Tak tedy: založil jsem novou hru. Je to něco úplně jiného, než co jsem chtěl, ale bude to jednodužší. "Tamten" nápad si schovám na později. Tahle hra bude něco kratšího. Co vím je zatím jen příběh a ABS, který se použije.
Příběh: Začnete jako obyčejný voják, který se bude jmenovat, to eště nevím, který plní mise pro své království. Při jednom úkolu narazí na podivného muže v hábitu, který mu řekne, že "přijde jeho čas" a zmizí. Jednou si ho ten muž skutečně najde. Pak mu zadává úkoly a nakonec mu přikáže zabít krále. Voják tak vykoná. Získá postavení, ale posléze se dovídá, že muž v hábitu mu lhal, a že ve skutečnosti patřil k "temné slze", klanu, který byl údajně zlý. Vydá se proto muže v hábitu zabít. Muž ho přemůže a voják se dovídá "pravdu". Zjišťuje, že klan temné slzy ve skutečnosti věděl, co přijde, věděl, co je čeká a snažil se tomu zabránit. Mezitím už se na povrch začnou valit podivní démoni. Voják zjistí, že král a šlechta se je celou dobu snažila dostat na povrch a nakonec to vyšlo. Voják se vydá zabít démony a...
Jak má příběh skončit? Hlasujte výše.
Systémy Battle-system Ve hře bude tahový ABS. Myslím, že se tomu říká sideview nebo tak nějak, protože je ze strany. Nebude nějak kvalitní, takový obyčejný, ale dost jednoduchý, zatím se v něm vyznám, vypadá tak nějak jako ten v Ztraceným Rytíři. Snad v něm nebude problém. HUD bude asi vlastní.
Ostatní -Plánuju do hry použít jeden pěkný shopping sytem. Myslim Leon's nebo tak nějak. Hned při nakupování uvidíte kolik HP doplní a kolika lidem a tak nebudu muset psát ke každému potionu zdlouhavou description.
-Také tam plánuju dát systém cheatů, které se zobrazí po dohrání hry nebo si je najdete někde na mých stránkách a můžete pak hru zkusit třeba s 9999 HP.
Ostatní Frakce
1.) Lidé postoj: Přátelský
Tak tohle je samozřejmě nejrozšířenější frakce. Lidé na vás budou vždy hodní a jako jejich charsety se bude využívat RMXP RTP.
Barvu výzbroje tamní armády jsem stanovil na žluto-černou, ale tak se oblékají jen stráže ve městech, nikoliv jednotky, které vyráží na menší úkoly. Ve válce si samozřejmě všichni tento set vezmou.
2.) Guild of Claw (Cech drápu) postoj: Závisí na vašem chování
Guild of Claw jsou původní lidští obyvatelé země. Nejsou to úplně lidé a jejich styl života je od lidí dost odlišný a proto žijí odděleně. žijí buďto úplně osaměle nebo v malých skupinkách po dvou až pěti lidech. Jsou to skutečně vynikající lovci a stopaři a ze všech frakcí dokáží asi nejlépe přežít ve volně přírodě bez pomoci.
Co se týče grafiky, mám k nim několik spritů a protože jich bude ve světě málo, nic dalšího shánět nepotřebuju.
3.) Elven Rebels (Elfí rebelové) postoj: Závisí na vašem chování
Ačkoliv elfové v této válce patří na stranu zla a v této hře se s nimi ani moc nesetkáte, jejich dobrá stránka, rebelové, kteří zatim odolávají, vám budou vždy ochotni pomoct. Mají velká města a je jich hodně, ale i tak se jim podaří skrývat, možná díky jejich soužití s přírodou.
Stáhl jsem pro ně 20 spritů tak uvidim, kdyžtak dodělám další předěláním těch, co už mám.
4.) High Mages (Vysocí mágové) postoj: Závisí na vašem chování
Vysocí mágové byli ti nejlepší mágové minulosti a pomohli vyhrát minulou válku proti démonům, jenže lidé se jich po skončení války začali bát a tak se jich mágové začali stranit. Teď jich pár skupinek žije v oddělení v nějakých jeskynních a jiných skrytých místech a čekají na svou příležitost.
Mám pro to 4 charactery a myslím, že to bude bohatě stačit. Nemám s nimy žádné velké plány.
5.) Broterhood of daemon sumonners (Bratrstvo vyvolávačů démonů) postoj: Zlí
Tak tohle jsou asi ty nejdůležitější postavy. Budou se na vás dobře tvářit a tak jim pomůžete, ale pozor. Mají strašlivé plány.
Těchle je hodně a proto pro ně mám 12 spritů + se využijí některé RMXP RTP.
6.) Monsters and Daemons (Monstra a démoni) postoj: Zlí
Ačkoliv se nejedná o organizovanou frakci, některé inteligentnější stvoření (třeba draci) vytváří malé skupinky ve kterých se pak stávají obzvlášť nebezpeční. Proto je třeba si dávat pozor na každé hnusné stvoření, nikdy nevíte, zda se za rohem neskrývá zbytek jeho smečky.
Bude to hlavně z toho, co je v RMXP RTP, pac priser a demonu je tam docela dost, navic sem dotahl sest dobrych spritu z netu, kteri budou slouzit hlavne jako bossove.
7.) Desert rats (Pouštní krysy) postoj: Závisí na vašem chování
Desert rats sou pouštní obyvatelé. Poznáte je, podle trochu tmavší pleti. Vydrží déle na slunci a vedra, ale jsou známi případy, kdy umřeli vlivem teplot okolo nuly. Proto málokdy opouští poušť. Ale když už se na poušť vydáž ty, mohou ti být dobrým spojencem.
žijí v malých skupinkách okolo oáz a tak pro ně stačí zatim sedm spritů.
Samozřejmě pro všechny FRAKCE něco dostahnu, kdybych viděl.
P.S.: Kdo by měl nějaké návrhy na jména hry nebo postavy rytíře, napište to sem. Zatím jsem s hrou ani nezačal, mám jen příběh, vizi a systémy, takže jak říkám, nevím jak to dopadne. Ale doufám, že se ode mně konečně dočkáte nějaké hratelné hry.
LOG: Přemýšlel jsem, že ho vydám až později, ale sepsal jsem to radši hned, tak tedy budiž:
První Minidemo: • První verze intra, obsahující především souboj démonů s lidmi • 7 map, z nichž pět se dá navštívit, ve dvou se odehrává intro. • Počeštěné a lehce upravené menu. • Title, který bude zřejmě použit i v dalších verzích. • Hudba a grafika, která se už v budoucnosti nejspíš nebude měnit. • Několik málo základních itemů. • Veškeré scripty.
Naposledy upravil Michalc dne leden 24, 2011, 4:26 pm, celkově upraveno 16
Takze vcera jsem na hre vubec nedelal, dneska taky ne, az ted jdu na to a uvidim jak to pujde. Anketu tu jeste par dni necham, ale pak ji budu potrebovat nahradit jinou anketou a piste mi sem pls naky ty navrhy na jmeno. Ja nemuzu na nic prijit.
Poradte mi, koho mam dosadit do hlavni "role"? Jak ma vypadat hlavni character?
Libi se vam nektery ze dvou charu ukazanych vyse? Jestli ano, napiste ktery, pokud ne, napiste sem nebo sem hodte odkaz na char, ktery se libi vam. Uvedomte si ze character ma byt obycejny vojak, jeden z mnoha, takze zadne plaste a zlate helmy, obycejny vojak s obycejnou vyzbroji.
Dobrý a špatný konec ti dávají možnost pokračovat v ději, z mého pohledu. Při dobrém konci bys mohl udělat hru, kdy budež v roli démona, který stihl utéct před uzavřením bráný a bude se jí snažit zase otevřít. Při špatném konci z toho můžeš zase udělat Apo hru. Je to jen můj názor, takže si to neber moc k srdci .
Praveze jsem nechtel moc delat vetvenej pribeh, protoze u toho jsem se v minulosti vzdycky seknul. Ale nevim, mozna ze kdyz se to bude vetvit az na konci... Spis by me zajimalo jak to udelat. Ze proste pujde a pokud prohraje bitvu, tak ten konec bude spatnej a kdyz ji vyhraje dobrej... A pak, na hry s vetvenym pribehem/ruznymi konci se tezko dela dalsi dil.
a to musíš dělat pokračování? udělej pak jinou, všechno nemusí navazovat, nebo udělej, co se stalo předtím... (třeba hra za muže v hábitu, nebo za krále, který tomu muži v hábitu něco provedl...)
a s tim větvením - prostě přidej variabl, za každou věc, co ten typan podělá přidej bod, za každou věc, co udělá dobře nic nepřidávej a pak jen porovnej, třeba že na správný konec zmršit max 5, na prostřední 5-10, na špatný ví jak 10... nebo tak nějak...
Když uděláš střední konec, tak to bude další tradiční hrdina, který umřel pro správnou věc, to je jak z filmu.Ne že by to byla chyba, umřít v boji byl sen každého může v té době. A to co psal Lukaaash není špatný nápad
Konců udělej víc, ale nedělej to podle žádné karmy, nebo ta by na to měla mít minimální vliv.
Ohledně tvorby toho once, doporučoval bych to jak je to uděláno v Fallout I nebo II, kde se ti ukážou krátké ukázky vysvětlující osud onoho místa a to vše vyplývalo z toho co hráč v lokaci udělal. Takže jestli městu odřizl přívod vody, zobrazil by se obrázek zničeného města s krátkým popisem, a kdyby mu pomohl, tak by zas byl jienj obrázek s jiným popiskem. Lépe pokud bude v lokaci možno udělat více věcí než jen dvě atd.
Hlasoval jsem pro střední konec. Co se týče toho dobrýho konce, klasickej happy end je dost klišé, i když neříkám, že by se to nedalo ukončit nějak zajímavě. Ten špatnej bych nedoporučoval, protože, nevím teda jak ostatní, ale měl bych potom pocit, že jsem se celou hru snažil zbytečně. Prostě by chyběl ten pocit, že jsem jako hráč něco dokázal.
Napadlo mě ještě udělat otevřenej konec, kde by nebylo přímo řečeno, zda se vojákovi podařilo portál uzavřít.
Aktuální projekty:
D.Soul [start projektu - 22.2.2008] - Hotovo |||||||||| 30% eXperiment [start projektu - netu?ím] - Hotovo |||||||||| 50%
Abych tak rekl, tak ted primo na hre nepracuju. Totiz, vzbudim se v 10-11 hodin. Zapnu si PC, zkontroluju tento web, alansii, maily a podobny veci a jdu si NECO ZAHRAT. Po obede, okolo 12-12:30 jedeme se KOUPAT. Vrátíme se okolo sedmé hodiny a já koukám na TV, zaprvé na SERIÁLY, co jsem s NAHRÁL, zadruhé na DOBRÉ FILMY. Pak už jdu SPÁT. na RM NENÍ moc ČASU.
Nicméně
Už jsem pár věcí lépe promyslel. Například, jak voják nalezne tajemného muže. První mise a úkol, bude takový výukový. Na seznámení s battle-systemem, ostatními postavami a trochu taky s lokacemi. Při druhém úkolu se vojáci, konkrétně jeho malá čtyřčlenná jednotka dostanou do jeskynně a nebudou vědět kudy dál. Tak se rozdělí a právě náš voják nalezne chodbu, ve které je ten tajemný muž.
Battle system bude úplně stejný, jako má lukaaash v jeho "Lost Knightovi", jen samozřejmě XP verze.
Už je jisté použití systému Cheatů a Leon's shopping systemu.
No asi si jeste pockas, protoze v projektu mam zatim hotovy jen dve mapy s eventama. Navic ja jsem mizernej maper, tak uvidime . Snad to nejak dopadne.
EDIT: Ale zase precejen pracuju na databazi a tak. Navic musim ty charactery trochu predelavat, ponevadz jinak by mi je ten battle-system zobrazoval jinak, nez chci.