TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » leden 30, 2014, 7:58 pm

Začal jsem pracovat na novém projektu. Myslím, že je čas na něco většího, takže půjde o větší a dlouhodobý projekt. Bude se jednat o epické RPG s vlastním světem a historií, na úrovni našeho středověku, ovšem zcela bez magie. Ponese název The Other World a dopředu počítám maximálně s třemi díly. První díl se jmenuje TOW I: Escape from The Chaos.

A co můžete očekávat?
- epické rpg s vlastní historií, vlastní svět se specifickým podnebím, změny počasí a denního cyklu
- 6 základních ras a mnoho národů, 6 základních typů postavy pro hrdinu
- volný pohyb po světové mapě, několik kontinentů a spoustu lokací na prozkoumání
- žádné cizí scripty, vše vlastní
- strom dovedností (skilly), vlastnosti ovlivňující postavu, cejch (něco na způsob perků)
- hru bez magie, ale s nadpřirozenými jevy a náboženstvím
- knihu úkolů, karmu, která ovlivňuje vaší postavu a variabilní rozhovory a úkoly
- hlavní dějovou linii a spoustu vedlejších
- tajné spolky a možnost být v jistých mezích dobrý či zlý
- náhodné lokace a místa, která se vám ukáží až po jejich objevení
- bojový systém, lov, kolekce předmětů, možnost mít společníka a spoustu dalších věcí...

Více info budu doplňovat i zde: http://feryk.webnode.cz/products/tow-i- ... the-chaos/
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » leden 31, 2014, 6:37 pm

První dva obrázky, možná něco napoví:

Obrázek
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » leden 31, 2014, 6:43 pm

To menu vypadá jednoduše, ale o to líp! Super :) Těším se na další screeny a samozřejmě na hru :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 3, 2014, 7:31 pm

Grafická stránka se může samozřejmě ještě několikrát změnit, sem teprve na začátku. :) Zajímala by mě jedna věc. Plánuju k té hře udělat i větší manuál, ale nevim, jestli do něho psát vše, třeba všechny lokace a popis , postavy apod... co vy na to ?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » únor 3, 2014, 7:55 pm

To bych nedělal. Sice v dnešní době manuály nečte vůbec nikdo (a podle toho to pak občas vypadá :D), ale stejně si myslím, že by bylo lepší napsat jen tak něco obecně o světě, případně přidat krátký příběh z jeho historie, ale samotné lokace a postavy ze hry moc nepopisovat. Toť můj názor :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od JKlena » únor 3, 2014, 8:17 pm

V tomhle se shoduju ze Sorcem, dělat manuály je k ničemu. Spíš jen udělat záložku "Help" v menu s popisem ovládaní jednotlivých prvkú a miniher ale rozhodne ne víc než to. Za 1. neoplatí se to, nikto to číst nebude a za 2. stratíš na tom spoustu času kterou můžeš místo toho věnovat tvorbě samotné hry.
I KDYŽ ! Je moc dobré mít všechno v HLAVĚ dokonale naplánované do nejmenšího detailu. Všechny pletky a tak. To jo ale nezpisoval bych to...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 3, 2014, 10:25 pm

ok,dík za názor, tak asi udělám jen nějaký menší úvod do světa. :) Každopádně pro sebe si píšu vše, vzhledem k tomu, že tam bude hodně variabilních úkolů a spousta postav a lokací, tak to bude nutné, abych se v tom za půl roku neztratil. Napadlo mě ještě udělat z toho takovou encyklopedii světa a ten kdo by hru dohrál, tak by získal kod na její stažení a tam by se dozvěděl, které úkoly a lokace minul apod... taková odměna za dohrání hry, to už by šlo, ne ?
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 4, 2014, 11:37 pm

Tak tu mám nový screenshot přímo ze hry, respektive 4 v 1 :) úmyslně sem to zmenšil do jednoho obrázku. Je to teprve ve vývoji a taky ať třeba neprozradím něco důležitého. :P

První obrázek je hlavní menu ve hře, druhý obrázek je výpis úkolů, budou se zobrazovat jak přijaté, tak už i splněné či zrušené nebo nesplněné úkoly apod. Na třetím je skilltree, klasický strom dovedností a čtvrtý obrázek je prostý obrázek ze hry.
Obrázek


Postupně budu pouštět střípky ze hry. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 6, 2014, 5:30 pm

Jak sem psal, hráč bude mít možnost na začátku volby ze 6ti typů postavy. A to:
Bylinkář, Zlatokop, Zálesák, Válečník, Zloděj a Vůdce.
Každá postava má různé dovednosti a hraní za jednotlivé typy bude dost odlišné a to hlavně v možnostech splnění úkolů a získávání předmětů, kdy například Bylinkář si najde bylinky a uvaří lektvar, zatímco ostatní ho musí koupit, ukrást nebo získat jiným způsobem, třeba za splnění jiného úkolu apod.
Nebo někoho zabít bude mít Válečník jednodušší, naopak třeba Bylinkář ho bude muset nějakým způsobem (třeba) otrávit a Vůdce zase ukecat, Zlatokop udat strážným, nastražit léčku apod.

Ve světě se mluví třemi jazyky, ale hlavním úředním jazykem je Obecná řeč, s kterou se člověk domluví na celém světě a mluví tímto jazykem nejvíce lidí.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » únor 6, 2014, 5:56 pm

Zní to moc dobře feryku :) Přeju ti, aby se ti to povedlo nějak hezky realizovat. Navíc jsi mě tím přivedl k takovému nápadu, který tu nebudu zatím nějak rozvádět :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od JKlena » únor 6, 2014, 7:53 pm

Bacha sorcík dostal další ideu na hru :D Tohle nás asi nikdy nepřejde nikoho :D:D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Neas » únor 7, 2014, 3:02 am

projekt se mi líbí :wink: jen pozor, aby sis neukousl větší sousto, než dokážeš spolkonout, na tom tady už ztroskotala spousta slibných projektů.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 7, 2014, 7:14 pm

Já vim, ale tak jednu menší věc sem už dodělal a pár věcí i odložil :D takže už vím, že je nutný na tom dělat pořád, alespon minimálně, jak na to člověk půl roku nekoukne, tak už je to zabitý a hlavně sem si dal dostatečný čas, takže mám na to celý rok. :) Snažim se dělat alespoň nějaký maličkosti furt a větší projekt mám v hlavě už pár let a původně sem chtěl udělat ten Vrškobrodský kostel, ale k tomu mi chybí pár věcí od autora předlohy, takže sem se pustil do něčeho čistě svýho. :) A můžu si tam vymýšlet co chci, mám to v hlavě dlouho, tak držte palce, ať to nějak vyjde a když se zadaří, tak i Sorc slíbil udělat nějakou music do hry, tak uvidíme. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 8, 2014, 11:20 pm

Představení všech 6-ti ras:

Rasa č.1
Do rasy tzv. Nejvyšších patří, co je známo, tři národy. Vzhledem k povaze této rasy je detailnější popis těchto lidí trochu složitější. Prvním národem mají být Nesmrtelní, ale jak podotýká kniha doktora Berguse O původu ras, jistě jde jen o mýty a fantazie obyčejných lidí. Jedná se totiž o národ dlouhověkkých, kteří svou příslušnost k tomuto národu pečlivě tají.
Druhý národ považuje sám sebe za bohy či minimálně polobohy a dle venkovanů sem patří různé andělské a jiné bytosti, avšak sami velmi aktivně uctívají bohy a studují údajná božská znamení. Někteří je mají tak trochu za blázny, byť se jedná o mírumilovný národ.
Třetí skupinou jsou Anitové, kteří dělí svůj národ na kasty a mají přísnou hierarchii, přesto nebo právě proto mezi nimi dochází k neustálým svárům a soubojům o moc.
Tato rasa obývá striktně severozápadní část kontinentu Adaria. Tyto národy nemají velké vojenské ambice vně svého teritoria, ale své hranice a území si velmi pečlivě střeží a není radno se s nimi dostat do křížku, neboť to většinou pro narušitele znamená smrt.
Velmi bedlivě si chrání své kulturní zvyky a s ostatními rasami nejsou v přímém kontaktu, dalo by se říct, že všemi ostatními lidmi opovrhují a sami se považují za nadřazenou rasu a jakýkoliv styk s jinou rasou je podle jejich zákonů přísně zakázán. I křížení je považováno minimálně za společensky nevhodné.
Udržují kontakt jen s vybranými jedinci za účelem obchodu a výměny zboží či služeb. Pro běžného člověka je téměř nemožné potkat či spatřit zástupce této rasy a považuje se to za velké štěstí a náhodu. Na jejich území se nachází posvátná síň Lorindy a hlavním městem všech tří národů je Triangula, město rozložené na třech malých ostrovech. Jestli mají nějakého společného vládce není známo. Taktéž počet obyvatel je neznámý. Jak potvrdil zástupce univerzity z Královského města, při sčítání roku 5871 se podařilo sečíst jen některé oblasti a po zmizení některých úředníků byl další pokus o sečtení zrušen a počet obyvatel se jen odhaduje. Fyzickými znaky jsou světlá až bledá pleť, světlé vlasy a vyšší postava.

Rasa č.2
Bílá rasa, do níž spadají hlavně národy obývající severní kontinent a severní části Kargasie. V obecné řeči se těmto severským národům říká jednoduše Seveřené. Jejich fyzickým znakem je svalnatější postava a světlé vlasy, většinou dlouhé, stejně jako je častý jev u mužů nechávat si narůst plnovous. Ovládají dobře válečnické umění a mořeplavectví. Jde o výbojné národy, ale už po celé století udržují mír s okolními zeměmi. Jejich národy jsou spojeny ve volné společenství, kterému vládne správce. Jsou přizpůsobeni na život v drsných zimních oblastech. Severní části kontinentu nejsou příliš zmapované a vzhledem k tomu, jaké podmínky tam panují, tak jen málokdo se vydává tímto směrem. Drsné podnebí a okolní moře zajišťují těmto národům relativní klid a bezpečí. Nejznámější architektonickou stavbou je Bílá věž, která je podle oficiálních informací nejvyšší stavbou na světě.

Rasa č.3
Míšenci. Většinou se jedná o míšence Bílé,Černé a Přírodní rasy. Kromě černé a čistě bílé pleti může jejich pleť mít jakoukoliv barvu, stejně jako barva vlasů a jiné atributy jsou velmi různorodé.
Do této rasy spadá nejvíce národů a obývají téměř všechny kontinenty s vyjímkou pár míst. Nejvíce jich ale žije v Adarii a Kargasii. Jsou nejpočetnější a nejběžnější rasou na světě. Nemají nijak zvláštní postavení, ale vzhledem k jejich různorodosti dochází mezi národy k častým válečným střetům. Tři největší království založili před pár stoletími na ostrově v hadím průlivu mezi dvěma kontinenty společné hlavní město. To se však časem osamostatnilo, ale i tak zůstává dál symbolickým hlavním městem všech národů. Hodně se spekuluje o tom, jestli míšenci jsou původní rasa nebo vznikli jen křížením jiných ras, podle doktora Berguse sídlila před šesti tisíci lety na území těchto národů jiná prastará civilizace a dá se předpokládat, že Míšenci jsou přímými potomky této civilizace z níž jedna větev se usídlila i na Dračím ostrově. Vykopávky mu dávají za pravdu a zdá se, že o naší historii nevíme ještě vše.

Rasa č.4
Černá rasa obývá celý východní kontinent. Nejsou nijak početnou skupinou, ale posledních stopadesát let jejich populace narůstá, s čímž souvisí jejich hledání nových míst k osídlení. Jsou velmi výbojní a představují jistou hrozbu pro Baragon. Podle některých neověřených zdrojů stojí i za náhlým zmizením zbytků pradávného národa z Dračího ostrova. Jejich země odděluje od ostatních široký oceán, což brání otevřenému konfliktu. Území obývají hlavně kmeny Barbarů bez jednotného vedení a i proto zatím nedošlo k větší válce. S malými skupinkami si zatím ostatní národy nedělají velkou hlavu. Vzhledem k tomu, že jejich území pokrývá z velké části poušť, což mimochodem samo o sobě je velmi podivné, dá se předpokládat, že v budoucnu dojde k většímu přílivu osadníků do jiných částí světa. Nejvíce obchodují s divokými kmeny Borijů z Kargasie, s nimiž se i velmi často kříží.
Jejich znaky jsou hnědá a černá pleť a černé vlasy.

Rasa č.5
Přírodní lidé jsou další rasou ve známém světě, složenou převážně z lesních národů a kmenů z horských planin a stepí. Jsou velmi početní, přesněji druhou nejpočetnější rasou a obývají převážně kontinent Baragon. Jejich znaky jsou tmavší pleť, hnědé, zrzavé nebo černé vlasy. Jedná se o mírumilovný národ, který upřednostňuje ústraní, vyhledává klid v přírodě a zakládá jen velmi málo měst. Civilizace jako taková je příliš nezajímá a mezi sebou nepoužívají peníze, které využívají jen ve styku s ostatními. Jsou dobří mořeplavci i lovci a uctívají přírodní bohy. Jsou mistři v ovládání zvířat a využívání přírodních zdrojů. Pokud je to nutné, dokáží se velmi rychle semknout i bez jednotného velení a jejich udatnost je dobře známá. Jejich kmeny mají taktéž jistou hierarchii, která je však pro běžného člověka těžko srozumitelná.

Rasa č.6
Temná rasa, do které patří Nemrtví, Démoni a Přisluhovači zla, jimž se říká Midridi. Lidé s bujnou fantazií sem řadí všechny tajemné bytosti, pekelníky a padlé anděly. Jedná se o bájnou rasu, která neobývá žádný kontinent a jejich počty nejsou známy. Občas se některý zástupce této rasy někde objeví a způsobí rozruch a paniku, ale nikdo vlastně neví, odkud se berou a kde žijí. Posledních třicet let narůstá počet hlášení o jejich výskytu a hlavně z východní části světa přicházejí znepokojivé zprávy a hlášení o větším počtu těchto lidí. Dokážou zůstávat dlouho skryti a nepozorováni, čemuž jim napomáhá výborná znalost maskování. Jejich znaky jsou černá, červená a oheň ve všech podobách. Jejich cíle a motivace jsou neznámé, ale jsou velmi nebezpeční a agresivní a setkání s těmito tvory končí většinou smrtí a ti co přežili mluví o děsivých netvorech, pokud rovnou nezešílí. Univerzita má sice pár kosterních pozůstatků a dobře zachovalých těl, ale kromě fyzického vzhledu a agresivního chování nevíme o této rase nic bližšího. Univerzita ale důrazně varuje před setkáním s těmito lidmi a nedoporučuje přibližovat se či dokonce krmit jakékoliv podivné tvory.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 23, 2014, 2:10 pm

Po přepadení u hájovny. :)
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » únor 23, 2014, 2:21 pm

Tak to je masakr :!:

 
Příspěvky: 14
Registrován: únor 22, 2014, 2:36 am

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Saiph-Azura » únor 23, 2014, 6:39 pm

Vypadá to opravdu pěkně.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Vivi » únor 23, 2014, 6:41 pm

Cool. Na samotným přepadení sis dal záležet, ale není ta mapa moc taková čtvercová? Stromy v pozadí jsou jako zdi.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 23, 2014, 7:29 pm

Vivi píše:Cool. Na samotným přepadení sis dal záležet, ale není ta mapa moc taková čtvercová? Stromy v pozadí jsou jako zdi.


Tak ty stromy jsou klasický tileset, sem to nijak neupravoval. :) Je to teprve všechno ve vývoji a třeba tam tahle scéna vůbec nebude nakonec. :) Jen mě zajímalo, jestli se to líbí. :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Vivi » únor 23, 2014, 7:46 pm

To jo, já to myslel tak že ten tileset je moc rovný, jak kdybys měl totálně rovnou cestu, nebo tam někdo postavil zeď. Dal bych tam nějaké výchylky (když už to je promo screenshot :) )
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 25, 2014, 3:45 pm

Jakému systému by jste dali přednost?
1. Možnost zabít kdekoliv a kdykoliv úplně všechny
2. Možnost zabít kdykoliv a kdekoliv jen některé osoby.
3. Možnost zabít kdykoliv všechny osoby jen v určené lokaci.
4. Možnost zabít určené osoby jen ve chvíli napadení.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

 
Příspěvky: 14
Registrován: únor 22, 2014, 2:36 am

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Saiph-Azura » únor 26, 2014, 8:50 am

Dle preferencí, čim výš tim lepší.

1.
2.
4.
3.

Ale ono to je asi jedno, krom té trojky ta se mi něak nezamlouvá. Pouze můj názor.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » únor 27, 2014, 3:53 pm

Mám tu další screenshot s výpisem zapsaných úkolů. Vzhledem k tomu, že tam je vidět pár úkolů, tak jde o takový malý SPOILER ! Tak kdo nechce, tak nekoukejte. :)
Bílé peříčko označuje aktivní úkol, zelené pak splněný úkol, který občas může zvyšovat karmu a dává občas i více expů, červené je pak u zrušeného či nesplněného úkolu a nebo špatně,zčásti či velmi negativním způsobem vyřešený úkol, to pak často dává méně expů a ubírá někdy karmu.
A teď k dotazu, mám nechat všechny úkoly pohromadě, jak je to na obrázku a nebo mám aktivní úkoly dát zvlášť a ukončené úkoly taky zvlášť ???

Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » únor 27, 2014, 6:24 pm

Kdyby aktivní questy byly zobrazeny první, bylo by to asi přehlednější. Nebo kdyby byly odděleně.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Lukaaash » březen 1, 2014, 11:20 am

Projekt vypadá slibně a dost dobře, meníčka propracovaná... hezké :)

Ke questům - určitě by bylo přehlednější, kdyby se hotové úkoly přeskládaly na konec. Možná by i stálo za to nějak zvýraznit osoby, místa i itemy tam zmíněné, ale to je asi detail.
ObrázekObrázek Obrázek

Další

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků