1) taky jsem si všimla vos, ale zase já bych je tam nechala, protože náhle byli hrdinové na 16 LVL ani nevím jak
Ale vážně, možná bys tak nějakou takovou vzácnou levelovací příšeru mohl nechat, protože já zas nemám ráda, když hodinu musím zabíjet furt stejný nudný příšery, jen abych se dostala na další level, abych zjistila, že potřebuju hrát ještě další tři hodiny stejným způsobem, jen abych měla level dostatečně vysoký na to, abych pořád neumírala. Nebo možná místo intro/neintro dej možnost volby levelu obtížnosti...
2) i quest s netopýry mě zklamal, protože ani mě se ho nepovedlo splnit, takže ráda slyším (ehm, čtu), že už je to opravené
3) zejména u válečníků by se mi líbilo, kdyby ve hře bylo kromě boj a útěk ještě autobattle... Mám tu funkci moooc ráda a tady mi chybí
4) mágové to mají oproti svalovcům strááášně těžký. Ta děvčica vlastně kromě hůlčičky, která hned prvním příšerám bere jen jeden až nula životů (a ty jich mají tuším sto), nemá žádnou zbraň ani ve formě kouzla. Její oslepování jí na prvním levelu funguje tak jednou za sto let, a hned za humny chudáčci narazí na tlupu čtyř pořádně silných maníků, kteří se na ně hned vrhnou, takže se jim nedá vyhnout třeba do doby, kdy se budou cítit pevnější v kramflecích. Taky zásobník many každé postavy je tak strašně prťavý, že při ceně kouzel a množství many, které je možno najít v okolí, vlastně postavám ve světě plné příšer a záporáků nedá možnost příliš dlouho kouzlit , takže pak jsou odkázáni na ty svoje hůlčičky. Ani jejich kouzla nejsou příliš účinná oproti partě svalovců.
A taky tu chybí nějaká levná možnost doplnění energie na začátku. Svalovci měli ségru, co jim zadarmo vyvařovala, ale u chudáčků mágů jsem takovou možnost nenašla.
5) být tebou se pořádně zamyslím nad umístěním ohnišť pro ukládání. Někde jich bylo nadbytečně hustě, a někde se zas člověk skoro modlil ať už na nějaké narazí. A dřevo.... uá, já chci víc dřeváááá. Vždyť v lese by se daly olámat aspoň větvičky. Nic totiť nedokáže zkazit radost ze hry tak, jako když se prodíráš lesem plným příšer, dojdeš k bossovi, zjistíš, že nemáš dřevo na uložení hry, ........ a nedáš ho na první pokus.... I když Tvoji bossové zatím teda nebyli zas tak nějak příšerně těžcí (teda až na tu neporazitelnou věc v jeskyni), znám hry, kdy se člověk u každého bosse pěkně opotí a sáhne na dno svých sil i zásob.
6) moc se mi líbí, že při bitvě vidíš kolik ta příšera proboha má životů.
7) jinak to (až na tu krátkost a nedodělanost) vypadá skvěle, takže se
těším na finální verzi (ve které doufám budu moci použít svůj save válečníků na hoodně vysokém levelu díky přejícím vosičkám).