Sedm Hrdinu

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

 
Příspěvky: 26
Registrován: únor 21, 2016, 12:16 pm

Sedm Hrdinu

Příspěvek od Watashi » březen 12, 2016, 10:34 pm

Zdar, delam na hre v RPM VX A. Jestli to dodelam, tak to bude hit! Ale nevim jestli to dodelam, protoze je to dost rozsahly a nejsem si jistej, jestli tam jde nastavit maximalni pocet hrdinu sedm. nekde jsem mysslim videl jak se to dela, ale uz to nemuzu najit. muze mi nekdo rict jak se to dela?

neco o hre: hlavni hrdinka je mlada druidka, ktera musi ziskat sest spolecniku aby mohla porazit temneho valecnika. originalni, co :lol: ale na druhou stranu tam bude provazanost s historii sousedniho kralovstvi Neril a budde tam humor, takze to tu neoriginalni zapletku trochu vyvazi. zatim mam hotovo tak sest procent hry. bude tam otevrenej svet - kralovstvi Nerikanie a po tom svete bude rozstrouseno tech sest spolecniku ktery musi hlavni hrdinka ziskat do druziny.

vytvoril jssem tam vlastni povolani pro tech sest spolecniku. celkove tam teda bude sedm povolani: 1) valecnik, 2) magicky valecnik (pouziva magii k vytvareni magickych, bojovych komb, ale je o neco slabsi a mene odolny nez normalni valecnik), 3) lovec, 4) zlodej, 5) bily mag, 6) cerny mag, 7) druid (zeleny mag)

vadi mi ze v rpm nejsouzlodejsky dovednosti jako vybirani kapes nebo lovecky dovednosti jako stahovani zvirat. da se to nejak udelat? chtel bych prijit na to jak udelat, aby kdyz je v parte lovec, tak treba z obrich srsnu padali jejich zihadla, ktery by se pak daly prodavat. jde tohle nejak udelat? uz jsem to zkousel, docela dlouho, ale neuspesne

muzu udelat demo hry, nebo dat nejaky screeny. kdybyste se chteli na neco ohledne hry zeptat, tak sem s tim.

ja osobne mam z ty hry docela dobrej pocit, ale jsem fakt jeste na zacatku, je potreba i ten kousek hry kterej mam hotovej jeste upravit, a celkove, jestli mi teda nekdo potvrdi, ze to je s temi sedmi lidmi v druzine realizovatelny, na tom budu jeste nejakej ten mesic pracovat

 
Příspěvky: 26
Registrován: únor 21, 2016, 12:16 pm

Re: Sedm Hrdinu

Příspěvek od Watashi » březen 13, 2016, 2:29 pm

dnes jsem se koukl jak vypada broken heart. ta hra je graficky uplne jina lige nez bude sedm hrdinu. to me odrazuje od tvorby :?

 
Příspěvky: 157
Registrován: září 21, 2007, 10:33 pm
Bydliště: Práce

Re: Sedm Hrdinu

Příspěvek od remind » březen 14, 2016, 7:52 pm

Nenechej se odradit , je to naprosto v pořádku že tvoje hra nemá kvalitu jako má on , on má s rpg makerem přes 10 let zkušeností

 
Příspěvky: 26
Registrován: únor 21, 2016, 12:16 pm

Re: Sedm Hrdinu

Příspěvek od Watashi » březen 16, 2016, 3:16 pm

dik za povzbuzeni, kdybch mel nejaky lepsi tilesety tak by to vypadalo lip. Nemuze mi nekdo poradit jak udelat, aby kdyz mam v parte lovce, padali z nepratel trofeje? treba z vlku kozesiny atp. fakt moc tam tohle chci. Zkousel jsem v troopech nastavit kdyz je v prate lovec tak aby ze srsni padali zihadla, ale nefungovalo to.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 529
Registrován: květen 21, 2012, 7:28 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Sedm Hrdinu

Příspěvek od feryk » březen 24, 2016, 10:03 pm

jj, nenech se odradit. tvorba her je ale na dlouhou trať. ;) držím palce.
Aktuální projekty v RM VXA:
: Bludný holanďan ... 100 % hotovo : http://uloz.to/xptFokkX/bludny-holandan-v1-03-exe
: TOW I: Escape from The Chaos ... 25 % hotovo

Více na https://www.feryk.cz
Fb: https://www.facebook.com/feryk.cz
Telegram: https://t.me/+ZsRVWyY3w-1mYjVk


Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník