TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 1, 2014, 11:51 pm

No pokud bych je dal na konec, tak to je rovnou můžu dát samostatně,ne? Když jich tam bude třeba sto, tak to bude jen listování navíc asi.. ještě jsem se nerozhodnul.. :)

Jinak chtěl jsem k úkolům dát místa, kde byly zadaný, ale přijde mi to zbytečný,nevím.. sem old school hráč a sem zvyklý na staré rpgčka, kde neexistovali žádné berličky v podobě ukazetelů,terčíků,nápovědy a zvýraznění věcí a osob.. :) takže tohle tam asi fakt nebude.. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 10, 2014, 2:08 am

Prý se po severních zemích poslední dobou potuluje zvláštní člověk, který vypráví dávné příběhy, prozpěvuje si a hraje na loutnu. Někdo tvrdí, že ta loutna je kouzelná, ale věřte pověrám. Obchodníci co se zastaví ve staré krčmě ho vídají prý dost často v okolním lese a starý Doudlík tvrdí, že ten tajemný cizinec ho obral v kartách. Ale kdo ví, jak to skutečně je, jeho zrak je zkalený rumem. V jeho popisu se však všichni shodují a co je zvláštní, popis podobné osoby najdeme ve staré kronice v univerzitní knihovně. Je to pověst o bardovi, jenž se toulal krajem, aby našel co ztratil. Ostatním lidem přinášel radost, ale sám byl nešťastný, až jednoho dne, podle pověstí, žalem zmožený ukončil svůj život skokem do hluboké rokle. Jeho tělo se však nikdy nenašlo a po večerech při svíčce se vypráví příběhy o tajemné melodii, jenž zní za temných nocí krajem. A kdo ví, třeba ho potkáte i vy.

(ojedinělý zachovalý přepis jednoho příběhu)
Balada o Lokarovi

tůdli důů tůdli důů..

Poslouchejte milý pane
příběh o muži co zlým se stal
ať víte co se stane
každému kdo špatnou cestou by se dal.

Byl mladý jinoch, ale tuze sám
hladový, ale zdravý, nevěděl co dál
a tak v touze za vidinou bohatství a slávy
přidal se k výpravě až za severní hory.

Od fjordů na sever dlouho šli
přes sněžné pláně a Forlandské hory
až do místa kde poklad byl a kdo ví co dál
nebýt té zatracené nory.

Něco se stalo, co, to nikdo neví
popadl ho amok a zlé šílenství
zabil všechny a pak prý pomazal se krví
jen jeho, prý jen jeho bylo bohatsví.

Ústa jeho nezavřel a v hostinci vše vyzradil
byl tak opojen zlatem, že nedbal žádných rad
V temné uličce ho okradli, on pozdě procitnul a pak?
zdrcen rovnou strážným do rukou vpad.

A tak rychlý soud uznal ho vinným
z úkladných vražd a loupeží
marně spitoval své činy, snad byl někým jiným
ale věděl, že mu nikdo nevěří.

Odvedli ho v okovech
on propadl v zoufalství a zmar
už navždy zůstane v těch zdech
čekal ho jen temný Dalamar.

A tak jestli živ je stále
dlí tam dodnes v temné kobce
a ty nepokoušej osud a veleb nášho krále
ať tvá cesta nemá stejné konce.

tůdli důů tůdli důů...
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » březen 10, 2014, 5:19 pm

--Sorc approves-- :)
Jen doufám, že sám nakonec dopadnu líp než skokem do rokle :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 11, 2014, 5:44 pm

Nový krátký teaser, jako podklad skladba od Sorce-Reborn (alternative shortened version).. :D

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » březen 11, 2014, 6:20 pm

Tobě se to vážně líbí, viď? :D Těším se na nějaký delší trailer nebo nějakou pre-pre-pre-alpha verzi :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 11, 2014, 7:24 pm

Tak možná časem nějaký tech demo bych mohl udělat. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 17, 2014, 6:37 pm

Mám zas dotaz, jaký způsob mappingu se vám líbí, konkrétně bych chtěl vědět, jestli se vám líbí levá nebo pravá strana obrázku, jde o dolní zdi v jedné místnosti (obrazovka se neposouvá).
Obrázek
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » březen 17, 2014, 9:14 pm

Já mám osobně radši to, jak je to vlevo.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 17, 2014, 10:53 pm

Sorc píše:Já mám osobně radši to, jak je to vlevo.


Poslal sem ti do pošty odkaz na první demo. ;) Moc tam toho zatím není, ale kdyžtak dej vědět, jestli ti funguje ten font, co byl na obrázkách, to mě zajímá docela. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 9
Registrován: červenec 14, 2013, 1:21 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od TmavyCyklista » březen 18, 2014, 2:44 pm

No, mně osobně se líbí víc to vpravo :D

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 21, 2014, 4:12 pm

Zas pár informací:
Takže úkoly budou v menu rozdělené na Aktivní úkoly a Ukončené úkoly(hotové a zrušené).
Bude možnost zabít kdykoliv velkou část osob, kromě důležitých npc, rodiny apod. Při rozhovoru poznáte, jak jsou vám osoby nakloněny a jestli je lze zlikvidovat, budou označeni jistým způsobem. :)
Ve hře budou tyto typy zbraní: dýky a meče, luky, oštěpy a hole, sekery, kladiva a speciální unikátní zbraně.
Na světové mapě budou vidět jen základní známá místa jako jsou města, věže apod.. ostatní lokace se vám objeví až při objevení nebo pokud vám někdo sdělí polohu.
Rychlost pohybu po světové mapě bude závislá na tom, kde se pohybujete. (na cestě půjdete rychleji než lesem apod.)
Ve hře bude důležitá i energie, kterou budete doplňovat jídlem, pitím a odpočinkem.
A královská univerzita varuje před konzumací alkoholu, jest to ďábelská tekutina, která tupí mysl a zvyšuje agresivitu. :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 27, 2014, 8:50 pm

Začal jsem pomalu vytvářet jakýsi hybridní soubojový systém. Tak za nějaký čas napíšu, jak se mi to povedlo. Bude to asi kombinace scriptu a common eventu. V každé lokaci bude logicky jiný počet lidí, které lze usmrtit. Každý z těchto lidí nebo zvířat bude mít vlastní život. Předpokládám, že lidé po smrti zmizí, kdežto třeba někteří vojáci a zvířata se budou obnovovat. Síla zásahu, respektive to, kolik uberete životů závisí na vašich statistikách a statistikách soupeře. Ubraný život se zobrazí na mapě klasickým způsobem. Půjde mlátit i do věcí okolo, které nejsou npc ani zvířata, ale jedná se o eventy, takže třeba dveře, předměty... ale většinou to nic neudělá.
Animaci postavy zatím neřeším, soustředím se na funkčnost.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Grim » březen 31, 2014, 8:22 pm

No teaser mi skoro nic neřekl, ale ten obrázek Hájovny krutý. :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » březen 31, 2014, 8:51 pm

Pár screenshotů je a v brzké době chystám další video s pár informacemi, v jakém stavu se hra nalézá, kde bude vidět už pár věcí co a jak funguje, ale jde o ranné stádium zatim. :)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 2, 2014, 7:23 pm

Takže první video blog, taková ukázka v jaké fázi to je. Jenom jsem zatim nenašel dobrý prográmek na nahrávání, v jednom se mi zvuk opožďuje, v druhym zas předchází, takže ten zvuk je nic moc. :/
Nějak sem to zbastlil, takže občas ten zvuk přeskočí. .) A musíte to dát asi nahlas. :)

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » duben 2, 2014, 7:49 pm

Teda, od té verze cos mi posílal tam toho přibylo opravdu hodně! Vypadá to čím dál tím líp a rozhodně mnohem líp než cokoli o co jsem se kdy snažil já. Moc ti držím palce abys to dodělal.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Grim » duben 2, 2014, 7:51 pm

Taky přeju ať to dokončíš, teším se až si zahraju. A dá se okrást Slepice?
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 2, 2014, 8:18 pm

Slepice okrást nejde. Okrást jdou jen postavy. Jinak zvířata jdou zase naopak chytat do pastí, klecí atd..(to ukážu jindy), pokud má člověk správný typ postavy a příslušný skill. Takže zvířata jdou zabíjet a následně z nich získat maso a stáhnout kůži a prodat ji. Mírumilovnější lidé můžou zvířata chytat do pastí a pak je prodávat na černém trhu. ;) A ti nejmírumilovnější můžou zvířata dokonce ochočit a přidat si do party, ale to je už big skill. :) Navíc každý typ postav má jiné možnosti hraní a né každý tohle může ovládat.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 6, 2014, 12:52 am

Takže tu máte video blog číslo 2. Zvuk je už o něco lepší i když sem trochu useknul poslední větu. :D Je tam pár věcí, co sem minule neukázal. ;)

Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 8, 2014, 1:29 pm

ze zápisků E.Cowlera

35.jarního dne roku 5871, zapsáno Edvardem Cowlerem
Ve staré knihovně jsem narazil na kopii jediné dochované knihy z Dračího ostrova, kde žil prastarý národ, jenž obýval toto území před námi. V ní se mimojiné píše o dnes již ztracené pevnině, kterou mají obývat bohové a další okřídlené bytosti. Zem je údajně plná zeleně a zvířat a je rozdělena pod správu sedmi měst. Toto místo bylo chráněno proti průniku zvenčí. Lidé ze severu však kopali v dole Kaldaru tak intenzivně a hluboko, až se probourali do jakýchsi starých základů chodeb, jimiž se údajně dostali až přímo do země bohů. Bohy tento čin tak rozlítil, že nechali celý důl i přilehlé město stejného názvu zatopit a většina obyvatel podle legendy zemřela. Od těch dob je poslední severský důl zatopený a zpustlý a z bájného města Kaldar zbyly ruiny.
Od lidí z okolních měst čas od času přicházejí strašidelné historky o temných stínech, světelných démonech a přízracích, jenž za noci vřískají v ruinách města, ale já tomu nevěřím.
Já tam byl, v zatopeném městě, opravdu, byla to nádhera, nic takového jsem nikdy neviděl, dokonce jsem si přinesl i pár starých předmětů, které stále mám uschované na svém tajném místě. Všechno vypadalo tak dobře, že se na mě konečně usmálo štěstí.
Ale nic netrvá věčně a nejspíše jsem rozlobil staré bohy a týden poté moje žena i dcera onemocněli. Museli jsme se vydat na jih, na loďce přes Hadí průliv do Královského města za léčitelem, ale... nepřežili cestu a já je hodil do moře, nevím co se to stalo, jsem tak zmatený. Dostal jsem se na jih už sám, ale přesto mám pocit, že nás někdo sledoval.
Co mi dělá další starosti je to, co se stalo před pěti dny. Šel jsem večer domu a z dálky jsem zahlédl stín postavy u mých dveří, který v mžiku zmizel. Když jsem přišel blíž, na dveřích byl vyrytý symbol, řekl bych, že byl doslova vypálený a co mi nahání hrůzu je to, že byl zřejmě vybarvený krví. Jen na to pomyslím a naskakuje mi husí kůže. Nevím kdo to byl, ani co chtěl, možná se někdo spletl, ale od té doby nevycházím z domu, mám pocit, jako by někdo kolem domu chodil, každý den, ale kromě stínů nevidím nikoho. Ne, nejsem blázen, to vím, právě před chvílí, když píšu tenhle zápis, tak někdo opět chodil pod mým oknem. Začínám mít strach, něco jsem tehdá viděl, co jsem zatajil i ženě, já... svíčka mi dohořívá, budu pokračovat v psaní zítra, jen kdyby ta ruka tak nebolela, mast nezabírá a furt se to zvětšuje...
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 10, 2014, 2:05 pm

info:
Takže aktuálně pracuju na systému písemností. Vzkazy,útržky a listy budou mít 1 stranu. Svitky většinou 1-2 strany, dopisy 1-3 stránky a knihy budou mít 2-xx stran. Jediný knihy budou mít číslovaný stránky. Listovat půjde Enterem, Shiftem se listuje nazpět, esc je klasicky exit. Ještě přemýšlím, že pokud někdo dolistuje nakonec, tak enterem skočí zpět na začátek.
Dál přidávám možnosti střílet různé druhy šípů z různých luků.
A zaměřuju se teď na bylinkáře a tvorbu lektvarů.
Poté udělám základy map a cejchů.

Takže až zas budu mít něco hratelnýho v základu, tak ukážu. ;)
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 11, 2014, 8:04 pm

Pro nedočkavce malá ukázka, jak budou vypadat třeba svitky. Je libo recept? :shock:

Obrázek


EDIT: Už to začíná vypadat celkem komplexně. :P Pokud si budete chtít vyrobit léčivý prášek, tak cesta k tomu nebude tak jednoduchá, alespoň zpočátku. Zaprvé musíte být bylinkář, za druhé vás někdo musí naučit schopnost rozpoznávat bylinky(skill), ale i když budete mít bylinek hodně, stále nevíte složení lektvarů, takže pak si musíte sehnat recept (viz. třeba ten svitek), ale nestačí mít jen svitek u sebe, ale je nutné si ho přečíst, teprve poté si ho postava zapamatuje a můžete tvořit daný lektvar, pokud máte dané suroviny, ale než začnete dělat lektvary, musíte si ještě sehnat alchymistickou sadu(hmoždíř). Jinak stačí si recept přečíst jednou, pak můžete svitek prodat. ;) Takže už to začíná vypadat jako hra. :P
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od feryk » duben 16, 2014, 4:22 pm

Cykly:
Rok má přesně 364 dní a je rozdělen na čtyři stejně dlouhé cykly. Na 91 jarních, 91 letních, 91 podzimních a 91 zimních dní (jaro, léto, podzim, zima). První den každého cyklu se slaví svátek a bohům se obětují dary. Nový rok začíná vždy prvním jarním dnem a tento den je tak ještě více slavnostní, takže rok začíná jarem a končí posledním dnem zimy. Ve světě neexistují měsíce a vše se podřizuje těmto čtvrtletím. Počasí není tolik ovlivněno cykly, jako spíše podnebným pásem. Takže na severu je zima třeba i v létě, kdežto na jihu i v zimě rostou květiny. Jeden den má zhruba 24 hodin jako ten náš, ale jedna hodina je mnohem kratší. Na den připadá zhruba 10 a půl hodiny, stejně jako na noc a zbylé zhruba tři hodiny je šero, kdy se stmívá či rozednívá. Jeden den ve hře uplyne zhruba za 15 minut herního času.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 56
Registrován: březen 23, 2014, 8:31 pm
Bydliště: Veverská Bítýška

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Vlaxa » duben 16, 2014, 7:28 pm

Tohle vypadá solidně! Bude to vůbec zdarma :) ? protože podle popisu by si to někdo podle mě i koupil.
Jak by vypadal svět bez RPG Makerů...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 881
Registrován: srpen 25, 2008, 9:01 pm

Re: TOW I: Escape from The Chaos [VXA]

Příspěvek od Sorc » duben 16, 2014, 7:41 pm

To já bych si to klidně i koupil :)

PředchozíDalší

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků