika :
Obrázek
Jinak hrál jsem a jedním slovem : HUSTÝ
Jo a u vos se mě přidává ne jako u slimů 3 a tak dále, ale rovnou 3000 EXP! Takže to prosím oprav, až tady bude ještě lepčí hra než je (vypadá to, že tohle přesahuje bodovou hranici takže : 14/10 :lol: )
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » březen 16, 2009, 5:17 pm

ježiši dikes moc, toho stromu sem si ňáko nevšim :? ,
jinak o tom exp snad vim ale supr že si toho všimnul další člobrda, v další verzičce by to mělo být už vše snad opraveno :twisted:

A Velmi oceňuju tolik bodů co si mi dal!!! :twisted: :wink:
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 232
Registrován: leden 14, 2008, 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Drago » březen 20, 2009, 1:53 am

Před chvílí jsem tuto hru hrál a těžko se mi hledá něco, co bych vytknul. Nenašel jsem tam zatím snad jedinou pravopisnou chybu, mapy působí živě a propracovaně, dialogy jsou dobře napsaný a postavy mají osobnost. Tohle všechno platí do části v jeskyni po poražení prvního bosse, dál jsem se bohužel zatím nedostal, protože po cestě do kempu mě zabil pavouk a neměl jsem to ani uložený (nemohl jsem najít dřevo, který by šlo sebrat).

Takže jenom drobnosti:
Ty stromy a celkově grafika z RMXP se tam moc nehodí a taky bys možná mohl odstranit to menu při přehrávání intra. Taky by se hodil fullscreen, protože se mi při tom malým rozlišení docela špatně četly texty a když jsem to zkusil přes alt+enter, tak se to sice hodilo přes celou obrazovku, ale poblikávalo to, takže se to skoro nedalo hrát.

Jinak skvělá hra, jen tak dál. ;)
Aktuální projekty:

D.Soul [start projektu - 22.2.2008]
- Hotovo |||||||||| 30%

eXperiment [start projektu - netu?ím]
- Hotovo |||||||||| 50%

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » březen 20, 2009, 8:52 pm

dík, mrknu na to, ten full screen zkusim, ale když ti to bliká po altentru, tak nwm jesi to pude, když to nastavim...
ale ty stromy... no, já už je tam mám dost implementovaný... nějak se mi je nechce odstraňovat...
a menu z intra nwm, taky na to kouknu, možná to intro předělám úplně
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Příspěvek od Vivi » březen 22, 2009, 6:03 pm

Týden jsem tady nebyl a zapomněl jsem napsat další věc. U toho Questu v domku na pláži (jak mám zabít ty netopýry) jsem je všechny poodstranil ale když se zaptám tý ženský nebo toho chlapa tak ho ještě nemám splněnej. Buďto jsem bybej a mám tam přisunout tu bednu nebo by se hodilo to trožku poopravit.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » březen 24, 2009, 3:29 pm

jasně, díky, ten questíček by už měl být opravený, ale dík za snahu, na to jsem taky přišel náhodou, u jednoho toho netopýra nebyl Variable +, takže se nepřipočítal jako zabitý do questu ...
:twisted:
ObrázekObrázek Obrázek

 
Příspěvky: 0
Registrován: červen 6, 2009, 8:58 pm

Moje postřehy

Příspěvek od jaaja » červen 11, 2009, 8:37 am

1) taky jsem si všimla vos, ale zase já bych je tam nechala, protože náhle byli hrdinové na 16 LVL ani nevím jak :-) Ale vážně, možná bys tak nějakou takovou vzácnou levelovací příšeru mohl nechat, protože já zas nemám ráda, když hodinu musím zabíjet furt stejný nudný příšery, jen abych se dostala na další level, abych zjistila, že potřebuju hrát ještě další tři hodiny stejným způsobem, jen abych měla level dostatečně vysoký na to, abych pořád neumírala. Nebo možná místo intro/neintro dej možnost volby levelu obtížnosti...

2) i quest s netopýry mě zklamal, protože ani mě se ho nepovedlo splnit, takže ráda slyším (ehm, čtu), že už je to opravené

3) zejména u válečníků by se mi líbilo, kdyby ve hře bylo kromě boj a útěk ještě autobattle... Mám tu funkci moooc ráda a tady mi chybí

4) mágové to mají oproti svalovcům strááášně těžký. Ta děvčica vlastně kromě hůlčičky, která hned prvním příšerám bere jen jeden až nula životů (a ty jich mají tuším sto), nemá žádnou zbraň ani ve formě kouzla. Její oslepování jí na prvním levelu funguje tak jednou za sto let, a hned za humny chudáčci narazí na tlupu čtyř pořádně silných maníků, kteří se na ně hned vrhnou, takže se jim nedá vyhnout třeba do doby, kdy se budou cítit pevnější v kramflecích. Taky zásobník many každé postavy je tak strašně prťavý, že při ceně kouzel a množství many, které je možno najít v okolí, vlastně postavám ve světě plné příšer a záporáků nedá možnost příliš dlouho kouzlit , takže pak jsou odkázáni na ty svoje hůlčičky. Ani jejich kouzla nejsou příliš účinná oproti partě svalovců.
A taky tu chybí nějaká levná možnost doplnění energie na začátku. Svalovci měli ségru, co jim zadarmo vyvařovala, ale u chudáčků mágů jsem takovou možnost nenašla.

5) být tebou se pořádně zamyslím nad umístěním ohnišť pro ukládání. Někde jich bylo nadbytečně hustě, a někde se zas člověk skoro modlil ať už na nějaké narazí. A dřevo.... uá, já chci víc dřeváááá. Vždyť v lese by se daly olámat aspoň větvičky. Nic totiť nedokáže zkazit radost ze hry tak, jako když se prodíráš lesem plným příšer, dojdeš k bossovi, zjistíš, že nemáš dřevo na uložení hry, ........ a nedáš ho na první pokus.... I když Tvoji bossové zatím teda nebyli zas tak nějak příšerně těžcí (teda až na tu neporazitelnou věc v jeskyni), znám hry, kdy se člověk u každého bosse pěkně opotí a sáhne na dno svých sil i zásob.

6) moc se mi líbí, že při bitvě vidíš kolik ta příšera proboha má životů.

7) jinak to (až na tu krátkost a nedodělanost) vypadá skvěle, takže se těším na finální verzi (ve které doufám budu moci použít svůj save válečníků na hoodně vysokém levelu díky přejícím vosičkám).

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od Lukaaash » červen 11, 2009, 9:34 am

:arrow: jaaja
super, další kritika! díky ti moc
add 1) no, vosy nechám tak, jak tam jsou, ale nějaké ty expovací monstra tam někde schovám :twisted:
a intro určo trochu předělám, ale to easy/hard nedám, to mi přijde vcelku zbytečný a sebralo by to navíc spousty drahocenného čásku...
add 2) jj
add 3) myslim, že to jde nastavit, ok zkusim to tam hodit
add 4) asi tu cestu magičům trošku ulehčim, dám tam spíše více logických hádanek než bojů, ale ty bandity tam na začátku nechám (upravím jejich životnost) a bude tu i nějaký menší questík s nimi...
a určitě jim tam ještě dám lepčí kouzlíčka, tojo
add 5) ok ok, na tom taky zapracuju
add 6) thx - scriptík RPG Tankentai 2.7 English v1.8
add 7) k tomu savu - jasne, ale nwm nwm, asi už ti to nebude fungovat, maximálně tam přidám save od výběru hrdinů, jestli to někdo nebude chtít celý znovu procházet, jen tam je pár chybek opravených, nějaká místa předělaná a myslim že zombíci mají jiný charset taky...
a já se těším taky na finální verzi, což zatim nwm, kdy bude, jestli si přes prázdky nevydělám na pořádný pc :) ale stejně, chtěl bych tu hru o hoooooodně delší a nějak se na to moc necejtim v poslední době, i když tuto práci bych moc chtěl dokončit

díky za připomínky a za hraní mojí hri, jaajo :twisted:
ObrázekObrázek Obrázek

PředchozíDalší

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků