Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Váš rozpracovaný projekt v libovolné verzi RPG Makeru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » listopad 30, 2010, 2:46 pm

Já bych chtěl opravit ten souhrn bugů, a to tak, že on říká, že chce 9 kůží z medvěda, ne 5.

Ale taky jsem něco našel.
1. loď - Když vystřelím a popluju do jiného směru, tak ta střela udělá jeden krok a pak se otočí.
2. Loď střílí zepředu, ale obvykle lodě střílejí z boku
3. Jak je ta jeskyně, tak poté, co se zaplavila, jsem si šel nechat vyrobit kostěné brnění. Jenže jsem neměl dostatek kostí, tak jsem si chtěl dojít pro další. Jenže jak jem jich měl dostatek, tak jsem tím vorem odplul zpátky. Jenže jak jsem vystoupil, tak jsem se nemoh pohnout. A zase jako vždycky je tu bug s rýči (Že já s nmi otravuju :D) a to ten, že když mám equiplý rýč a nastoupím do toho voru, tak ho unequipne, ale zároveň dostanu další rýč, takže mám doma savelý obrázky s dvěma, třemi, čtyřmi rýči :D
4. Když si chci vytvořit kostěnou kudlu, tak si ji nemůžu vytvořit, dokud nepřijmu ten úkol s koňma.
5. Když útočí ranged zbraněmi, útočí 2x, což na vyšším levelu značně zlehčí hru.
6. Když si s tou holkou pokecáš o tom koni, tak tam zůstane její obrázek i dlouho poté, co zkončí rozhovor. (Přesněji řečeno do doby, než přejdeš na další mapu)
7. Pokaždý, když dueluju s kostřičem, tak se ty vykopané jámy zase zahrabou. I když nechápu proč. Ale to není vše, protože když už jsem kopal třeba do tří jam a ony se zahrabou, tak když dloubnu do jedné, tak se všechny ty, co se zasypaly, rozevřou taky. Tohle je teda jeden z nejkritičtějších bugů, ten nejkritičtější je bug číslo 3, kde se vlastně v jedné chvíli nemůžu pohnout.

Jinak jsem rád, že jsi:
1) poupravil měnu, protože ty Gul byly trochu divné.
2) opravil bug s tím vorem, jak jsem jel po pevnině :D
3) opravil bug s tím, že jsem někde šel přes ten sesuv a zpět :D
4) dal jsi tam zvuky chcípajících zvířat, ale jak byly zvuky chcípajícího lva a chcípajícího medvěda stejné, tak mi to časem lezlo krkem :D
Ale jinak je to opravdu hezký, když jsem na vyšším levelu a zaútočím na partu divočáků. Ozve se Klik...Kvííík! Kvííík!
5) opravil bug s pokladem, že už to není takový, že: Nenajdu poklad a nebo když najdu, tak nemůžu zabít kostřiče :D ale že s nimi můžu duelovat i potom :D

Ale mám tu i nějaké námitky:
1) Ty kůže z medvěda skutečně zlehčují hru a to o moc, protože když si pak vyrobím to vyztužené brnění a ty kůže budu mít z těch mrtvých medvědů, tak najednou mi zvířata dají velmi málo zranění, na určitém levelu absolutně žádný.
2) Truhla u jeskyně - 49500 G je trochu moc a ta truhla se tam neobjevuje pouze jednou, takže když si chvíli poputuješ sem a tam, dokud se tam truhla neobjeví znovu, tak máš najednou 99000 G a za to se dá nakoupit hafo věcí.
3) Je trochu divný tam zobrazovat třeba jak tam máš Poklad a on se hned rozpovídá, pak máš u starýho piráta Chybějící poklad, když už, tak bych tam dal něco jako "Nejsou nějaké problémy?" nebo tak něco, protože takhle zničehonic je to trochu divné :(
4) Když už jsem na vyšším levelu, tak je trochu divný to, že když začnu bojovat s divočáky nebo medvědy, tak je tam vždycky "Překvapil jsi nepřítele" a oni jsou zády k tobě a až pak se otočí.
5) Vůbec mi teda není jasné, k čemu jsou ty kůže z veverky a ze skunka a ty drápy. Brnění z nich udělat nelze, prodávat je je trochu šílený, protože v dřívějších verzích jsem nebyl schopnej porazit veverku a skunka ani na 20. levelu a tak tohle by bylo trochu divný.
Jinak je to docela zajímavé. Kdybych tu měl flash disc, tak bych ti ty rýčové bugy ukázal.

Jinak se omlouvám, že jsem použil Cheat engine, ale to je můj hlavní antibugový kamarád, protože se díky němu nemusím levelovat.
Naposledy upravil Poryg dne listopad 30, 2010, 2:53 pm, celkově upraveno 1
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1915
Registrován: květen 18, 2009, 2:43 pm
Bydliště: České Budějovice - někde pod mostem xD

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Michalc » listopad 30, 2010, 2:53 pm

Jenze kvuli tomu tvemu Cheat Enginu je taky mozne, ze to co tady hlasis jako bugy ve skutecnosti vubec bugy nejsou, protoze ten CHE kurvi switche atp, takze to neni tak jednoznacny.
Pomohl jsem ti? Pomoz i ty me. Jdi na --TUTO-- stranku a klikni na reklamu kterou tam uvidis. Tobe to zabere par vterin a me to pomuze.
Obrázek
Userbary - bannery - kraviny...
Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek

Oficiální stránka hry Bratrstvo Vyvolávačú démonů: http://brotofde.blogspot.com/ - Tak nějak zrušeno

Obrázek
Můj nejnovější návrh WoW setu: Lvl 19 F1 Firebolt Mage Twink set

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » listopad 30, 2010, 6:07 pm

Poryg píše:Já bych chtěl opravit ten souhrn bugů, a to tak, že on říká, že chce 9 kůží z medvěda, ne 5.

Ale taky jsem něco našel.
1. loď - Když vystřelím a popluju do jiného směru, tak ta střela udělá jeden krok a pak se otočí.
2. Loď střílí zepředu, ale obvykle lodě střílejí z boku
3. Jak je ta jeskyně, tak poté, co se zaplavila, jsem si šel nechat vyrobit kostěné brnění. Jenže jsem neměl dostatek kostí, tak jsem si chtěl dojít pro další. Jenže jak jem jich měl dostatek, tak jsem tím vorem odplul zpátky. Jenže jak jsem vystoupil, tak jsem se nemoh pohnout. A zase jako vždycky je tu bug s rýči (Že já s nmi otravuju :D) a to ten, že když mám equiplý rýč a nastoupím do toho voru, tak ho unequipne, ale zároveň dostanu další rýč, takže mám doma savelý obrázky s dvěma, třemi, čtyřmi rýči :D
4. Když si chci vytvořit kostěnou kudlu, tak si ji nemůžu vytvořit, dokud nepřijmu ten úkol s koňma.
5. Když útočí ranged zbraněmi, útočí 2x, což na vyšším levelu značně zlehčí hru.
6. Když si s tou holkou pokecáš o tom koni, tak tam zůstane její obrázek i dlouho poté, co zkončí rozhovor. (Přesněji řečeno do doby, než přejdeš na další mapu)
7. Pokaždý, když dueluju s kostřičem, tak se ty vykopané jámy zase zahrabou. I když nechápu proč. Ale to není vše, protože když už jsem kopal třeba do tří jam a ony se zahrabou, tak když dloubnu do jedné, tak se všechny ty, co se zasypaly, rozevřou taky. Tohle je teda jeden z nejkritičtějších bugů, ten nejkritičtější je bug číslo 3, kde se vlastně v jedné chvíli nemůžu pohnout.

Jinak jsem rád, že jsi:
1) poupravil měnu, protože ty Gul byly trochu divné.
2) opravil bug s tím vorem, jak jsem jel po pevnině :D
3) opravil bug s tím, že jsem někde šel přes ten sesuv a zpět :D
4) dal jsi tam zvuky chcípajících zvířat, ale jak byly zvuky chcípajícího lva a chcípajícího medvěda stejné, tak mi to časem lezlo krkem :D
Ale jinak je to opravdu hezký, když jsem na vyšším levelu a zaútočím na partu divočáků. Ozve se Klik...Kvííík! Kvííík!
5) opravil bug s pokladem, že už to není takový, že: Nenajdu poklad a nebo když najdu, tak nemůžu zabít kostřiče :D ale že s nimi můžu duelovat i potom :D

Ale mám tu i nějaké námitky:
1) Ty kůže z medvěda skutečně zlehčují hru a to o moc, protože když si pak vyrobím to vyztužené brnění a ty kůže budu mít z těch mrtvých medvědů, tak najednou mi zvířata dají velmi málo zranění, na určitém levelu absolutně žádný.
2) Truhla u jeskyně - 49500 G je trochu moc a ta truhla se tam neobjevuje pouze jednou, takže když si chvíli poputuješ sem a tam, dokud se tam truhla neobjeví znovu, tak máš najednou 99000 G a za to se dá nakoupit hafo věcí.
3) Je trochu divný tam zobrazovat třeba jak tam máš Poklad a on se hned rozpovídá, pak máš u starýho piráta Chybějící poklad, když už, tak bych tam dal něco jako "Nejsou nějaké problémy?" nebo tak něco, protože takhle zničehonic je to trochu divné :(
4) Když už jsem na vyšším levelu, tak je trochu divný to, že když začnu bojovat s divočáky nebo medvědy, tak je tam vždycky "Překvapil jsi nepřítele" a oni jsou zády k tobě a až pak se otočí.
5) Vůbec mi teda není jasné, k čemu jsou ty kůže z veverky a ze skunka a ty drápy. Brnění z nich udělat nelze, prodávat je je trochu šílený, protože v dřívějších verzích jsem nebyl schopnej porazit veverku a skunka ani na 20. levelu a tak tohle by bylo trochu divný.
Jinak je to docela zajímavé. Kdybych tu měl flash disc, tak bych ti ty rýčové bugy ukázal.

Jinak se omlouvám, že jsem použil Cheat engine, ale to je můj hlavní antibugový kamarád, protože se díky němu nemusím levelovat.


Takže nemám rád Cheat Engine :x :evil: :x . Podle mne to kazí hru a práci autora. Nějaké bugy opraveny v poslední verzi.
1.1) opravím.
1.2) ti je jen dělo na přídi není to bitevní lod, ale cvičná.
1.3) opraveno ten rýč
1.4) jde to i bez koní.
1.5) vymyslím opravu
1.6) opraveno
1.7) opraveno v poslední verzi

2.4) zkusím obměnit

3.1)Nepřijde mi to zlehčení, ale pomoc do začátku. Opravím a vypnu.
3.2) A truhla dává podle LVL prachy takže mi nepřijde, protože bez cheatu se težko shání prachy na lod a další věci.
3.3) ok opravím a vydám v dalším demu.
3.4) Opravím
3.5) časem z toho něco půjde.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » listopad 30, 2010, 8:55 pm

Přibudou 2 novinky jako Itemy
Náhrdelník a Čepička. Kolik a co bude stát uvidíte ve hře.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 4, 2010, 1:28 pm

Obrázek

Updatovaný link na Down s úpravama. Viz podpis nebo první post.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » prosinec 7, 2010, 3:01 pm

Michalc píše:Jenze kvuli tomu tvemu Cheat Enginu je taky mozne, ze to co tady hlasis jako bugy ve skutecnosti vubec bugy nejsou, protoze ten CHE kurvi switche atp, takze to neni tak jednoznacny.


Jo, to je sice možný, ale pokud s tím umíš zacházet, tak to mění jen to, co chceš :)
Například po chvíli hraní a umění s cheat enginem si tam můžeš změnit jen jeden variable a to konkrétně variable zkušeností :)

2 Grim: Z tý truhly se omlouvám, protože to bylo zase to, že jsem to nezjistil, mimochodem, kde si koupíš loď? :)
Ale s těma kůžema ti to řeknu takhle: Když si vezmeš kámen a naostříš si ho, je pravda, že je slabší než ostrý nůž, ale zase se dá zjistit, (i když si to mnoho lidí neuvědomí, jako já s těma truhlama :D) že ranged útoky jdou 2x do všech oppů (nepřátel) a tak vlastně se dá zabít medvěd i na prvním levelu, pokud ti nedá critical hit. No a takhle zezačátku tu kůži dodá docela snadno, stačí bojovat, spát, bojovat, spát, (i když je to otravný a únavný, proto mám radši vlastní ABS, ale zase ten se blbě dělá) no a tak se dá dosáhnout taky levelu, když třeba porazíš 2 medvědy a pak půjdeš spát, případně si můžeš dát flákotu :D Ale prostě to se dá dosáhnout i bez toho, takhle ti to řeknu. Krom toho kdyby se ti nepodařilo medvěda porazit, tak ti jen dá na zadek, ale nezabije tě, takže se kdyžtak můžeš levelovat na divočácích, dokud nebudeš schopen zabít medvěda. Shrnutí myšlenky: Není takový problém nashromáždit ty kůže i bez té pomoci.

Jo ještě k tý truhle, mohl bys opravit její chování? Vždycky se zničehonic objeví a jednou mi dokonce zmizela :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 7, 2010, 5:21 pm

Popřemýšlím a změním. Původně to bylo myšlený na přilepšenou a lod získáš až po složení zkoušek v treninkové mapě. Za 22000 kešení, ale až po koníkovi. :wink:
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » prosinec 7, 2010, 6:43 pm

Juchůůůůůůůů!!! No a když seženeš koníka, tak budeš *lebka* pirát?
Budeš přepadávat lodě?
Budeš dobývat města jako assassin? :)
No, asi se nechávám unést... Jo a ještě bych chtěl podotknout, že jak je ta pochodeň, tak bych to dal jako že když vyjdeš z té jeskyně, tak ti jedna pochodeň ubyde, aby to nebylo na to, že máš nehořlavou a nehasnoucí pochodeň :D
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 7, 2010, 7:22 pm

Poryg píše:Juchůůůůůůůů!!! No a když seženeš koníka, tak budeš *lebka* pirát?
Budeš přepadávat lodě?
Budeš dobývat města jako assassin? :)
No, asi se nechávám unést... Jo a ještě bych chtěl podotknout, že jak je ta pochodeň, tak bych to dal jako že když vyjdeš z té jeskyně, tak ti jedna pochodeň ubyde, aby to nebylo na to, že máš nehořlavou a nehasnoucí pochodeň :D


Né úplně až na moři po sejmutí lodí.
Zatím jen útočit.
S pochodní to není špatný nápad.
Asassinace snad v dalším díle jestli bude nějaký.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 7, 2010, 10:40 pm

:spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Naposledy upravil Grim dne prosinec 11, 2010, 6:17 pm, celkově upraveno 1
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 655
Registrován: listopad 2, 2008, 5:31 pm

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Maxicek » prosinec 8, 2010, 6:58 pm

zdravím bratře Grime,
Moulu jsem zatím nehrál, ale určitě zkusím, ale něco bych k tomu chtěl říct

1) jak si zesvětlil ta světla (ehm :D) tak to vypadá lépe
2) jak tak koukám, tak z toho plánuješ udělat další větší projekt?
3) hrál jsi hry ,,Port Royale", ,,Tortuga", nebo "Sid Mei/yer's Pirates!"? Jestli ne tak jednu z nich zkus, mohl by jsi tam načerpat inspiraci a Moulu vylepšit o nějaké nápady a tak :)
4) vypadá to dost dobře
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 8, 2010, 8:18 pm

1. ve hře to vypadá líp
2. snad jo
3. ne
4. díky
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 11, 2010, 6:34 pm

Obrázek
Úplně poslední verze i s trochou hudby na pozadí.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 692
Registrován: červen 6, 2007, 7:26 pm
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Rebel » prosinec 11, 2010, 6:51 pm

takže Finální produkt ? Proč o tom nepostnout do plných her ?
((random(1)*2)-1)*(rrandom(1,x)) ;
((random(1)*2)-1) will give you -1 or 1
(rrandom(1,x))

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 11, 2010, 7:50 pm

Rebel píše:takže Finální produkt ? Proč o tom nepostnout do plných her ?

Ne terpve jsem v púlce, ale finální demo tohoto roku. Další věc bude GW finální demo tohoto roku,
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 16, 2010, 7:52 pm

Malinký updajtíček:
Kdo mi řekne co to je? Já jen napovím je to monstrum , které útočí chapadly.
kraken.png
kraken.png (7.18 KiB) Zobrazeno 20881 krát
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od komi » prosinec 16, 2010, 7:57 pm

Kraken ale přece to máš napsaný u jména obrázku :mrgreen: .
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 16, 2010, 8:08 pm

komi píše:Kraken ale přece to máš napsaný u jména obrázku :mrgreen: .


Aha toho jsem si nevšiml. A kde útočí?
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Vivi » prosinec 16, 2010, 8:13 pm

Že by na moři?
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 16, 2010, 8:15 pm

Žeby to byl tigl. Jo na moři takže bacha na něj.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » prosinec 21, 2010, 2:39 pm

Hm, právě tu jde net vážně pomalu, tudíž budu stručnej: Zahrál jsem finální produkt, ale neslyšel jsem v něm žádnou hudbu. Ten bug s rýči jsi neopravil, tam je to takový jako že on ten rýč unequipne, ale dá ti ještě jeden :( To by byl takový zlatý důl, protože u toho koňáka se pak dají prodat. Taky jsem rád za tu truhlu, ale ty mrtvoly medvěda bych odstranil :) I v tý finální verzi byli. Bratr našel nenaleznutelný bug, kdy se mu dva variably popraly no a teď mu medvědi zdrhají, takže občas se mu kořisti zobrazují na mapě :) No ale ještě bych ti vytknul tu věž na počáteční mapě, protože na začátku je celá, ale pak je totálně na hadry, prostě zbouraná.
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 21, 2010, 7:24 pm

Poryg píše:Hm, právě tu jde net vážně pomalu, tudíž budu stručnej: Zahrál jsem finální produkt, ale neslyšel jsem v něm žádnou hudbu. Ten bug s rýči jsi neopravil, tam je to takový jako že on ten rýč unequipne, ale dá ti ještě jeden :( To by byl takový zlatý důl, protože u toho koňáka se pak dají prodat. Taky jsem rád za tu truhlu, ale ty mrtvoly medvěda bych odstranil :) I v tý finální verzi byli. Bratr našel nenaleznutelný bug, kdy se mu dva variably popraly no a teď mu medvědi zdrhají, takže občas se mu kořisti zobrazují na mapě :) No ale ještě bych ti vytknul tu věž na počáteční mapě, protože na začátku je celá, ale pak je totálně na hadry, prostě zbouraná.

Rýče se ještě mrknu. Opraveno.
Hudba přibude neboj.
Věž je zbořena po zemětřasu jestli sis nevšiml. :wink:
A v poslední řadě docela problém je asi i v tom ,že při těchto úpravách je nutnost rozehrát hru znovu.
Naposledy upravil Grim dne prosinec 23, 2010, 6:32 pm, celkově upraveno 1
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » prosinec 22, 2010, 1:40 pm

Jo a jak jsi tam dan ty kudly, lebky, apod.? Jo jinak, ten poklad vypadá dobře :)

Jo ještě EDIT: Jak máš třeba kudlu, tak jak je ten dialog "Vidím, že máš kudlu. Jo. Ale je trochu tupá." Tak tam máš "Půjč mi ho trochu ti ho nabrousím. "Po broušení odpoví: "Na, tu máš ostrá kudlu."
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1416
Registrován: červen 13, 2007, 11:05 am
Bydliště: Brno, snad někde na kopečku.

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Grim » prosinec 22, 2010, 5:35 pm

Přes specialní znaky. $a atd. a přes ExeFont bitmapu v Exáči.
Ostrá Kudla opraveno. :wink: v dalším downloadu bude opraveno.
Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 586
Registrován: duben 7, 2010, 4:47 pm
Bydliště: někde v Praze

Re: Pirát Moula (práce jde velmi póóóómalu)

Příspěvek od Poryg » prosinec 22, 2010, 5:37 pm

Jo nebo tam je třeba "U kurňa co to je?"
A mimochodem, to je Don Ťulpas s typem Moula, nebo Moula s povoláním Don ťulpas?
http://www.ulozto.cz/7478224/lsdemo-zip


Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak vytvořit svoji mapu :D
Ach, jak já byl šťastný, když jsem přišel na to, jak fungují switche a variably :D
Ach, kdepak jsou ty časy? Teď RM otevřu jednou za sto let... :(

PředchozíDalší

Zpět na Projekty v RPG Makeru (všechny verze)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků