Syn Hnevu

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 0
Registrován: leden 8, 2013, 11:43 pm

Syn Hnevu

Příspěvek od Mooz » leden 9, 2013, 1:11 pm

Nazdar! Práve som dokončil svoju 1.hru v RMVX s názvom Syn Hnevu - Prológ... Playtime je cca 4 hod., tak by som bol moc rád keby ste si našli chvíľku a vyskúšali ju. Je to zatiaľ demo verzia 1.00, zrejme sa tam nájdu ešte nejaké chyby... Keďže je to moja prvotina, dosť veci som sa naučil a pochytil nejaké to know-how - Príbeh ma spracované zatiaľ prvé 2 kapitoly, síce tretia je rozpracovaná a ďalšie už premyslené, rozhodol som sa že túto časť nazvem jednoducho Prológ a ďalšie kapitoly spracujem do ďalšej hry...aby som v tom jednoducho nemal bordel a začnem pekne odznova v RMVX Ace. Rád by som poznal Váš názor, rady, bugy, ktoré nájdete atď...

- Verzia 1.02 (05.02.2013)

LINK: http://www.4shared.com/file/1O7Cr0Ls/SynHnevuV102.html
LINK 2: http://www.ulozto.sk/xih3Hbw/synhnevuv1-02-exe
Naposledy upravil Mooz dne únor 5, 2013, 4:43 pm, celkově upraveno 1
Momentálne pracujem na sérii v RMVX "Syn Hnevu"... rad by som poznal Váš názor...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 27
Registrován: září 15, 2012, 5:47 pm
Bydliště: Olomouc

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od CraZyWolf » leden 9, 2013, 9:50 pm

Hra se mi docela dost líbí. Menu je velice hezké, pohyblivé a to se mi líbí. Hra sice obsahuje normální battle systém, který je docela ohraný a po čase omrzí. Ale i tohle se dá překousnout. Hlavní zápletka, tedy příběh je zajimavý a tajemný, což vytváří skvělou atmosféru. Další + má ode mě hra za hádanky u truhlic a takové. Některé mi dali docela zabrat tedy hlavně ty římské číslice...to mi chvíli trvalo než jsem si na ně pořádně vzpoměl. Povšimnul jsem si ale také pár překlepů v gramatice...dám jeden příklad co jsi dokážu vybavit: Když někoho porazíte tak to napíše tuto hlášku: (jméno hráče) zvítězila nad (nějaká příšera). Myslím si že zvítězila by se mělo upravit na zvítězil, ale tohle je nepodstatná chybka. No také by se mi líbilo kdyby jsi opravil že by se dalo spát na každé posteli...například na začátku u té stařeny je postel, ale nemůžeš se na ni vyspat.

No myslím si že na tvoji první hru je to docela dobrý a proto ti přeju hodně štěstí ve tvorbě a doufám že to s tím projektem někde dotáhneš Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Poryg » leden 10, 2013, 2:05 pm

Nemožem ju zahrát, len... Vraj je to tvoj prvý projekt... Ale mal bys být rád aj za demo. Naozaj najdeš vel'a l'udí, ktorí niečo začnú a nenaide to konca.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Grim » leden 10, 2013, 9:19 pm

Po hodně dlouhé době jsem si zas něco zahrál. A docela dobré hrál jsem cca 15 minut. Akorát 2x menší výtka:
1) Zůstává ti tam při první textu stíny světel a ruší to text dole na obrazovce.
2) Prosím dopřekládat názvy třeba místo Equip např. Výbava.

Pak písnu víc až zahraju delší dobu.
Obrázek

 
Příspěvky: 0
Registrován: leden 8, 2013, 11:43 pm

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Mooz » leden 12, 2013, 11:36 pm

Ďakujem za všetky názory... dúfam, že ich časom pribudne. Bol by som veľmi rád a posunulo by ma to, keby to niekto skúsil dohrať do konca (cca 4 hodinky). Túto hru si chcem teraz nechať uležať a po nejakom čase dotiahnem detaily, bugy aby to bolo naozaj precízne, pekne spracované. Pomohlo by mi, najmä keby ste sa vyjadrili k hratelnosti... kde pridať/ubrať veci, lektvary, silnejších/slabších nepriateľov... Čo sa týka prekladu - nie je na 100%, ale napr. equip a skill som nechal naschvál - sú to podľa mňa bežné hráčske pojmy a navyše - výbava a schopnosti mi tam zavadzali kôli dĺžke slov... možno nájdem nejaký dobrý skript na úpravu textu... Zatiaľ zbieram zoznam bugov a názory, aby som to mohol dotiahnúť a už mám rozrobenú druhú časť - ktorú chcem naozaj precízne spracovať...
Momentálne pracujem na sérii v RMVX "Syn Hnevu"... rad by som poznal Váš názor...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Grim » leden 13, 2013, 1:08 pm

Toto je pár chyb v grafice.
ObrázekObrázek

Rád bych uvítal něco jako Úkolovník. A trochu mín nepřátel na každém kroku. Docela Otravné.
Obrázek

 
Příspěvky: 0
Registrován: leden 8, 2013, 11:43 pm

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Mooz » leden 13, 2013, 2:38 pm

Ďakujem za praktické rady, interiéry som niekde dal výšku 1, niekde 2... môžem všetky zmeniť na 2... a na "úkolovník" alebo denník som myslel tiež... pôvodne bol aj "bestiář", ale ten som vymazal...musím si na to bližšie prezrieť skripty, aby som si ich vedel trochu prispôsobiť...
Momentálne pracujem na sérii v RMVX "Syn Hnevu"... rad by som poznal Váš názor...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od feryk » leden 15, 2013, 4:47 pm

Tak sem to chvilku hrál... než mě zabili nepřátelé,kteří se objevují opravdu dost často. Kolikrát sem neměl možnost utéct a neměl sem ani léčení.. a nevim jaký důvod má to,že mě napadnou pár metrů od domu,kde bydlí nějaká stařenka úplně v poklidu... to sem nějak nepobral.. :) v jeskyni nebo v dole to beru,ale hned kousek od domu??

Jinak hned v úvodním domku se mi stala situace,že než sem prohlédl knihovnu,tak mi ten druhý vlezl do uličky co vede do sklepa a já musel dlouho čekat,než se vymotá zpět a já mohl jít dolů,takže tohle by chtělo pořešit ,pokud nemůže uhnout,tak třeba časově omezenou průchodností osob ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Grim » leden 15, 2013, 8:14 pm

No já se zasek v kapitole 2 nemohu najít jeskyň s těmi hadrami a zaboha nemůžu najit tu osobu která mi má umožnit přístup do další lokace.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 122
Registrován: červenec 23, 2010, 11:38 pm
Bydliště: Českolipský kraj

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od nostradam » leden 15, 2013, 8:45 pm

Mě se ta hra libí je fakt že nepřátelé bych taky uvítal jen v dolech a jeskyních to souhlas a jinak jsem to už dohrál a těším se na pokračovaní
V životě ma skoro každý z nás slzy smutku ale věřím že tito lidi stejně jako já by to radši vyměnily za slzy štěstí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od feryk » leden 16, 2013, 1:43 am

Tak sem to dohrál... herní čas cca 3,5 hodiny.
Vcelku dobré.. ale jak už sem zmínil výše... nepřátelé na každém kroku je trochu moc.. hlavně nepřátelé hned vedle budov nebo přímo mezi cvičícími vojáky,to bylo dost absurdní... takže tohle bych trochu ubral.
Chybí tam nějaká kniha na úkoly,ale vzhledem k tomu,že těch úkolů tam je minimum,tak to zas tolik nevadí,neměl sem problém vše najít,je tam jen pár lokací.
Má to ale spoustu chyb v textech,spousta předmětů a textů neni přeložených,občas se místo zlatáky(zl) objeví G..apod... je tam i problém,jak sem popisoval výše s blokováním průchodu od druhých osob.. dokonce se mi stalo v tom jednom uzamčeném domku,jak tam čeká hned nepřítel.. tak když mezi něho a vás vleze ta myš,tak se hra sekne,protože ta myš logicky nemá už kam jít a nepřítel přes ni nepřejde a hra je seklá... dál bych taky zmínil co už tu bylo napsáno s těmi světly na začátku,to je dost viditelná chybička.
Pak u těch cvičících vojáků,pokud vlezete před jednoho z nich,tak se neprovede pohyb a on se pak posune o políčko vzad a defacto ho můžete odstrkat daleko a on bude poskakovat uprostřed ničeho :D
Text mezi první a druhou kapitolou mě jen probliknul,takže ani nevím,co tam bylo napsáno...
A ten konec mě zklamal,těšil sem se,že osvobodím město a ono.... tak snad v tom pokračování :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od feryk » leden 16, 2013, 1:47 am

Grim píše:No já se zasek v kapitole 2 nemohu najít jeskyň s těmi hadrami a zaboha nemůžu najit tu osobu která mi má umožnit přístup do další lokace.


Jestli si to nepletu,tak ty věci jsou v jeskyni,když jdeš na východ,tak tam je ještě před vstupem do pekla jeskyně ve skále,je uzavřená tou mříží ;)
A ten vstup do lokace,jestli myslíš do toho pekla,tak ta žena je v tom zděnném(kamenném) domku v západní lokaci,je tam takový dům jediný ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Grim » leden 16, 2013, 8:27 pm

Dík dohráno. Akorát jsme čekal souboj S Aaronem. Jinak docela dobrý.
Obrázek

 
Příspěvky: 0
Registrován: leden 8, 2013, 11:43 pm

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Mooz » leden 21, 2013, 12:52 am

Ďakujem za konštruktívnu kritiku... Som rád, že hra je "dohrateľná", všetky chyby registrujem, začínam s dorábaním prekladu a potom sa pustím do grafiky a asi najväčšieho problému - priechodnosti. Medzičasom som začal na pokračovaní, len by som rád vedel, či je príbeh dosť zaujímavý.
Momentálne pracujem na sérii v RMVX "Syn Hnevu"... rad by som poznal Váš názor...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Poryg » leden 24, 2013, 12:54 pm

HINT: Nie ide len o príbeh.

Naozaj... Keď sa pozru na hociaký príbeh k hre, nepríde mi tak zaujímavý. Predsa len... Neviem, ako bude vyzerat ta hra.

Nechcem vraviť, že ten príbeh je špatný. Len že o zaujímavosti sa dá hovoriť len ak vidím niekol'ko ukázok

Inak prepač, ak mám chyby, po slovensky sa ešte "učím" :)
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

 
Příspěvky: 0
Registrován: leden 8, 2013, 11:43 pm

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Mooz » únor 5, 2013, 4:54 pm

Práve som skončil s prerábaním a úpravou pôvodnej verzie hry.

Týka sa najmä zväčšenia máp - jednak pre lepšiu priechodnosť, aby mali interiéry jednotnú výšku a boli estetickejšie a pôvodne bolo aj rozlíšenie obrazovky zväčšené, ale nakoniec som ho musel opraviť naspäť, lebo hra v istých momentoch padala. Taktiež preklad je viac dotiahnutý, i keď na ňom sa ešte bude pracovať (keď nájdem tie správne formulácie) a nakoniec sú zmeny v databáze zbraní, brnení, skillov atď.

Dúfam, že zmeny budú slúžiť k lepšiemu zážitku z hry. Linky sú editované v 1. príspevku, ale hodím ich ešte raz sem:

- Verzia 1.02 (05.02.2013)

LINK: http://www.4shared.com/file/1O7Cr0Ls/SynHnevuV102.html
LINK 2: http://www.ulozto.sk/xih3Hbw/synhnevuv1-02-exe
Momentálne pracujem na sérii v RMVX "Syn Hnevu"... rad by som poznal Váš názor...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Syn Hnevu

Příspěvek od Grim » únor 12, 2013, 9:10 pm

Chtěl jsem to postnout už dřív, ale chětl jsem si zahrát. Tato úprava tomu dodá trochu plastičnosti hlavně uvnitř jeskyňí a domů.

Ty červené okénka nahradit černým polem a modré jakoby stěnou z druhé strany.

Obrázek

A mělo by to vypadat zhruba takto (editováno v editoru):

Obrázek

Podle mne to vypadá lépe.
Obrázek


Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků