Maker Rally [VXA]

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 16, 2012, 11:12 pm

Tak jsem se pustil do menší jednoduché hry. Jak již název napovídá, půjde o závody autíček, samozřejmě půjde závodit jen s počítačem. Koncept je asi takový: vy,jakožto manager,si najmete řidiče,který bude za vás závodit na okruzích,ve městě,na lesních cestách.. ve hře bude zatím neupřesněný počet tratí. Vše,i váš řidič,něco stojí,vaším výdělkem bude suma za vítězství v závodě,za získané prémie pak můžete nakoupit nové vybavení do dílny,najmout nové a šikovnější řidiče,koupit nové vybavení do vašeho auta,opravovat,vylepšovat a další věci,taktéž každý závod něco stojí na startovném. Lepší a delší závod více stojí a je těžší,ale také přináší více peněz. Po dobu závodu budete ovládat auto(řidiče) v ostatních fázích sebe,jakožto managera. Každá trať má jinou obtížnost,budou na ní různé překážky nebo naopak různé prémie a bonusové úkoly... auto nebude nerozbitné a benzin nebude nekonečný ;) i volba řidiče může mít na průběh závodu vliv...
tak snad sem to napsal nějak srozumitelně :p
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od SanDiego » srpen 17, 2012, 5:54 am

Vypadá to hezky. GooD LucK s tvorbou.
A jen taková malinká otázka : Plánuješ dělat i demo téhle hry ? Jen protože by mě zajímalo jak si s tím pohraješ :D. Přeci jen, když je to RPG maker tak proč neudělat třeba strategii že :) ?

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 17, 2012, 2:32 pm

SanDiego píše:Vypadá to hezky. GooD LucK s tvorbou.
A jen taková malinká otázka : Plánuješ dělat i demo téhle hry ? Jen protože by mě zajímalo jak si s tím pohraješ :D. Přeci jen, když je to RPG maker tak proč neudělat třeba strategii že :) ?


Demo? nevím,spíš ne,ono to zas nebude nějaký ohromný,takže demo asi ne,ale určitě nějaká raná verze ano s tím,že pak to můžu vylepšit.. jinak právě proto,že to je rpg maker,tak potřebuji občas nějaké rozptýlení a tak mě napadají různé logické a akční hříčky,nebo třeba i strategie :D ale to by bylo na moc dlouho.. ;) ono právě i z těhle věcí se pak spousta věcí dá použít do rpg her,byť se to na první pohled nezdá :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 17, 2012, 6:08 pm

Úplně první dva screeny,stále hledám nejvhodnější grafické prvky,takže nakonec to může vypadat trochu jinak. ;)

Obrázek
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Michalc » srpen 17, 2012, 7:17 pm

Ty screeny vypadají hodně dobře a i ten námět zní dost zajímavě. Určitě by mě zajímalo, jak tohle dopadne, protože takovýhle projekt jsme tu ještě neměli. Takže hodně štěstí a dávkuj další screeny a informace :D ...
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Poryg » srpen 19, 2012, 8:52 pm

Hmmm, to by mě zajímalo, jak tam chceš udělat akceleraci, zpomalování a zatáčení. Nechci říct, že je to nemožné, jen by mě zajímalo, jak a jestli to bude zrychlovat, jak to bude zatáčet,...
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od SanDiego » srpen 21, 2012, 7:15 pm

To zatáčení není možná ani tak velký problém. Stačí si s tím pořádně pohrát a má to.
Líbí se mi to okolí akorát co mohu na screenu vytknout je že jsou tam středověké postavy :) .
Možná je to jen test a nedával jsi tam zatím charaktery ale jinak by to bylo divný... středověký muž a řídit auto ? :D
Každopádně se moc těším.

PS: Sice to tak nevypadá ale zdá se mi že jde v RPG makeru udělat cokoliv. Například ta strategie není špatný nápad. Jen kdyby se toho někdo ujal ... mohlo by to bejt docela luxusní.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Sorc » srpen 21, 2012, 7:29 pm

Rozhodně jsem na to zvědavý :)

SanDiego: Nápad na strategii jsem měl kdysi taky, ale problém je s inteligencí nepřítele. To, co jsme s pár lidma udělali vypadalo zajímavě, ale AI bylo moc.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 21, 2012, 8:29 pm

Sem rád že se to zatim líbí,ty postavy sou tam jen tak na zkoušku,char nemám a i hledám třeba závodníka a tak.. takže zatim grafika neni a nebude dokonalá... jinak zatim mi větší potíže dělá plynulost pohybu při změnách směru,ale nějak si s tim pohraju a určitě sem pak hodim třeba testovací video s pohybem... ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 22, 2012, 2:40 pm

Tak sem pro vás narychlo zpíchnul testovací video s pohybem,co zatim mám,stále řešim pár problémů,mám několik možností,tak vybírám. Na videu je i mírné zrychlení a zpomalení,ale nevim,jestli to tam poznáte,jinak ten pohyb auta je trhaný,tak zatim řešim,jak nejlépe to vymyslet,zatím testuju. ;)

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Vivi » srpen 22, 2012, 4:47 pm

Tenhle projekt podle screenů a videa vůbec nevypadá špatně, rozhodně na tom dělej dál.
Jinak to trhané auto je hráč?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 22, 2012, 5:14 pm

Vivi píše:Tenhle projekt podle screenů a videa vůbec nevypadá špatně, rozhodně na tom dělej dál.
Jinak to trhané auto je hráč?



To auto je hráč z hráčského pohledu,ale z pohledu systému ne ;)

Vzhledem k tomu,že pozice beru na políčka,tak největší problém je ve chvíli,kdy autíčko vykonává pohyb z jednoho políčka na druhé,v tu chvíli nemůže udělat jiný pohyb,jinak to působí problémy,musí se řešit plynulost zatáčení,aby nešlo jednim stiskem autíčko otočit na druhou stranu,zabránit tomu,aby se točilo na jednom místě a tisíc jiných věcí,neni to tak jednoduché,jak to na první pohled vypadá.. to trhání je právě způsobeno chvílí,kdy to čekuje klávesnici.. i to se dá řešit,ale pak zase vznikají jiné problémy,třeba že auto jede furt doprava,ale je už otočené jinam,takže i tomuhle se musí zabránit apod... jak říkám,nejtěžší je ta chvilka,kdy vykonává pohyb z jednoho políčka na druhé...ale já to nějak vyřešim... jako vložený obrázek se mi to nechce dělat nebo na pozice x,y.. to by dělalo zase problémy s překážkami apod... no uvidíme ;) držte palce :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od SanDiego » srpen 22, 2012, 5:15 pm

To řízení se mi dost líbí. Z tebe sem dostal chut na projekt v našem reálném životě z dnešní doby.
Možná něco zpíchnu a uvidiím

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od SanDiego » srpen 22, 2012, 7:19 pm

Mohl bych se zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi VX tilesetem a VX Ace ? Myslím že není žádný ne ?
Sorry že to píšu tady , ale nechce se mi kvůli takové prkotině zakládat téma.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 22, 2012, 9:01 pm

SanDiego píše:Mohl bych se zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi VX tilesetem a VX Ace ? Myslím že není žádný ne ?
Sorry že to píšu tady , ale nechce se mi kvůli takové prkotině zakládat téma.


Myslim,že žádný neni,respektive vxa má trochu jinak řešený co je podklad a co je na tom,takže některé tilesety z vx mohou mít třeba podlahu v b,c,d.. ale jinak sou tušim stejný... jinak téma založený je,když koukneš do fóra rpg maker vx,tak tam je založený téma Dotazy ohledně VXA,tak to můžeš dávat tam ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 19
Registrován: květen 23, 2012, 5:35 am

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od SanDiego » srpen 23, 2012, 6:13 am

Ok tak dík :) .

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 25, 2012, 4:39 pm

Nové info:
Takže trhání autíčka se mi zdá se podařilo vyřešit,už to plynule jezdí i zatáčí,takže vše může zdárně pokračovat. Ve hře bude na výběr nejspíš z 5 řidičů,každý z nich bude mít nějaký přínos pro závod(ať už negativní nebo pozitivní). Rozhodl sem se udělat do hry 10 různých závodních okruhů. Jedna mapa bude sólo závod(časovka), ostatní pak normálně se soupeřem. Přemýšlím o zvýšení počtu rychlostí z 6 na 12. Maximum aut na trati sem zatím stanovil na 4.
Aktuální stav:
příběh,texty = 10%
mapy = 2%
grafika,animace = 1%
zvuky,hudba = 0%
scripty,eventy = 2%
celkově hotovo = 3%
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Poryg » srpen 29, 2012, 9:34 pm

Hmmmm... Tak mě napadá... Jak jsi mluvil o tom, že by se dalo nakupovat i vylepšení, tak mě napadlo, že by se mohlo dát nakupovat i pneumatiky, které by byly lepší na jednom povrchu, ale horší na jiném, atd. (třeba horší zaáčení, zrychlování, atd.) I když to už asi je trochu moc, no :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 29, 2012, 10:58 pm

Mno,tak poodhalim zase kousek... pneumatiky se samozřejmě dokupovat budou,ale jejich funkce bude trošku jiná,určitě nebudou mít vliv na zrychlení nebo zpomalení,protože dost dobře nevim,co by při zpomalení o jednu rychlost mělo to auto jako udělat s rozdílnou pneumatikou,furt je to snížení o jednu rychlost :) ale můžou mít vliv na jízdní vlastnosti,ale tohle chci trochu nechat jako překvapení ;) a zcela určitě se vám může stát,že vám pneumatika praskne či se opotřebí... pokud se to stane při závodu,pak je konec :P
Dále prozradím,že půjde třeba dokoupit větší nádrž na palivo,při menší nádrži bude nutné dotankovávat apod ;)
Lepší motor přinese možnost většího zrychlení a lepší karoserie větší výdrž před nárazy.
Velkou roli bude hrát i řidič ;)
Po trati jsou rozmístěny kontrolní body,kterými musí auto projet,jinak můžete dělat psí kusy.
Zničení auta,nepojízdnost auta,smrt řidiče= konec závodu. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Poryg » srpen 30, 2012, 9:53 pm

Smrt řidiče = koupit si nového :)

A co když nebudu mít na nového peníze? To bude úplný konec hry? :)

Tím zrychlením a zpomalením... Sice by to zvyšovalo nebo snižovao jen o jednu rychlost, to je pravda, ale zase třeba pneumatiky, které jsou vhodné dejme tomu na písek, kloužou třeba na ledě, což má za následky horší brždění, protože to klouže, horší zrychlení, protože to klouže, čímž se to nemá o co opřít, větší nestabilitu, jak jinak než samozřejmě taky protože to klouže,... :)

Každopádně praskání pneumatik se mi líbí, i když když praskne jedna, pořád se dá dojet závod, v NFS Undercover jsem jednou najel na hřebíky, což mi zničilo veškeré pneumatiky, ale přesto jsem se ještě šoural 15km/h rychlostí :)

Damnit, omlouvám se za svou veselost, jen jsem včera udělal reparát z matiky na trojku.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » srpen 31, 2012, 5:27 pm

Tak samozřejmě pokud ti umře řidič a budeš mít peníze na nového,tak si ho můžeš koupit ;) ale v daném závodě je smrt řidiče prostě konec závodu a musíš vyčkat na další ;) a pokud nebudeš mít peníze a půjdeš do mínusu,tak hra končí,ale ekonomický systém nechci dělat moc složitý,takže se ještě rozmyslim,co vše tam bude ;)

A jen tak mezi řečí,co si představuješ pod pojmem horší brždění a horší zrychlení??

Tohle nebude NFS :D ale možná přidělám možnost odtlačit auto :DD né,prostě i když dojedeš pomalou rychlostí,tak nejspíš prohráváš závod... tak nevím,jestli by se někomu chtělo šourat deset minut po okruhu pomaličku,jen aby dojel a věděl už dopředu,že prohrál :) ale třeba udělám nějaký kompromis :)

A gratulace za zvládnutou zkoušku ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 295
Registrován: únor 13, 2008, 4:41 pm

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od Pinsius » září 2, 2012, 1:39 pm

Vyzerá super :) Rozhodne skúsim nejaké to demíčko ..
Stare RM projekty zrušené (viď stare prispevky) a RPG Makeri už nerobim(asi 3. rok). Momentalne sa sustredim na všeobecne programovanie typu Java,C++,C.


Lubo 586 my old nick

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » září 4, 2012, 5:20 pm

Další info:
Tak abych to doplnil, zatím mám plánováno, že půjde dokupovat toto:
motor (motor ovlivňuje rychlost)
palivová nádrž (ovlivňuje obsah natankovaného paliva a tudíž dojezd bez tankování)
karoserie (ovlivňuje odolnost auta před nárazy a destrukcí)
pneumatiky (ovlivňuje více věcí)
řidiče (ovlivňuje náhodné události na trati a některé jízdní vlastnosti)
a další menší předměty na opravu auta a bonusy. Jednotlivé věci se budou ovlivňovat i mezi sebou navzájem a mohou mít i další vlastnosti a vlivy na průběh závodu.

Názvy tratí: (číslo v závorce udává počet závodníků, poslední dvě trati budou zatím utajeny :P )
1. Venkov (2)
2. Lesní okruh (2)
3. Městská periferie (2)
4. Závod do kopce (2)
5. Dálniční okruh (2)
6. Zimní rychlostní zkouška (1)
7. Městský okruh (3)
8. Orientační jízda (3)
9. ? (3)
10. ? (4)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

 
Příspěvky: 16
Registrován: srpen 26, 2012, 8:23 pm

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od CyberShedow » září 5, 2012, 2:26 pm

Vypadá to fakt moc zajímavě. Těším se Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Maker Rally [VXA]

Příspěvek od feryk » září 18, 2012, 4:14 pm

Nevíte někdo,jestli tam lze nějak ze scriptů vymáčknout silnější sněžení? to co tam je je prd,viz nový obrázek.

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Další

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků