Vývoj hry BigFood - rady

Pokud je váš projekt teprve v plenkách a potřebuje doladit, ale přesto nás s ním už chcete seznámit, toto je místo pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 2:12 pm

Ahoj, v prvním postíku od vás budu chtít takovou malou službu.
Můžete se prosím juknout na demo níže a zkritizovat všechno na co přijdete?
zatím je funkční jen zobrazování peněz (+automatický přírůstek/úbytek) - funguje paralelně (Levá bedna přidá zlatku - Pravá odebere)
Zobrazení mapy i s questy (+označení splněno nesplněno) - klávesa W (Button R) nebo horní switch

já totiž nehrál žádnou jinou hru (neni na to čas, už tohle mi bere víc času než mám) takže nemůžu porovnat.

díky všem
http://www.edisk.cz/stahni/96978/Project2.rar_10.48MB.html


doufám že to půjde spustit, kvůli velikosti jsem vynechal RTP, grafiku naházel do adresářů ručně, a všechny nepotřebný obrázky jsem změnšil na minimum, takže v demu nebude fungovat nic než co je v první mapě - (kdyby to někdo chtěl upravovat)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od komi » říjen 2, 2010, 2:29 pm

Ty jo to čumim ty se učíš fakt rychle a i ty systémy např. mapy jsou boží :D
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 2:35 pm

komi píše:Ty jo to čumim ty se učíš fakt rychle a i ty systémy např. mapy jsou boží :D

Promiň, ale vůbec jsem nepochopil co mi tím chceš říct :D jaký systémy? jaký mapy? z toho dema? takže jde spustit? :hello:
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od komi » říjen 2, 2010, 2:51 pm

Jo z toho dema např. ta mapa co se ti zobratí po stisknutí w atd...
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 3:04 pm

komi píše:Jo z toho dema např. ta mapa co se ti zobratí po stisknutí w atd...

no právě proto že to je jen hrubý náčrtek, tak mě zajímá jestli se líbí/nelíbí to zpracování, grafika efekty atd. to samý platí pro zbytek ...
Díky předem za názory
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 5:31 pm

Zatim hezky jen se mi zda Že když vezmeš prachy tak ty goldy co vyleti sou poloprůsvitné, dal bych tam neprůsvitné
Tu mapu si dělal? Myslim obrázek.
A mimochodem kdyby si chtěl stejne tak jako ty maš ty prachy mam udělanej dmg pro ABS, je sice scriptovej, ale je v poho, sice musel sem tak udělat zložité vzorce aby to pracovalo jak má, kdyby si chtěl poslal bych ti otevřenej projekt

| Sorry za OT
\/
PS: Jestli si na skypu tak mi napiš sem tam jklena, trochu popiŠeme, tu sa to nehodí...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 5:33 pm

JKlena píše:Zatim hezky jen se mi zda Že když vezmeš prachy tak ty goldy co vyleti sou poloprůsvitné, dal bych tam neprůsvitné
Tu mapu si dělal? Myslim obrázek.
A mimochodem kdyby si chtěl stejne tak jako ty maš ty prachy mam udělanej dmg pro ABS, je sice scriptovej, ale je v poho, sice musel sem tak udělat zložité vzorce aby to pracovalo jak má, kdyby si chtěl poslal bych ti otevřenej projekt

| Sorry za OT
\/
PS: Jestli si na skypu tak mi napiš sem tam jklena, trochu popiŠeme, tu sa to nehodí...

ICQ? :) (moje je v profilu)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od JKlena » říjen 2, 2010, 5:55 pm

Nechci OTčkovat ale ICQ robí strašný bordel, nejdeš na Skype? je tam pulka fora... teda jenom co já vim...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 2, 2010, 7:09 pm

JKlena píše:Nechci OTčkovat ale ICQ robí strašný bordel, nejdeš na Skype? je tam pulka fora... teda jenom co já vim...


nejdu na skype :D

jakej bordeldělá icq? jestli si nechceš nic instalovat do kompu tak stačí jen go.icq.com nebo www.meebo.com
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Neas » říjen 3, 2010, 11:28 am

icq dělá hroznej bordel, ale skype na tom o moc líp neni, občas se mi zdá ještě horší, ale to už je OT, takže dál to řeště přes PMky :)
Ke hře: Zatim 10/10, jen tak dál, líbí se mi to ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 3, 2010, 11:46 am

Neas píše:icq dělá hroznej bordel, ale skype na tom o moc líp neni, občas se mi zdá ještě horší, ale to už je OT, takže dál to řeště přes PMky :)
Ke hře: Zatim 10/10, jen tak dál, líbí se mi to ;)


Sakra pořád nevim jakej bordel máte na mysli, já mam ICQ už 12 let, skype už taky pěknou řádku let a nikdy žádnej bordel, chyba bude nejspíš mezi klávesnicí a židlí, nemyslíte chlapi?

a btw jsem rád že se líbí (ale zatím je dost věcí co zlepšovat), hlavně jsem zjistil že jsem měl v hlavě jen 2D placky místo map, a ono použitím různých typů tiles se dá dost dobře udělat efekt pobřeží, hor atd. a to se dozvídam takhle pozdě všechno :D, hold kdybych nebyl hňup a nejdřív se mrknul na jiný hry, né já si musim všechno udělat sám a pak přijdu o spoustu dobrých nápadů
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 661
Registrován: červen 19, 2008, 11:03 pm
Bydliště: Praha 5

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Neas » říjen 4, 2010, 3:28 pm

problém asi vážně bude mezi klávesnicí a židlí, ale mezi klávesnicí a židlí programátora :D ale teď už opravdu stop, jestli tohle chceš řešit dál, založ téma ve všeobecný diskuzi :)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 5:24 pm

Za 1. dokud mi někdo neřekne důvod toho tvrzení že ICQ dělá bordel, tak si stále budu myslet že chyba je mezi židlí a klávesnicí (uživatele) a tečka.
za 2. když jsem si nedávno založil 2 témata kde se řešili rozdílné věci, dostal jsem upozornění abych to příště sloučil (TAK UŽ SE MEZI S SEBOU DOHODNĚTE)
a za 3. já s tim nezačal
A za 4. oficiálně se hlásim do soutěže a nakopu vám ty vaše zabordelařený zadky :twisted:
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 361
Registrován: březen 3, 2010, 5:59 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od komi » říjen 4, 2010, 5:29 pm

A sakra jsem v řiti jestli jdeš do soutěže :evil: .
Obrázek
Komi
Moje stránky: http://rm2k3.svet-stranek.cz/
RM2K3 4ever ;-)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 5:36 pm

komi píše:A sakra jsem v řiti jestli jdeš do soutěže :evil: .

ale prd vždyť já na tom ještě ani nezačal, a je na to už jen pár dní, do toho práce, no nebál bych se ;-)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Vivi » říjen 4, 2010, 5:40 pm

1) Mám zkušenosti s tím, že když se mi spouštělo na PC ICQ při spuštění, tak se to nehorázně lagovalo, ale po odinstalování je to v pohodě. Je možné, že máš buďto starší verzi, nebo silnější komp (a o dost) než ostatní z fóra.
4) Tak pojď, jsem zvědavej, co vymyslíš, když nám chceš nakopat naše zbordelařený zadky...
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 5:46 pm

mě jen vadilo že řikáte dělá to bordel, ale nic konkrétního. nadáváte na ICQ ale dlé mého názoru všichni používáte oficiální klienty (to se pak nedivte že "to dělá bordel" a absolutně vůbec se něvenujete možnostem nastavení daného programu (kde například jde zrušit start po startu win), osobně si ale myslím že se ti toho bordelu spouštělo se startem víc, než jen icq že? :-)

a na soutěž jsem zvědav, ještě jsem nedokončil ani jednu hru, tak uvidíme :-)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od JKlena » říjen 4, 2010, 5:51 pm

Hru tu nedokončil témeř nikto, tak se neboj :D Jinak sem zvědavej co vymysliš mne absolutne nesedi téma...

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1329
Registrován: únor 7, 2009, 2:40 pm
Bydliště: Pardubický, nebo Jihomoravský kraj ¯\_(ツ)_/¯

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Vivi » říjen 4, 2010, 5:52 pm

Jediné, co se po spouštělo bylo ICQ a skype. Skype jsem tam nechal, ale ICQ šlo pryč. A nejenom, že jsem zkoušel nastavit, aby to nešlo po spuštění, ono se to spouštělo bez ohledu na to, co jsem mu řekl, že má udělat. Stejně mě to dělalo bordel i kdyz to bylo spusteny. Stejne ICQ je outdated, vsichni co znam maji skype.
Kdo ví proč, překoná jakékoli jak. -Nietzsche

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 5:55 pm

JKlena píše:Hru tu nedokončil témeř nikto, tak se neboj :D Jinak sem zvědavej co vymysliš mne absolutne nesedi téma...


No mě hned napadlo pár témat třeba ####### nebo ###### a nebo #### ale to bych si chtěl zpracovat sám :D
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od JKlena » říjen 4, 2010, 5:58 pm

Chtělo by to libovolné téma a hodnotení v oblasti systémy, maping, příběh. V takovem nečem by se ujal každý, dle mého názoru.

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 852
Registrován: říjen 30, 2007, 2:56 pm
Bydliště: Pardubický kraj

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Lukaaash » říjen 4, 2010, 5:59 pm

Sorry lidi, ale tohle je opravdu trošku OT. Možná trošku víc.
ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 6:00 pm

dle mého názoru by zase bylo lepší nechat jen základ bez skriptů a ext. grafiky ... a ukaž co z těhle ingrediencí uvaříš (ale nějaký téma bych asi nechal, i když pravda možná trochu širší okruh (např. sci-fi horror laborka, nemocnice atd.)
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 194
Registrován: září 25, 2010, 10:59 pm

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od Phoboss » říjen 4, 2010, 6:02 pm

Lukaaash píše:Sorry lidi, ale tohle je opravdu trošku OT. Možná trošku víc.


proč pořád rýpeš do těch OT ???? (jestli jsi to minule nebyl ty tak sry :D ) , tohle téma je o mý hře a to vše je v prvnim postu
co si povídam s okolníma lidma je snad fuk?
chápu že kvůli přehlednosti fora, ale když je vše k tématu topicu hned na začátku, stejně nikdo nebude scrolovat na 30 stránku
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 1282
Registrován: duben 27, 2009, 6:54 pm
Bydliště: SR

Re: Vývoj hry BigFood - rady

Příspěvek od JKlena » říjen 4, 2010, 6:06 pm

By ses divil.
Jinak já se nepřihlásim pokud mi to nebude sedet k temu na čem dělám, i když jak se znám to nedodělám, i když sem dál než kdykoliv před tím.
A je OT, jelikož téma je o hře né o tématech souteží, ale já už končim, ešte mi tu nekto rozbije hubu :(

Další

Zpět na Incubátor pro rady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků